Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > jak pokracuju

 o Navštíveno 6520x o
o 03.03.2008, 16:28 | Rajdlos
Tak na zadost par lidi sem hazim fotky motoru jak pokracuju, ca do mesice by melo byt hotove vse. Chybi par blbosti, ale ty by mely byt uz na ceste z US. Omlouvma se za fotky, ale s fotakem oc mam doma si mor nerozumim, svetlo nebylo v garazi taky moc idealni. Do leta snad pofrcim.

foto k příspěvku  od Rajdlos



o 03.03.2008, 16:29 | Rajdlos

foto k příspěvku  od Rajdlos

o 03.03.2008, 16:29 | Rajdlos

foto k příspěvku  od Rajdlos

o 03.03.2008, 16:29 | Rajdlos

foto k příspěvku  od Rajdlos

o 03.03.2008, 16:30 | H.E.R.O.
to je snad i škoda dávat zpátky do auta
o 03.03.2008, 16:30 | Rajdlos

foto k příspěvku  od Rajdlos

o 03.03.2008, 16:30 | Rajdlos

foto k příspěvku  od Rajdlos

o 03.03.2008, 16:30 | Rajdlos

foto k příspěvku  od Rajdlos

o 03.03.2008, 16:30 | Rajdlos

foto k příspěvku  od Rajdlos

o 03.03.2008, 16:31 | Rajdlos

foto k příspěvku  od Rajdlos

o 03.03.2008, 16:31 | Rajdlos

foto k příspěvku  od Rajdlos

o 03.03.2008, 16:32 | Rajdlos

foto k příspěvku  od Rajdlos

o 03.03.2008, 16:32 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
ne ze mi znicis ten stojan na motor :-)))
o 03.03.2008, 16:32 | Rajdlos

foto k příspěvku  od Rajdlos

o 03.03.2008, 16:32 | Rajdlos

foto k příspěvku  od Rajdlos

o 03.03.2008, 16:32 | Rajdlos

foto k příspěvku  od Rajdlos

o 03.03.2008, 16:33 | Rajdlos

foto k příspěvku  od Rajdlos

o 03.03.2008, 16:33 | choze
krásně barevnej cirkus :o)
o 03.03.2008, 16:33 | Rajdlos

foto k příspěvku  od Rajdlos

o 03.03.2008, 16:33 | Rajdlos

foto k příspěvku  od Rajdlos

o 03.03.2008, 16:33 | Rajdlos

foto k příspěvku  od Rajdlos

o 03.03.2008, 16:34 | Rajdlos

foto k příspěvku  od Rajdlos

o 03.03.2008, 16:34 | Rajdlos

foto k příspěvku  od Rajdlos

o 03.03.2008, 16:36 | niooos
nadhera moc pekny to mas
o 03.03.2008, 16:37 | Rajdlos
Tady jsou dily, ktere budou pouzity, motor je kompletne predelany, vevnitr zustala seriova jen klikovka a vacky a zdvihatka (to je vse nove). Blok je kompletne vybrouseny a nalakovany, jako vsechny casti, vsechny cidla na motoru jsou taky pro sichr nova. Ted uz jen sehnat nekoho kdo umi AEM EMS a kdo to naladi.

Prestavba se tahne ca uz dva roky jen pro info :o)


ENGINE & TRANSMISSION:
- 2.0 DOHC 16V VTEC I-4 F20C (177KW/240PS @ 8300rpm, 208Nm @ 7500rpm) – MY 2003
- 6-sp. manual trasmission – MY 2003

Block:
- AEBS T-sleeves engine work
- CP forged pistons 9:1 w/ rings
- CARRILLO forged rods
- ARP head studs
- ARP rod bolts
- ACL rods bearings
- ACL main bearings
- ACL thrust bearings

Head:
- FERREA competion plus stainless steel valves
- FERREA dual springs
- FERREA titanium retainers
- FERREA valve locators
- COMETIC head gasket

Boost:
- REV HARD turbo kit stage 2
- Turbo T3/T04E hybrid (60air)
- REV HARD cast iron manifold
- TIAL 35mm wastegate
- VORTECH blow off valve (BOV)
- Map bypass valve

Fuel & ignition:
- AEM EMS standalone 30-1052U w/ UEGO controller
- DENSO IRIDIUM spark plugs IK24 (1 step colder)
- RC 750cc saturated injectors w/ clips
- BDL fuel rail (titan)
- AEM fuel pressure regulator
- VORTECH fuel management unit (FMU)
- NOLOGY spark plug hot wires
- WALBRO high volume intank fuel pump 255lh
- B&M fuel pressure gauge
- Fuel rail adapter
- Steel fuel line

Cooling:
- KOYO aluminium radiator
- SEIBON SC carbon radiator plate
- SPOON thermostat (low temp)
- MUGEN fan switch (low temp)
- SPOON radiator cap 1.3bar
- PIPERCROSS air filter 3”
- Intake extreme gasket (block off the EGR)
- SPEARCO intercooler 27”x6.5”x3”
- Chromed IC 2,25” aluminized mandrel bent piping
- SAMCO intercooler silicone hose (blue)
- SAMCO radiator silicone hose (blue)
- SAMCO vacuum hose (blue)
- Big stainless clamps

Clutch:
- CENTERFORCE dual fiction clutch kit
- ACT PROLITE moly stell flywheel
- CUSCO RS 1.5way limited slip differential (LSD)
- Final gear ratio 4.44
- Stainless steel clutch line

Others:
- TEIN hood damper conversion
- Polished intake manifold
- White valve cover
- Carbon spark plug cover
- CUSCO oil catch can
- JS racing magnetic bolt
- Relocation oil kit
- Steel oil line
- Oil filter sandwich
- SPOON oil cap
- SPOON reservoir tank cover
- R1 WURKS high performance alternator pulley
- Krank vents
- OMNI POWER 4 bar MAP sensor
- AEM EGT sensor kit 30-2050
- AEM air inlet temperature kit 30-2010
- AEM boost gauge
- AEM EGT


EXHAUST:
- Custom downpipe 3” stainless steel (polished)
- ULTIMATE RACING 3” high-flow stainless steel catalytic converter
- ULTIMATE RACING 3” stainless steel exhaust catback w/ AP2 OEM tips (polished)
- MAFIA 3” test pipe (polished)
- THERMOTEC exhaust header wrap


SUSPENSION:
- CUSCO front strut bar
- KYOKUGEN lug nuts


BRAKES:
- BREMBO BIG BRAKE KIT front brake 4-pistons (red calipers)
- BREMBO front drilled rotors 12,9” (328x28mm)
- GOODRIDGE front and rear steel brakelines
- TRINET rear drilled rotors
- COMPTECH rear relocation kit with drilled rotors
- EBC green stuff rear brake pads
o 03.03.2008, 16:38 | Prady
ty kráso, nádhera :o))) a jakej to má výkon, podle komponentů to asi nebude zrovna nějaká plečka co? slint
o 03.03.2008, 16:41 | Rajdlos
Odhad vykonu je s timhle turbem ca 420PS na klice (pri tlaku 7PSI ca 370PS), motor je vyvlozkovanej zeleznyma stenama valcu, takze zadnej Nikasil se uz nekona. Zmensila se komprese z 11:1 na 9:0. Prevodovka je ciste seriova, diferak je od CUSCA s vetsi svornosti, jeste pribude staly prevod 4.44 misto serioveho 4.1 samo kvuli driftum :-)
o 03.03.2008, 16:43 | Rajdlos
Jinak bych chtel moc podekovat Petrovi (Matco), ktery zaridil kompletni prestavbu vnitrku motoru v US. Moc moc dekuju a jsem navzdy dluznikem. A samo dalsim lidem, kteri pomahali ;-)
o 03.03.2008, 16:43 | Rajdlos
kralik: neboj stojan mas zabookovanej :o)
o 03.03.2008, 16:49 | Prady
nějak sem přehlíd do čeho to poletí, ale jinak hoodně krutý a výkon mnamézníí :o)))
o 03.03.2008, 17:15 | tappaja
Pekny pekny, ale s tim fotakem fakt nejses kamos... I moje mama foti lip, ale musim rict, ze ze zacatku to vypadalo podobne :o)))))
o 03.03.2008, 17:16 | Lefi
Prady řekl bych že S 2000 :)
o 03.03.2008, 17:17 | Skury
Tak to čumim jako puk... Krásný... Vystavit do obýváku a vybírat vstupný. ;o)
o 03.03.2008, 17:17 | Rajdlos
tappaja: neumim to nastavit, kdyz je mistnost presvetlena, foti to takhle :o/ prvni tri fotky jsou tydlyfounem
o 03.03.2008, 17:22 | tappaja
Dal bych automatiku a nucenej blesk. Mohlo by z toho vylezt neco lepsiho.
o 03.03.2008, 17:28 | Dave0401
PARADA.. si blazen... jen tak dal... zavidim ;)))
o 03.03.2008, 17:31 | No Respect
to je krása!!! Snad brzo zavrčí :-)
o 03.03.2008, 17:31 | MarauderZ28
oni ty amíci dobře věděj proč litinovej blok .... stable as a rock :o)))
o 03.03.2008, 17:38 | Rajdlos
tappik: to jsem daval a prave ze z toho lezlo tohle :o/ ono to foti hezky, ale nesmi byt mistnost presvicena

Marauder: Nikasil je sam o sobe pevnej, ale neni uz idealni na tyhle vykony a litina by nebyla moc dobra na rozlozeni hmotnosti u tohohle auta, on by vydrzel i Nikasil, ale otazka je, jak dlouho
o 03.03.2008, 17:46 | MarauderZ28
mno já sem koukal právě na Hondy že daj Dart vložky + to celý nahoře zpevněj takovou podložkou a dole zas spojej na uložení takže ten hliník je v takový kleci neb se při 500+ kroutí jak vrtule ono zas litinovej vs litinovej blok 4 válce nebude dle mýho názoru tak brutal rozdíl ...
o 03.03.2008, 17:48 | Rajdlos
jj tak na tenhle vykon uz urco jo :o) ono se to doporucuje na 400PS+
o 03.03.2008, 17:49 | JohnDi
kua nádhera
o 03.03.2008, 18:06 | Reprák
hmmm hmmm tak to ti asi neujedu
o 03.03.2008, 18:28 | xenonman
on ti golf nestacil aby ses poucil :-) priste ti reknu cislo uctu kam mas posilat penize a budu te zasobovat kazdy den jak si dobre udelal :-), jinak hodne pekna prace a jsem zvedav jak to auto pojede a celkove jake to bude mit jizdni vlastnosti
o 03.03.2008, 18:30 | kamil306
ty bláho, takovej výkon z dvoulitru? to čučím...možná mi to tady uniklo, ale do čeho to přijde?
o 03.03.2008, 18:34 | Reprák
fiat 126p :)))))
o 03.03.2008, 18:37 | Matco | Upraveno: 2008-03-03 18:38:57
hondice S2000
Jinak Martas, hezka pracicka a doufam, ze to pojede.....:-)))
o 03.03.2008, 18:38 | Rajdlos
seriovej atmosferickej 2.0 ma 240PS, takze nic nemoznyho, proste Hodna a 9000RPM :o)

xenonman: woe Ty mas co rikat :-)
o 03.03.2008, 18:45 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
xenon: dej mi cislo uctu, taky Ti neco poslu a mozna zbyde i drzak na motor :-)
o 03.03.2008, 19:28 | masz
Fakt nadhera..smekam
o 03.03.2008, 19:39 | TROY
1.tys byl vždycky blázen :o)
2.přítomnost modrých spojek a hadic dává tušení výsokým výkonům ;-)))))))))))))
o 03.03.2008, 19:42 | Martyn
Masakr.. Oturbena S2K - to bude asi (mozna nejen) stredoevropsky unikat co?
o 03.03.2008, 19:52 | Rajdlos
v CR na 99% jedina, ale v EU jich je podle me celkem dost :-)
o 03.03.2008, 19:55 | .mycTD
Rajdlos: tywoe, tak na tohle bych nervy nemel. cpat do toho to hafo penez, casu a energie s predstavou, ze se to po prvnim warm-upu rozleti na kousky -bych v noci nespal:-) to mas teda muj obdiv.
TROY: ze bych zkusil vecpat do motory nejake modre spojky? :-)
o 03.03.2008, 19:58 | Rajdlos
tak z toho mam strach asi nejvetsi, jestli se to rozleti pri lazeni, tak... :-)
o 03.03.2008, 20:17 | HIGHTOWER
bombice!
o 03.03.2008, 20:30 | thepyroman
vazne super prace, krasne na pohled a urcite bude supr i na poslech
o 03.03.2008, 20:32 | zazaa
krasna prace .... teda prumery nekterejch potrubi sou na 2 litry fakt neskutecny :)
o 03.03.2008, 20:36 | Verano
krásný srdíčkoooo
o 03.03.2008, 20:55 | cira
Jak Golfik tak i tohle je pořádnej nářez. Závidim:-) Jinak bude to v létě někde vidět? Klidně se můžu stavit i u tebe, z Loun je to kousíček:-)
o 03.03.2008, 21:07 | Kesam
Ty kraVO tzo je mrda to tam nedavaj z5:-)
o 03.03.2008, 21:13 | SpasitelKlokanu
K tomu snad neni ani slov...


Jen to ze je to KRASA........
o 03.03.2008, 21:19 | ejkmi
je to krasny ale udržovat v čistote bych to nechtel
o 03.03.2008, 21:23 | Lukaash
ejkmi ... to je asi to nejmensi :-)
o 03.03.2008, 21:28 | Karlos

foto k příspěvku  od Karlos

o 03.03.2008, 21:35 | Mafian25
ty kráso fakt moc pěkný
o 03.03.2008, 22:19 | fabi
ty woe....tak to je krutost sama....super,super,super...
o 03.03.2008, 22:41 | Nevřis
Rajdlošíčku ...modré z nebe :)..pecička! ..bez tag dotuje milenka a budeš tady ...:D joke


GOOD JOB
o 03.03.2008, 22:41 | Satanda
naprostá pecka. až neuvěřitelné. Fakt nádhera a neskutečná krása
o 03.03.2008, 22:42 | Smrada (M)
A uvidim to nekdy? Myslim jindy nez v inzeratu o prodeji
o 03.03.2008, 22:45 | djmajk
hm, hm, je to krásný.. Pro mě motorů neznalého to připomíná cosi ze STRTRECu :)
o 03.03.2008, 22:54 | kucik
já budu asi brečet,taky chci tolik "zbytečných" peněz.
o 04.03.2008, 01:03 | ebeerman
Málem mi ukápla slzička z oka,když sem si to představil u mě v Prelude...Přeju hodně štěstí při montáži a dolaďování....Jdu tiše závidět do kouta:D
o 04.03.2008, 08:14 | H-Honza (M)
masakr....

o 04.03.2008, 13:22 | Kallin
klobouk dolů. mě to snad čeká v zimě
o 04.03.2008, 15:37 | Tichy
co k tomu rict :o))) proste paradicka, velka..zase si nezklamal ;-)
o 04.03.2008, 15:43 | stef99
No tak tj fakt krasa....moc hezky, fakt skoro skoda davat do toho auta :-)
o 04.03.2008, 15:47 | Shr3k
Ad ladění. Co to zavést k Brázdilovi naladit přímo na brzdě?
o 04.03.2008, 16:02 | Jeffry.j
Rajdlos:supeer chlape,jen tak dál,držím palce,máš opravdu šikovné ruce,pochvala.
o 04.03.2008, 16:09 | TheTimo
seš magor, ale to už víme dávno, takže ať to vrčí ;o)
o 04.03.2008, 16:53 | Rajdlos
Shrek: potrebuju nekoho kdo zna dobre AEM, jinak lazeni na brzde je samozrejmosti. Zatim vim jen o Karlovi z Liberce a jednom Slovakovi. Jeste mam v zaloze Nemecko.
o 04.03.2008, 17:17 | Lukaash
Shr3k asi myslel motorovou brzdu, ne? :-)
o 04.03.2008, 17:19 | Rajdlos
je mi jedno zda pujde o motorovou nebo dynamickou, s panem Brazidlem jsem tedko mluvil a zashitoval mi moji jednotku :o) tak nevim :-) prej mi nebude rucit za odvedenou praci, asi to soupnu do Nemecka
o 04.03.2008, 17:24 | Tuner#2
Rajdlos: Nádherná práce, přesně moje krevní skupina. Už se těším na celek a doufám že to uvidím někde naživo!
o 04.03.2008, 17:50 | ebeerman
Hondy mají prostě potenciál no:) CRX 400hp :)

foto k příspěvku  od ebeerman

o 04.03.2008, 19:38 | Petura
paráda, můžu si k tobě dát svoje auto? :o)
o 06.03.2008, 09:40 | venito
no jako motor mazec, je fajn kdyz to jede a zaroven i vypada:o)
pak hod grafy z brzdy.....
o 06.03.2008, 14:48 | Rajdlos
graf z brzdy samo hodim pozdejs :o)
o 06.03.2008, 14:57 | PepeCV
krása to je úplně škoda dávat do auta ,-))
o 06.03.2008, 20:30 | Borik2
teda, to je mazec..a teprve bude!
o 07.03.2008, 20:15 | vaz2101
nadhera,ja bych si ho dal do obyvaku
o 07.03.2008, 21:55 | venito
ted sem si vsiml presunuti olejoveho filtru, krasna vychytavka:) ikdyz to motor jeste vic prehadickuje:)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3751 sekund.