Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Kdo se bojí, nesmí do lesa - šahat na turbo

 o Navštíveno 13346x o
o 03.03.2008, 07:52 | Reprák
Před časem jsem si pořídil nové auto, Punto GT :)
Punto GT má v serii turbo IHI VL7 - takový prcek, hned jsem věděl, že nebude stačit :)
Tak jsem si sehnal od kamaráda Garrett T2 v relativně dobrém stavu. T2 je o něco výkonější, ale těch 10-15 koní navrch by mě stejně neuspokojilo.. Tak jsem si tu T2 předělal. Nevím, jestli je to unikát v ČR, ale rozhodně by to někoho mohlo zajímat, že to jde a že to funguje :)

1.foto seriové turbo IHI VL7

foto k příspěvku  od Reprák



o 03.03.2008, 07:52 | Reprák
2. foto - seriové IHI VL7 strana výfuku

foto k příspěvku  od Reprák

o 03.03.2008, 07:53 | Reprák
foto č.3 - sací lopatka Garrett T2 vs T25

foto k příspěvku  od Reprák

o 03.03.2008, 07:53 | Reprák
obr č.4 - zvětšené tělo Garrett T2 tak, aby se tam vešla velká sací lopatka T25
o 03.03.2008, 07:54 | Reprák
to je vona :)

foto k příspěvku  od Reprák

o 03.03.2008, 07:55 | Reprák
Fotka č.5 - Sací část Garrett T2 musela jít na soustruh, podle tvaru priruby T25 se udělal tvar, vystredeno na 0,03mm :)

foto k příspěvku  od Reprák

o 03.03.2008, 07:55 | Reprák
In progress

foto k příspěvku  od Reprák

o 03.03.2008, 07:56 | Reprák
Výsledek: T2.5 hybrid - T2 turbo, tělo, T25 sací lopatka a upravená sací část

foto k příspěvku  od Reprák

o 03.03.2008, 07:56 | Reprák
Tady už je zkompletované.

foto k příspěvku  od Reprák

o 03.03.2008, 07:57 | Reprák
Nové hadice a trubky

foto k příspěvku  od Reprák

o 03.03.2008, 07:58 | Reprák
Už je v autě. V sobotu jsem ho nandal. Proběhl testovací provoz na 0.7baru a zatím v pohodě, uvidíme až zvednu tlak na 1.3baru :) držte mi palce ;)

foto k příspěvku  od Reprák

o 03.03.2008, 07:59 | Šestikule
ty brďo, klobouk dolů, po čase zase nějaká zajímavá úprava, jsem zvědavej jak se to bude chovat
o 03.03.2008, 08:07 | nocarret
dobrá práce! kdo to dělal? .-)
o 03.03.2008, 08:11 | Reprák
já :D

a jeden šikovnej soustružník :) když jsem mu vysvětlil, jak se věci mají, nabrousil si nůž podle tvaru původní příruby a začali jsme laborovat ;)
o 03.03.2008, 08:36 | choze
dobrá lobotomie :o) držím palce
o 03.03.2008, 08:51 | Piskoteek
toš dobré to máš pane :-)

ješte ukaž cele auti :-)
o 03.03.2008, 08:52 | Rajdlos
Ty jsi taky pacient. Ty hadice delali v GMS?
o 03.03.2008, 09:11 | PNEUSVOZIL
ještě aby to těsnilo, přece jen teplo a pár desítek tisíc otáček :-))
o 03.03.2008, 09:18 | skuutr
jako Sestikule. Pekne udelane!
o 03.03.2008, 09:19 | Pagoš
Pacient :-)
o 03.03.2008, 09:22 | Alííí
Pěkná práce, gratuluju ! Pak dej vědět jak to šlape na plnej výkon, a nahoď nějaký video...
o 03.03.2008, 09:22 | tykeev
já to pořád říkám, že ten kluk není normální :-D
o 03.03.2008, 09:26 | SpasitelKlokanu
Pekne, at to vydrzi.... :-) Hold zlate ceske pracky :-D
o 03.03.2008, 09:26 | djmajk
tyjo zlaté české ručičky, fakt velká gratulace, na toto bych já neměl žalůdek :(
o 03.03.2008, 09:39 | Reprák
Rajdlos: jj v GMS, uz jsem si tam nechal takhle delat treti turbo. Jsou to kluci sikovny. Resp hadice delam pro kluky z cele CR tam, vyjde to levne a rychle.

PNEUSVOZIL: neni to prvni turbo, ktere mi šlo pod ruce, ale asi tak padesáté :) takovahle uprava je ale první :)

tykeev: :D

Videa urcite hodím ;) snad se to nerozletí.

foto k příspěvku  od Reprák

o 03.03.2008, 09:39 | Reprák
to je ono :) Lucifero Bianco

foto k příspěvku  od Reprák

o 03.03.2008, 09:40 | Reprák
Speedline corse

foto k příspěvku  od Reprák

o 03.03.2008, 09:41 | Reprák
este zepredu

foto k příspěvku  od Reprák

o 03.03.2008, 09:42 | KaCzaba
s GMS mam taky jen ty nej zkusenosti.jak cena tak rychlost,clovek jen zasne.
tak jsem pak zvedav jak to bude potom naplno slapat.To zase vyzkousite s Valisem ne?:-))
o 03.03.2008, 09:46 | Reprák
výfuk jen trubka 61mm šopovaná hliníkem. Konec je výfuk čong, 2.5" ,63mm vnitřní, se silencerem, bez něj to řve jako prase :D

foto k příspěvku  od Reprák

o 03.03.2008, 10:02 | Reprák
podle tohoto znaku mě poznáte .)

Kaczaba: to si piš, na Valíše už se těšim :D

zatím to jede na 0.7b asi jako driv na 0.9 ... seriovy tlak je kolem 1,2baru, tlaci to dost, ale se seriovym turbem to od 4000otacek klesa, protoze turbo je moc maly a nenatlaci tolik. Presto vykon v serii je 136hp/5750ot. Ted se asi vykon zvetsi, hlavne se posune za 6000otacek. No az to dodelam a udelam jeste par uprav, tak jedu na brzdu a hodím sem graf...

foto k příspěvku  od Reprák

o 03.03.2008, 10:14 | martinz
pekna prace i auti
o 03.03.2008, 11:25 | Satanda
no konečně Repro zase máš nějakou hračku. Alfu už si prodal? Jinak ta bílá je sqělá??? fakt super. Sem zvědavej na graf až to doděláš. Jinak krásná práce.
o 03.03.2008, 11:51 | RadekFM
Reprák: Tos potom nechal nekde vyvazit, nebo jen tak na hulvata?
o 03.03.2008, 12:03 | Reprák
polohulvat :) vyvazene, ale ne zas tak profi, jak by melo bejt. Neni to vyvazovacka na hodinarskou presnost, ale vyvazene to je. Kdyby to bylo spatne, tak uz by se to rozkocilo hned. Zatim 100km, tuk tuk a v pohode. Kdyz jsem turba repasoval, tak jsem si oznacil ryskou kde bylo saci kolo a vzdycky to bylo v pohode.
o 03.03.2008, 13:23 | Nismo.Power
mega super nápad !!!!! taky nad tim zapřemejšlim neb se mi to zdá lepší než abych pasoval T25 tak to udělat takhle :)) dej vědět jak to bude fungovat až mu natlačíš :)
o 03.03.2008, 13:28 | Reprák
dneska po praci jedu pro boostcontroller od bidrina zdarma, pac jde ztuha strasne, ale prej funguje. Uvidime, az to natlacim. Snad se neco neposere bojim se o spojku :D
o 03.03.2008, 13:52 | Reprák
Nismo: T25 je v pohode, ma stejnou vyfukovou prirubu na svody i na koleno od vyfuku, saci cast je jina, ale ne o moc. T25 uz ma jinej sroub na olej aj. kravinky. Horsi je roubovani T3 misto T2, tam uz je vsechno jiny, ale taky se to da. nejvetsi prdel je biturbo :D uz nad tim jeden clovek uvazoval, ale nedotahl to do konce
o 03.03.2008, 16:41 | Katy
ty uz mas zase GTčko :))
o 03.03.2008, 17:50 | Reprák
tak první test na 1,2 baru, panové to je masakr :D
prijedte nekdo s octavii rs nebo cuprou a nemate sanci :D jede to strasne, dvojka na suchu se neda udrzet pod plnym a na trojku si to jeste hrabne.. 195/45R15, jede to fakt krasne :)
o 03.03.2008, 18:16 | Mosťa
Krásná čistá práce. Mám GTčko v serii a i tak to dokáže být docela živé. Tohle musí být krásný masakr ;-)
o 03.03.2008, 18:19 | JR
A ted se priznejte, kdo si chodi do lesa sahat na turbo :-D
o 03.03.2008, 18:24 | Reprák
jo! :)

Mosťa: v serii to neni spatny, ale uz i ta trojka je dost nudná :)
o 03.03.2008, 18:26 | Katy
2reprak: a nechces prijet na rozkos na sraz? navic chystame sprinty a par GTčkaru vas tam je 8)
o 03.03.2008, 18:30 | Reprák
Katy: uvidíme :) mozna bych i prijel :) ale chce to poradnou drahu, ne nakej vidlakov :) ja se sprintu nebojím.
o 03.03.2008, 19:13 | Mosťa
Reprák: pravda, pravda, člověk už přestává bojovat s krouťákem :-))))
o 03.03.2008, 21:27 | Karlos
:o)))

foto k příspěvku  od Karlos

o 03.03.2008, 21:44 | Reprák
kdybych mel tohle, tocil tak k omezovaci, tak tohle turbo natlaci tak 0,05baru :))))
o 03.03.2008, 22:13 | Karlos
možná tak 0,05 mega baru:o)))

foto k příspěvku  od Karlos

o 03.03.2008, 22:16 | Karlos
jinak Repro taky chválím precizní prácičkaj jako na kostele:o))
o 03.03.2008, 22:46 | ruffrider
Karlos - to je z lokomotivy? :-)
o 04.03.2008, 00:16 | Nismo.Power
Reprák : jaký přesně byly typy T2 a T25 ? :)
se máš že máš BC . .. . .. já už čekám asi měsíc než mi ho Bidrin pošle...... nějak zapoměl tak sem ho nedávno prošťou a prej pošle :) . . .. . trochu dám dokupy nápravu na volvu a začně se taky tlačit :)

karlos : ne to tlačí taky relativně málo to co si sem dal .. . .. . akorát objem toho vzduchu je jinačí , lokomotiva ne, běžně používaný turba na řádný americký motory k výkonum plus mínus autobus kolem 2000 poníků . .. . . . dá se to vidět i na nějakejch suprách tyhle šneky :)
o 04.03.2008, 07:08 | Reprák
tohle bude vic nez 2000 poniku....
o 04.03.2008, 11:26 | Rustapha-659
Reprák : Moc pěkný,krása.. :o) gratuluju!

Nepořídíš nějaký video pls? :o) (bez silenceru samozřejmě) :oDD
o 04.03.2008, 12:21 | ebeerman
Paráda...taky by mě zajímalo videjko..hlavně ten zvouček:)
o 04.03.2008, 13:36 | Reprák
urcite, ale jakmile je mokro, nemelo by to cenu :)
o 04.03.2008, 14:56 | Karlos | Upraveno: 2008-03-04 14:56:38
nedávno jsem byl v německu a na pumpě stála černevá supra a podobnej šnek jí koukal z kapoty ale v tu chvíli jsem byl tak vykulenej že jsem ani nestihl udělat fotku :-(((
o 05.03.2008, 18:48 | Reprák
jináč takový testovací video:

[ Link ]

trosku jsem to posral, pac jsem tam hned loupnul dvojku a chvilku trvalo, nez se chytla. pri zoomu je videt jak jde tachometr nahoru...

nicmene je to tocene mobilem, se silencerem, dva lidi a nalozenej kufr picovinama :)
o 05.03.2008, 23:29 | Nismo.Power
no moc toho tam vidět neni a z videa to nevypadá nějak extrémě ještě :) ani nevim kde na tom tacho má bejt kilo :) měřil si zrychlení aspon ?:)
o 06.03.2008, 09:08 | zipp
Reprák: není tam toho moc vidět.... spíš to natoč nějak takhle... (klidně ve dne ;-)

[ Link ]
o 06.03.2008, 09:13 | LongStar
zipp: co to bylo za auto??
o 06.03.2008, 12:39 | Reprák
no :) dneska sem natocil 130-190 ale zas jenom mobilem :D musim vzit fetak a natocit to fetakem, ale nebyl cas
o 06.03.2008, 13:11 | BekyCar
No pěkně pěkně, jen tak dál, máš mou psychickou podporu..:))
o 06.03.2008, 15:29 | Nismo.Power
já to točil takhle a to 0,3Mpix v mojom MDA a příjde mi to pořád lepší než tohle :)

[ Link ]
o 14.03.2008, 18:49 | blázen
vůči turbu z lokomotivy je to pěknej prcek..tohle je z lokomotivy se kterou jezdím..ze šestikola 771 , turbo váží 610kg a piští jako svině

foto k příspěvku  od blázen

o 14.03.2008, 21:15 | zipp
LongStar: Opel Calibra 2.0 16V
o 17.03.2008, 18:27 | Reprák
jinak aktualne uz mam sladenou elektroniku s vykonem, tak nak je to doladeny, tak pujdu na brzdu a pak dam graf :) uz jsem si na to ale zvykl a chtel bych vic :)
o 18.03.2008, 22:27 | Reprák

[ Link ]

[ Link ]

naky videa ale zas nic moc

o 22.03.2008, 18:08 | Reprák
[ Link ]

dneska byly sprinty v Březně, docela dost aut, asi nejvic jsem dostal od 911GT3 taky mi asi o 20 metru ujel leon cupra nakej poladenej, o par dylek i prelude 2.2VTi 260PS, jinac super akce, mikimu to jede lip nez bych cekal. Ale moc mi nejdou rozjezdy, porad to hrabe. ...
jinac na videu je moje punto, Honda Integra 1.8VTi se svodama a chipem, Civic TypeR 2.0 tam nevim co v tom bylo, ale jelo to lip nez ten uplne nejnovejsi civic Type-R. No ujel jsem jim asi o metr pak zas ujeli oni me, pak za ja jim, takze taknak +- nastejno, ale ja jsem spokojeny. Kdyby byli slicky a ochlazenej cooler (mam seriovej a byl strasne horkej) tak by to mohlo byt lepsi. Nechlubim se tim jako ze jsem nejlepsi (pro nektere) ale jen mam radost, nic vic.
o 22.03.2008, 19:26 | Reprák
to nak nejde nahoru
o 23.03.2008, 10:11 | Reprák
aha tak si to asi musim zaplatit, aby to šlo nahoru :D ted uz se bude zachvilku platit i post. 1kč/post :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4159 sekund.