Navštíveno 13346x
Před časem jsem si pořídil nové auto, Punto GT :)
Punto GT má v serii turbo IHI VL7 - takový prcek, hned jsem věděl, že nebude stačit :)
Tak jsem si sehnal od kamaráda Garrett T2 v relativně dobrém stavu. T2 je o něco výkonější, ale těch 10-15 koní navrch by mě stejně neuspokojilo.. Tak jsem si tu T2 předělal. Nevím, jestli je to unikát v ČR, ale rozhodně by to někoho mohlo zajímat, že to jde a že to funguje :)
1.foto seriové turbo IHI VL7
2. foto - seriové IHI VL7 strana výfuku
foto č.3 - sací lopatka Garrett T2 vs T25
obr č.4 - zvětšené tělo Garrett T2 tak, aby se tam vešla velká sací lopatka T25
to je vona :)
Fotka č.5 - Sací část Garrett T2 musela jít na soustruh, podle tvaru priruby T25 se udělal tvar, vystredeno na 0,03mm :)
In progress
Výsledek: T2.5 hybrid - T2 turbo, tělo, T25 sací lopatka a upravená sací část
Tady už je zkompletované.
Nové hadice a trubky
Už je v autě. V sobotu jsem ho nandal. Proběhl testovací provoz na 0.7baru a zatím v pohodě, uvidíme až zvednu tlak na 1.3baru :) držte mi palce ;)
ty brďo, klobouk dolů, po čase zase nějaká zajímavá úprava, jsem zvědavej jak se to bude chovat
dobrá práce! kdo to dělal? .-)
já :D
a jeden šikovnej soustružník :) když jsem mu vysvětlil, jak se věci mají, nabrousil si nůž podle tvaru původní příruby a začali jsme laborovat ;)
03.03.2008, 08:36 |
choze dobrá lobotomie :o) držím palce
toš dobré to máš pane :-)
ješte ukaž cele auti :-)
Ty jsi taky pacient. Ty hadice delali v GMS?
ještě aby to těsnilo, přece jen teplo a pár desítek tisíc otáček :-))
jako Sestikule. Pekne udelane!
03.03.2008, 09:19 |
Pagoš Pacient :-)
03.03.2008, 09:22 |
Alííí Pěkná práce, gratuluju ! Pak dej vědět jak to šlape na plnej výkon, a nahoď nějaký video...
já to pořád říkám, že ten kluk není normální :-D
Pekne, at to vydrzi.... :-) Hold zlate ceske pracky :-D
tyjo zlaté české ručičky, fakt velká gratulace, na toto bych já neměl žalůdek :(
Rajdlos: jj v GMS, uz jsem si tam nechal takhle delat treti turbo. Jsou to kluci sikovny. Resp hadice delam pro kluky z cele CR tam, vyjde to levne a rychle.
PNEUSVOZIL: neni to prvni turbo, ktere mi šlo pod ruce, ale asi tak padesáté :) takovahle uprava je ale první :)
tykeev: :D
Videa urcite hodím ;) snad se to nerozletí.
to je ono :) Lucifero Bianco
Speedline corse
este zepredu
s GMS mam taky jen ty nej zkusenosti.jak cena tak rychlost,clovek jen zasne.
tak jsem pak zvedav jak to bude potom naplno slapat.To zase vyzkousite s Valisem ne?:-))
výfuk jen trubka 61mm šopovaná hliníkem. Konec je výfuk čong, 2.5" ,63mm vnitřní, se silencerem, bez něj to řve jako prase :D
podle tohoto znaku mě poznáte .)
Kaczaba: to si piš, na Valíše už se těšim :D
zatím to jede na 0.7b asi jako driv na 0.9 ... seriovy tlak je kolem 1,2baru, tlaci to dost, ale se seriovym turbem to od 4000otacek klesa, protoze turbo je moc maly a nenatlaci tolik. Presto vykon v serii je 136hp/5750ot. Ted se asi vykon zvetsi, hlavne se posune za 6000otacek. No az to dodelam a udelam jeste par uprav, tak jedu na brzdu a hodím sem graf...
no konečně Repro zase máš nějakou hračku. Alfu už si prodal? Jinak ta bílá je sqělá??? fakt super. Sem zvědavej na graf až to doděláš. Jinak krásná práce.
Reprák: Tos potom nechal nekde vyvazit, nebo jen tak na hulvata?
polohulvat :) vyvazene, ale ne zas tak profi, jak by melo bejt. Neni to vyvazovacka na hodinarskou presnost, ale vyvazene to je. Kdyby to bylo spatne, tak uz by se to rozkocilo hned. Zatim 100km, tuk tuk a v pohode. Kdyz jsem turba repasoval, tak jsem si oznacil ryskou kde bylo saci kolo a vzdycky to bylo v pohode.
mega super nápad !!!!! taky nad tim zapřemejšlim neb se mi to zdá lepší než abych pasoval T25 tak to udělat takhle :)) dej vědět jak to bude fungovat až mu natlačíš :)
dneska po praci jedu pro boostcontroller od bidrina zdarma, pac jde ztuha strasne, ale prej funguje. Uvidime, az to natlacim. Snad se neco neposere bojim se o spojku :D
Nismo: T25 je v pohode, ma stejnou vyfukovou prirubu na svody i na koleno od vyfuku, saci cast je jina, ale ne o moc. T25 uz ma jinej sroub na olej aj. kravinky. Horsi je roubovani T3 misto T2, tam uz je vsechno jiny, ale taky se to da. nejvetsi prdel je biturbo :D uz nad tim jeden clovek uvazoval, ale nedotahl to do konce
03.03.2008, 16:41 |
Katy ty uz mas zase GTčko :))
tak první test na 1,2 baru, panové to je masakr :D
prijedte nekdo s octavii rs nebo cuprou a nemate sanci :D jede to strasne, dvojka na suchu se neda udrzet pod plnym a na trojku si to jeste hrabne.. 195/45R15, jede to fakt krasne :)
03.03.2008, 18:16 |
Mosťa Krásná čistá práce. Mám GTčko v serii a i tak to dokáže být docela živé. Tohle musí být krásný masakr ;-)
03.03.2008, 18:19 |
JR A ted se priznejte, kdo si chodi do lesa sahat na turbo :-D
jo! :)
Mosťa: v serii to neni spatny, ale uz i ta trojka je dost nudná :)
03.03.2008, 18:26 |
Katy 2reprak: a nechces prijet na rozkos na sraz? navic chystame sprinty a par GTčkaru vas tam je 8)
Katy: uvidíme :) mozna bych i prijel :) ale chce to poradnou drahu, ne nakej vidlakov :) ja se sprintu nebojím.
03.03.2008, 19:13 |
Mosťa Reprák: pravda, pravda, člověk už přestává bojovat s krouťákem :-))))
:o)))
kdybych mel tohle, tocil tak k omezovaci, tak tohle turbo natlaci tak 0,05baru :))))
možná tak 0,05 mega baru:o)))
jinak Repro taky chválím precizní prácičkaj jako na kostele:o))
Karlos - to je z lokomotivy? :-)
Reprák : jaký přesně byly typy T2 a T25 ? :)
se máš že máš BC . .. . .. já už čekám asi měsíc než mi ho Bidrin pošle...... nějak zapoměl tak sem ho nedávno prošťou a prej pošle :) . . .. . trochu dám dokupy nápravu na volvu a začně se taky tlačit :)
karlos : ne to tlačí taky relativně málo to co si sem dal .. . .. . akorát objem toho vzduchu je jinačí , lokomotiva ne, běžně používaný turba na řádný americký motory k výkonum plus mínus autobus kolem 2000 poníků . .. . . . dá se to vidět i na nějakejch suprách tyhle šneky :)
tohle bude vic nez 2000 poniku....
Reprák : Moc pěkný,krása.. :o) gratuluju!
Nepořídíš nějaký video pls? :o) (bez silenceru samozřejmě) :oDD
Paráda...taky by mě zajímalo videjko..hlavně ten zvouček:)
urcite, ale jakmile je mokro, nemelo by to cenu :)
04.03.2008, 14:56 |
Karlos | Upraveno: 2008-03-04 14:56:38
nedávno jsem byl v německu a na pumpě stála černevá supra a podobnej šnek jí koukal z kapoty ale v tu chvíli jsem byl tak vykulenej že jsem ani nestihl udělat fotku :-(((
jináč takový testovací video:
[ Link ] trosku jsem to posral, pac jsem tam hned loupnul dvojku a chvilku trvalo, nez se chytla. pri zoomu je videt jak jde tachometr nahoru...
nicmene je to tocene mobilem, se silencerem, dva lidi a nalozenej kufr picovinama :)
no moc toho tam vidět neni a z videa to nevypadá nějak extrémě ještě :) ani nevim kde na tom tacho má bejt kilo :) měřil si zrychlení aspon ?:)
06.03.2008, 09:08 |
zipp Reprák: není tam toho moc vidět.... spíš to natoč nějak takhle... (klidně ve dne ;-)
[ Link ]
zipp: co to bylo za auto??
no :) dneska sem natocil 130-190 ale zas jenom mobilem :D musim vzit fetak a natocit to fetakem, ale nebyl cas
No pěkně pěkně, jen tak dál, máš mou psychickou podporu..:))
já to točil takhle a to 0,3Mpix v mojom MDA a příjde mi to pořád lepší než tohle :)
[ Link ]
vůči turbu z lokomotivy je to pěknej prcek..tohle je z lokomotivy se kterou jezdím..ze šestikola 771 , turbo váží 610kg a piští jako svině
14.03.2008, 21:15 |
zipp LongStar: Opel Calibra 2.0 16V
jinak aktualne uz mam sladenou elektroniku s vykonem, tak nak je to doladeny, tak pujdu na brzdu a pak dam graf :) uz jsem si na to ale zvykl a chtel bych vic :)
[ Link ] dneska byly sprinty v Březně, docela dost aut, asi nejvic jsem dostal od 911GT3 taky mi asi o 20 metru ujel leon cupra nakej poladenej, o par dylek i prelude 2.2VTi 260PS, jinac super akce, mikimu to jede lip nez bych cekal. Ale moc mi nejdou rozjezdy, porad to hrabe. ...
jinac na videu je moje punto, Honda Integra 1.8VTi se svodama a chipem, Civic TypeR 2.0 tam nevim co v tom bylo, ale jelo to lip nez ten uplne nejnovejsi civic Type-R. No ujel jsem jim asi o metr pak zas ujeli oni me, pak za ja jim, takze taknak +- nastejno, ale ja jsem spokojeny. Kdyby byli slicky a ochlazenej cooler (mam seriovej a byl strasne horkej) tak by to mohlo byt lepsi. Nechlubim se tim jako ze jsem nejlepsi (pro nektere) ale jen mam radost, nic vic.
aha tak si to asi musim zaplatit, aby to šlo nahoru :D ted uz se bude zachvilku platit i post. 1kč/post :)