
Navštíveno 17198x

Cadillac Seville STS 4,6 V8 Northstar
První registrace: 1997
Najeto: 225.600km
224kW / 305HP
Barva: Zelená Metalíza
STK: 19.01.2013
EKO ZAPLACENO!
Výbava:
Abs
ESP
ASR
Alarm
Airbag 2x
Autorádio Na MC + CD Changer na 12CD
Audio BOSE
Centrální zamykání Na Dálku
Posilovač řízení
Digitální Klimatizace (Dvouzónová)
Kožený Interiér - po nekuřácích a neponičený
El. Okna
El. Zrcátka + vyhřívaná zrcátka
El. Sedadla S Pamětí
El. Otevírání Nádrže (i na dálku)
El. Otevírání Kufru (i na dálku)
2 Polohy Vyhřívání Sedadel
Palubní Počítač
Multifukční Volant
Tempomat
Venkovní I Vnitřní Teploměr
Budíky Se Změnou Metrického Systému
Automaticky Stmívající Se Zpětné Zrcátko
Na Zpětném Zrcátku Se Zobrazuje Směr Jízdy
Dešťový senzor
Senzor světel
Ventilátor S Regulací Pro Zadní Sedadla
Imobilizér
Denní Svícení (Originál)
Výškově stavitelné sedadlo řidiče
Výškově stavitelný volant
Regulace intenzity svítivosti přístrojové desky
6 poloh cyklovače stěračů
Vyhřívání zadního skla
Osvětlení interiéru (strop, podlaha, úložná schránka, kufr, motor)
Digitální hodiny
Dřevěný Dekor Interiéru
Chromované Kličky Dvěří
Chromované Lišty Kolem Vozu
Znáček (soška) Cadillac Na Kapotě Vozu
Přebroušený A Vyleštěný Lak Vozu
Kotoučové brzdy 4x
Zapalovač 4x
Popelník 3x
Klíč + Dálkový Ovladač 2x
Spousta Úložných Schránek
Vozidlo má vlastní diagnostiku
Podvozek MAGNARIDE - plně automatický
Řízení MAGNASTEER - plně automatické
Alu kola 2x:
18´ s pneu 235/50/18 (Originál Cadillac CTS 2008 - kované v chromu)
16´ s pneu 225/60/16 (Originál Cadillac STS 1997 - kované v chromu)
Daší pneu 225/60/16 4 x zimní + 2 x letní
Navíc zcela nové díly:
2X Vzduchový Filtr
4x Olejový Filtr
2x Ploché Řemeny
2x Manžeta Na Homokinetický Kloub
8x Iridiové Svíčky
1x Kompletní Sada Těsnění Na Celý Motor V8 Northstar
Před nedávnem vyměněno + dodáno:
Polosy S Oběma Homokynetickými Klouby
Přední Stabilizátory
Koberečky dle vlastného návrhu (vyrobeno NEWMANem
[ Link ] )
Opraven lak na několika místech
Vyměněný Olej + Olejový I Vzduchový Filtr
Vyměněná Náplň Klimatizace (doklady mám)
Cena: 69.000,- (bez 18tek alu - možno s 18´ Alu za 79.000,-)
Tel: 775 636 616
Email: ljanata@volny.cz
Všechny fotky zde:
[ Link ] 
Teď už je to vážný nebo zase jen tak zkoušíš? Myslel sem že jsi spokojenej. Asi to nebude tak slavný jak furt tvrdí Nismo :)))
ja to nechtel psat,ale taky si myslim..o))
nismo nechce, ze by mu alespon jeden jezdil? :-D
2 P3RF3KT a Pavel 528:
Kluci, je to boží auto, ale vážně na něj nemám čas a stále místo něj chci Grand Cherokee pro tu svou :o)
Takže je to tak boží, jak píše Nismo ;o)
Např:
Půjčil jsem to kámošovi na svatbu - je až z Brna a přijel si pro něj i když mohl mít pro nevěstu Bílou R8 co mají v rodině :o) (místní člen CUIR) ;o)
Pak jsem to na víkend půjčil dalšímu kamarádovi, který jel s přáteli někam do Jeseníků naložený - průměr měli 12,4 a nejezdili teda předpisově :o)
Takže podle mě je to dost dobrý auto! Navíc, každý kdo se v něm svezl je z něho nadšený - není to tuctová Audi A8 (a to mám audi A8 hodně rád), není to běžný Mercedes Sko (i to mám moc rád) či BMW 7ka (tady jsem na tom stejně) je to prostě CADILLAC :o)
A zkuste si babě říct - přijel jsem si pro tebe Cadillacem ;o)
Já bych to přirovnal k Lexusu - je to hezké, poctivé a neokoukané, narozdíl od prvních 3jmenovaných...
Mě jediný co na tom vadí je to že na tom prostě je vidět že je to starý. Stejně tak to má stejně stará A8. Třeba e38 a Sko jsou hrozně nadčasový svým vzhledem. Sko ještě o něco víc než e38. Jinak nechť se prodá. V dnešní době se hrozně dobře prodávají 4 litrový starý parníky :-D
Perfekt: no ono taky ale s A8 d2 a 7er e38 musis srovnavat mamuta a ne w220 :o)
Thullo: tak ani nevim, jestli prat dobry prodej, nebude to skoda? :o)
2 P3RF3KT:
To jako myslíš vážně? Když už, tak bych to tvrdil o audi - hele, tohle jsou auta z roku 1997 co je STSko... :o)
BMW

Mercedes Benz - S

Audi A8

Všechny tyhle káry se mi moc líbí - po E38 jsem šilhal dlouho, ale chtěl jsem jen 750iL - což mi pak rozmluvil Marauder :o)
No, na všech těch autech je vidět, že jsou to staré pekáče - jen ta A8 mi přijde nejmladší, neb je z nich nejoblejší :o)
A když teda srovnáváš, tak srovnatelné věci :o) od 1998ého je totiž STSko už mladší - hele:
Seville STS 1998

to bych skoro i řekl že ta Audi vypadá nejmodernějěš, mamuta sem měl S350 TD, velký auto,ale neprodejný

07.11.2012, 14:58 |
Pajk Kua z toho auta jsem odvařenej. Kus práce na něm a ta cenovka je libová.
Jinak zlámat ruce těm, co Ti to poškrábali. :(
2 Lukasino:
Bude :o( jenže Probe je Probe a tolik aut na víkendové poježdění fakt není pro mě samotného třeba. Na víkendové poježdění mám mazlíka (Probeles) a mít dvě auta na víkendové poježdění - to je pro mě zbytečné. Proto chci STSko vyměnit za Granda Cherokeeho 4,7 V8, s čímž by jezdila přítelkyně. :o)
2 Bobmasitr:
Mám stejný názor ;o) Audi je jednoznačně opticky nejmladší...
2 Pajk:
Njn, co naděláš, lidi jsou kurvy závistivé - ale havarijní pojistka je skvělá věc :o) takže jen víc a houšť... z toho mám radost já, že se jim nepovedlo nic špatného :o) jen mám teď na půlce auta nový lak :o) Jo, kdo se směje naposledy... A zase tolik práce na tom autě nebylo - tam se totiž nic nějak nechce kazit :o)
stejně mi příjde tahle trojice týhle doby nejhezčí co byly. Jinak to STSko velmi pěkný, ať přijde do dobrých rukou
to auto je fakt pekny o tom zadna,nicmene interier se mi nelibi a proste BMW je BMW..o))
ono,mit ameriku s prednim nahonem je jako supermodelku s umelejma kozama..o))a napis cadillac od 90tych let neni co byl cadillac v 60-80letech
tu starou A8 jsem mel a je to auto uplne o h.vne...
Pavel: sam jezdim na vzduchu (teda bohuzel jen v aute:D ), tak nevidim nic spatnyho na dofukovani :-D
Thullo: Když vemeš interiery tak bmw je nejvííc prostě :o))
Jinak sorry, srovnal bych až fl. těchto modelů tam je to nejvíc vidět tak jak sem řikal :)

Njn, každý má rád něco jinýho :o) ale neříkám, že introš BMW je ošklivý... mě se líbí oba, každý je jiný - jen u STSka tohole - tedy 1997 mi přijde středovka a tlačítka na ní taková oblejší - tedy modernější, než u toho BMW

Tady jim Mercedes hodně utekl a interiery asi takto :)


07.11.2012, 15:35 |
Thullo | Upraveno: 2012-11-07 15:35:51
2 P3RF3KT:
Njn, ale to je to, co jsem psal :o) to jsou ž ty novější :o) a to je pak to STSko, co jsem posílal výše ;o) a tam už tak staře nevypadá...
A zase jsi dal introš z novější verze, než se bavíme :o)
Perfekte, ale srovnavat je s w220 je mimo, ta se snazila drzet krok s e65 a A8 d3...
w220 v roce 1999 nebo 2000 klidně i 2001 nemělo pojem že nějaká e65 nebo d3 bude existovat a jak bude vypadat :)
a to sem ten prodej zase pěkně zesral, promiň :))
to tedy znamená že w220 byla z nich technicky nejnovějš a mercedes si tím nahradil mamuta a tím jím utekl. Ale mamut aspon nehnije w220 srajda auto
Tady mercedes utekl ale jak píše Lukasino, jen do té doby než audi vyrobila d3 a bmw e65. Pak už bylo w220 zase šíleně pozadu :)
a meda pak udělal zase novej model a zase utekl on jim :D
To už sme někdě jinde než u tadytěch starejch lodí. Potom už to sou všechno ošklivý auta
správně, ono jedna věc je u nás v čr smutná. takovýhle, pro mě krásný auto a snem od dětství, si dneska relativně muže koupit kde kdo. Koupí to nějakej frája, rozesere a nemá na opravy a pak se to krčí v bazarech. Najednou to koupí fanda, co by se o to i rád staral. Jenže už ho to pak tak finančně ničí, že na to nebude mít milé vzpomínky.
hlásim se k tý skupině fandů e38 :))))
Ta fotka introse Mercedesu neni S, ale CL.
jakto ,že tak dokonalý a úsporný auto nikdo nechce ani za takový peníze :-))))) kdepak se poděl nismo :-)
2 blázen:
Protože žijeme v ČR, kde je každý přesvědčený, že nejlepší auto je Škoda Octavia 1,9 TDI nebo Fabia 1,2 HTP! :o)
Lidi se bojí drahých dílů, šílené pojistky a neskutečné spotřeby... ale nic z toho není pravda :o)
Pojistka povinná je 500,- na měsíc (může být i méně) a to má kde kdo i na Octávii
Pojistka havarijní včetně odcizení na 100.000,- je 7.200,- na rok
Spotřeba je u mě +/- 14litrů - protože když se jedu v Cadillacu projet, tak se jedu PROJET! Jinak se dá v pohodě za 12l (opět, stejně jako kdejaká Octavia 1,8 20v)
Díly - z Rock Auta mi místní člen Escudo objednal hafo dílů a platil jsem směšně málo - namátkou: Těsnění na komplet celý motor V8 Northstar = 3500,- (jen pro srovnání, na Probe V6 jsem u nás našel za +/- 15.000,- maloobchod v Elitu, APM a Kelly) No a na S Class 400 jsem našel za 14.000,- - na Audi nebo BMW jsem ani nenašel (stejně jako na Cadillac)
A KDYŽ TO SROVNÁM S CENAMA DÍLŮ (ale srovnatelně starých aut - tedy r.v. 1997 MAX) Tak mi Cadillac vychází nejlevněji :o) nemůžu si pomoct...
2 Všichni ostatní:
Nevadí mi, když se o tom tady debatuje - je to diskuzní forum - v žádném případě se s nikým nechci hádat. Každý máme rádi to svoje - o tom žádná, ALE já jel ve všech těhle autech a všiml jsem si, jak na ně lidi reagují.
I z tohohle mi Cadillac vychází nejlépe - lidé si ho všimnou, neboť ho neznají. Zaujme je, i když si z něho nesednou na prdel. Kdekoli jsem přijel, vystoupil jsem a kolemjdoucí se mě ptali, co to je za auto a jaký tam je motor :o) Nejezdí jich tolik jako starých S class, A8ček či 7miček - to je ten důvod. Kdyby jich tu tolik bylo, lidé to znali, neřešili by to... jeho vyjímečnost je hlavně jeho NEOKOUKANOST ;o)
Takže už jednou pro vždy mí drazí přátelé z AHC, srovnávejte srovnatelné - tedy auta ze stejného roku výroby - a jde o rok MAXIMÁLNĚ 1997 kdy jezdily ty vozy, co jsem tady hodil :o)
A tady pár důkazů, místo slibů :o) a že mu to tam sekne (myslím STSku) ;o)

Tahle je boží - a poslení ode mě :o) ať mě Daryl nesežere :o)
No schválně, kolik z vás bylo požádáno nějakým známým čo kamarádem co bydlí 200km daleko, aby jste na svatbě vozili jeho nevěstu? :o) Já bohužel nemohl, ale auto jsem mu s radostí půjčil - přijel si pro něj a po týdnů mi ho zase přivezl...

Thullo: nádhera. A k tvé poslední otázce: Já myslím, že málokterá nevěsta by chtěla být už na svatební fotce vyfocena s kuchyňskou linkou :))
Moji kamarádi jsou zatim natolik inteligentní, že ještě do žádnýho chomoutu nevlezli. Nač taky páchat dobrovolně sebevraždu, že? :-D

08.11.2012, 09:04 |
AR party_boy: ale kdyby do toho někteří tví kámoši šli tak by asi nebrali tvou obouchanou e38 ;)
Já bych jim jí ani k tomuto činu nepropůjčil :-D

08.11.2012, 09:38 |
PlusOne | Upraveno: 2012-11-08 09:39:26
party_boy:
Až dospěješ, třeba jednou pochopíš, že oženit se není žádná sebevražda, a tyhle dětinské názory tě opustí. Ono se totiž ve většině případů akorát změní to, že na ten vztah máte papír, a tvoje ženská se jmenuje stejně, jako ty.
Než se tak stane, můžeš dál brečet nad tím, že nemáš kládu jako pornoherec, a zamejšlet se, jestli tím tvoje baba nijak netrpí...
Thullo:
Ať nejsem úplně OT, auto je pěkný, a myslím, že za tu cenu není co řešit. Nemuset už teď živit dvě auta, vzal bych ho na ježdění do práce (s plynem, of course). Na druhou stranu, překopávat tohle na plyn by byl snad i hřích...
Thullo:nevím kdo nabízí sadu těsnění na probe za 15000kč, na V6 mx3 stála 65dolarů a na ten 2,5 stojí stejně tak. tak tu nepiš blbosti. že to za to nabízí někdo tady,nabízet může..na tohle auto ti to kelly za 15000 sežene taky :-))
ono to bude žrát. ta octavia 1,9tdi je ta,co nežere a pro většinu lidí splnuje jejich požadavky na jejich typ ježdění a každodení provoz. A nakonec FWD takhle velký auto.. to je hodně smutný..
k svatbě,před nedávnem se mi ženil bratránek,kdybych mu ukázal tohle auto na svatbu tak se mi asi vysměje..
nechal se vézt posledním S class a nemusel psát nikomu 200km daleko,stačilo zvednout telefon a zavolat tady o 3 ulice dál. :-)
já proti němu nic nemám,na svou dobu asi kouzlo mělo,až na to FWD, ale od tý doby co z velkýho FWD 300hp vozítka udělal nismo modlu,se jen směju každýmu tomuhle inzerátu.. prodejný bude tak za 40 a koupí to 18letej kluk,kterej si bude myslet,jak není in
Hej já věděl že ho viděl v Brně!Sem se díval kdo s tím jede a ty jsi to nebyl..Právě se divím,že ho zase prodáváš,sem si myslel že jsi ho buchl a někdo ti ho vrátil :-D
blázen: nějak mi uniká důvod, proč si vůbec půjčovat auto typu S class na svatbu, když mi neříká pane. Pak to vypadá jak když se světský sjeli na pouť
blázen: A co si tím chtěl jako říct? Že tvůj bratránek je king, protože si půjčil S class? Nebo že žije v bohaté čtvrti? Nebo co vlastně? Tohle je super auto za super peníze, chápu, že tvůj bratranek je frajer, protože měl na to,aby si na jeden den půjčil mercedes, ale nemá to s tímhle prodejem nic společného

08.11.2012, 10:59 |
macek blazen nejsi daleko od tveho nicku
A to ze si nekdo pujci na svatvu Sko tak jako co to znamena? navch huj vespod fuj
PlusOne > Hele já už asi víc nedospěju, je mi 24 a mam takovej pocit, že víc moudra už nedokážu pobrat. A babu nemam páč bych jí neměl čim uspokojit :-D :-D
2 Blázen:
Já o těsnění psal, že jsem to tak našel v APM a ELIT :o) takže nechápu, co jsi na tom nepochopil.
Aby jsi mi věřil, že nepíšu blbosti, jak uvádíš, tak tady je ten z ELITU
[ Link ] Link na APM tu nejde - číslo je to však toto: EL446700, ELRING
si to ověř. Takže BLBOSTI tady skutečně nepíšu - jak jsi na to přišel??? :o)
Tady je to jasně napsáno - přízpěvek ze včerejška 18:10
´´jen pro srovnání, na Probe V6 jsem u nás našel za +/- 15.000,- maloobchod v Elitu, APM a Kelly´´
Všimni si toho ´´U NÁS´´ myšleno v ČR. Jestli to z toho není patrné, tak se omlouvám.
Celý smysl toho přízpěvku mělo být jen to, že lidi si toto auto nekupujou JEN A POUZE z panického strachu z něčeho, co není žádná pravda :o) a jako příklad jsem uvedl pár věcí z praxe.
Mimoto, by mě zajímalo, jak někdo může posuzovat to auto a přitom v něm nikdy nesedět, neřídit (nemyslím teď přímo tebe Blázne, to už jen obecně)
Já nejsem z těch, co by tvrdili, že to je nejlepší auto všech dob :o) ale nemám na něj jedinou připomínku a když si uvědomím, že toto auto vyjelo z fabriky ve stejnou dobu, jako u nás první Octávie (proti kterým také nic nemám) tak si říkám, že je to k pláči...
A když se teď podívám, co píše AKORDÝSEK - že si v BRNĚ všiml tohohle Cadillacu :o) no není to jen důkaz toho, že to auto na to, jak je staré, hranaté a zelené tak umí pořád ještě zaujmout??? :o)
Nevím o tom, že by tady někdo kdy napsal - všiml jsem si jet tvé (e38ky, A8ky, Ska) před 3mi měsíci někde v Trutnově :o)
Just think about it... ;o)
thullo..stačí se na ceny podívat na ebay.. kupovat to tady může jedině idiot.
já jsem se svatbou svého bratrance dal příklad a mám na věc stejný názor jako on. A ten říká,že když se jednou v životě žením,tak chci mít pěknou nevěstu,pěkný auto,pěkný kostel a pěknou oslavu. Svezu tu holku jednou v životě v její velký den pěkným autem,ne ve starý rachotině. Svezení v tom s class stálo vůči celý svatbě naprosto zanedbatelnou sumu.
není na tom nic namachrovanýho ani nic zlýho, dokonce si myslím,že to co sežral tenhle V8 na těch 2x200km ,to stačilo na půjčení toho S class. .
2 blázen:
Hele, 90% lidí co znám, kupuje autodíly u nás v ČR. (Elit, APM, Kelly, RALL atd.) Ani já nejsem výjimka - je pravda, že kupovat veci např. v US je mnohem levnější, ale když si spočteš, že bys měl objednávat základní věci ze států po kusech (jak se to tak průběžně přes rok sere na autě) tak na dopravě a CLU zaplatíš balík takový, že se ti to ve finále neoplatí.
Na Cadillac jsem taky udělal velkou objednávku, ať to za to stojí. Na Probe jsem v zahraničí nekoupil nikdy nic - to se dá snadno sehnat i tady u nás za dobrý peníz. Případné reklamace či výměny se řeší mnohem pohodlněji.
Pravdu máš samozřejmě v tom, že cena benzínu na cca 400km vyjde jako půjčení toho Ska - ALE, proč bych vozil nevěstu v ´její´ den jak jsi sám řekl právě v něčem, čeho je plná ČR, když mám možnost jí svézt v něčem, co sama ještě nikdy neviděla??? :o)
Právě že ta jedinečnost z toho auta dělá to, čím je. Neřekl jsem nikdy, že je nejlepší pod sluncem, ale stále dokola opakuji, že je vyjímečné a neokoukané.
Takových Cadillaců Seville STS rv. 1997 je tu v ČR kolik? 5? Myslím STS s Northstarem a přímo ten poslední model z dané série. Možná ani 5né - spíše jsou tady SLSka, nebo ty starší se 4,9 či starším interiérem.
Jinak se svatbou souhlasím, že by to mělo být vyjímečné - a jak jsem psal, mohl nevěstu vézt Audinou R8kou a bílou - tu mají v rodině přímo, ale přesto zvolil 200km vzdálený starý, hranatý, zelený, kuchyňskolinkový CADILLAC ;o)

08.11.2012, 15:09 |
PK Tohle nemá cenu ani řešit. Jeden bude jezdit octávkou 1.9 TDI a bude to chválit až na půdu a druhej si koupí STS apod. Ani jeden si nenechá vymluvit svůj názor. Velká výhoda u Octy je v servisu. Dá se na ní sehnat milion věcí a každej servis tak nějak ví co a jak. U STS to určitě bude horší. Sám sem to poznal s E39, kdy servisáci na to čumej, jak kdyby to ani nebylo auto. Samozřejmě to je chyba toho mechanika, protože většina z nich nemá takový znalosti, jaký by měli mít...

08.11.2012, 15:31 |
Thullo | Upraveno: 2012-11-08 15:34:02
2 PK:
Souhlasím pane :o)
Jen pro info, že nejsem nijak zaujatý:
Můj aktuální vozový park je následující:
Fiat Bravo 2011 - 1,6 JTD 88kW - mé denní vozidlo, spotřeba 6litrů nafty
Škoda Fabia Scout 2010 - 1,6 TDI 66kW - přítulčino denní vozidlo, spotřeba 6litrů nafty
Ford Probe 1995 - 2,5 V6 24v 120kW+ - můj víkendový mazel pro slunné dny, spotřeba 11litrů benzínu
Ford Probe 1996 - 2,0 16v 85kW - vozidlo do firmy, aby mi má společnice reprezentovala :o) spotřeba 7-8litrů benzínu
Ford Probe 1995 - 2,0 16v 85kW - vozidlo zapůjčeno známému, spotřeba 7-8litrů benzínu
Cadillac Sevile STS 1997 - 4,6 V8 Northstar 224kW - vozidlo pro zábavu a príma svezeníčko sem tam...
Troufám si tvrdit, že o koncernech, spotřebách, atd. něco málo vím. Poruchovost je všude +/- stejná (k vlastnímu údivu je nejspolehlivějším vozem FIAT BRAVO) a nechci HANIT či SHAZOVAT Octavii, Fabii (kterou sám doma mám) ani žádná jiná auta.
Jen bráním Cadillac před rejpalama a rozumbradama, neb vidím, že hlavně ti, co ho neviděli ani z rychlíku na něj mají milion připomínek.
Prodávám vozidlo za 69.000,- cenově to odpovídá Fabii s 1,4kou 8v motorem řekněme.
Proč je kolem toho takový humbuk? :o)
Kdyby to byla již zmiňovaná fabie, tak mi tady jen max napíšete, že má stočený tachometr :o)
Ale jde stále o to samé - těch ostatních zmiňovaných aut (Octavia, Sko, 7er, A8, Fabii atd.) je plná republika - denně potkáte alespoň jedno takové auto. Nepřijde vám to zvláštní a nepozastavíte se nad ním, pokud nemá vyloženě dobrý styling (kola, podvozek, lak atd.) Ale tohle je obyč auto, s obyč barvou, obyč kolama a STEJNĚ TO LIDI ZAJÍMÁ :o)
A že je to předohrab? :o) no vždyť to je další zajímavost a jediněčnost - je to totiž NEJSILNĚJŠÍ PŘEDOHRAB NA SVĚTĚ :o)
Jen dodám, že kdybych to uživil, určitě bych si ho klidně koupil radši než W220. a to z důvodů: neobvyklé a neokoukané auto, nerezne to jako MB ty sou schnilý jako felicie, nejezdí v tom kde jakej s prominutím buzík, jako vídám ve starých skách. Co se týče stylu a vkusu sou n atom podobně,každému se líbí jiný auto. Ale rozhodně pro mě tenhle cadillac není křáp. Dyť je to CADILLAC!

08.11.2012, 16:08 |
macek Thullo nic si z toho nedele vetsina lidi tady nedokaze ocenit a jenom budou remcat jak je to spatne
Za mne pekny auto co ma svuj styl a kouzlo

08.11.2012, 18:43 |
cuir Thullo: zas tak pravdu nemas... ta R8 neni bila :D :D


08.11.2012, 18:52 |
relax No tak to už chápu, že si na svatbu nevzali RB, vždyť to nemá motor !
:))
2 Cuir:
Jéé proč jsem si myslel, že je bílá? :o) ale fakt...
2 Relax:
:o) no ty vado, fakt...
thullo:já myslel že focus RS má taky 305hp..takže nejsilnější nebude.. :-)
2 Blázen:
Aha, tak to se omlouvám, to mi uniklo :o) já myslel, že ten nový Focus je 4x4 - tak jak tak, stále se dá brát jako nejsilnější spolu s Focusem RS, neb není nic silnějšího na přední nápravu :o) Focus je přeci stejně silný :o) mimoto, já mám v TP uvedeno 305kW :o) hihi
Ale samo máš pravdu - to jsem vážně přehlédl.

08.11.2012, 19:14 |
cuir No mate pravdu... nema motor... je to ta slabsi varianta.
Thullo: A nebylo to proto, že svatba = bílá barva? :-D
Ja bych bral tu R8 vsemi dvaceti :D
jééé tady je to zase plný hoven :D já si myslim že to radši neni třeba komentovat ani :D
a propo tohle STS co je tu na prodej je vpodstatě stejný jako model roku 92.... co měla audi bmw a mb v těhle letech ? co se exteriéru týče tak proti tomuhle měly pěkný hovno :) a modely zde na fotkách lze srovnávat jedině s 98+ STS takže opět ty tři automobilky maj hovno :) ale každýmu se samo líbí něco jinýho....
asi by se nemělo opomínat že v našich končinách je slovo Cadillac podobnýho rázu jako RolceRoyce / Jaguar / Bentley neb k těmhle třídám vždy cadillac patřil a nějakejma německejma trakařema se vůbec neznepokojoval....
takže je to o exkluzivitě která už zůstala ted jen RolceRoycu a taky proto asi krachuje musí se držet kro z dobou takže bentley si vykopal rakev spolčenim s VW a začal chrlit mrdky na kolech aneb phaeton se neprodával neb se sral a byl drahej zatimco 3x dražší stejný auto se prodá, Jagar se spolčil s Tordem začal chrlit malý mrdky krachnul a vyráběl se pak v indii takže kaput.... Cadillac taky začal vyrábět auta dosažitelný běžnýmu lidu či pod svym znakem prodával jiný auta takže taky pohoršil..... ale všechny tyhle 3 narozdíl od krachujícího RR stále jedou protože musej chrlit sračky proti svý vůli....
i přesto je to ale pořád exkluzivita a přijet timhle někam = bejt středem zájmu protože to neni okoukaný každýho to zajímá, otáčí se za tim skoro každej kor když se tomu šlápne zatimco za audi bmw a mb se nikdo neotočí protože to nikoho tady nezajímá a je to běžný auto.... za timhle se za mnou hnaly policajti 10km a když mě dojely co sem parkoval tak chtěly vědět co to je a jestli bych to moh prošlápnout a že prej bych neměl jezdit tak rychle.... stát se vám tohle s A8 jste bez papírů....
BTW nejsilnější předokolka to byla, resp. byla vyrobená a hromadu let tam byla takže od 93 do silnějšího focuse RS kterej se dohrabal na stejnej výkon a pak s paketem ještě dál ale v týhle třídě tam žádný auto stále neni....
nejsem nějakej zastánce FWD ale kdo tim nejel tak ať se zdržuje komentářů neb i tak je tenhle podvozek dál než ta německá trojice....
za tu cenu je to dobrý auto prostě, dostalo teď dost péče a tu cenu to má jen se to samozřejmě netočí jak oktávky f tédéí ....
Ku.va, už když si to nabízel za kilo, tak mi po tom šilhaly očka a teď? :( Akorát finance museli jít jinam.
A jak píše Nismo, je jedno ze to je předokolka.Já sem se v tom svezl na ne úplně rovné silnici a čuměl sem jak puk, jak to sedělo a pořad to přitom bylo i pohodlný.Kdybych moh, kupuju to okamžitě!A speciálně auto od Thulla :)
2 Fordik:
Dám ti ho klidně i na splátky ;o)

09.11.2012, 13:08 |
Jozzo tím se boří veškeré hranice :D
fordiku, v Tesco si muzes pujcit 70.000,-Kc za 1.340,-Kc mesicne a jeste Ti zbyde na benzin pro prevoz :-)
rano na to byla reklama v telce
Co se týče TDI nic proti nim, taky sem měl, táta má, je to auto do práce dobrý. Ale teď je taková divná móda že TDI tjuning, čip sem čip tam a každej si myslí že když má Leona, passata, nebo co ještě je majstr světa a má nejlepší káru. Jsou toho plný tuning srazy, hulí to jak kráva, páč to je tak načipovan, že bych z toho postavil novej Iphone.Ale tahle amerika je klasika, nádhern auto ne pro tdíčkaře. Fakt moc krásný auto a i když bude 30let starý, na jeho kráse to nic nezmění.Jenže dokud bude v čechách takováhle vláda a podmínky, nikdo nic jinýho než TDI kupovat nebude a pořádný auta se sem ani nedostanou :D, jelikož palivo u nás je drahý
šup tam s plynem a pak bude prodej o dost snažší
To si piš že umí,jel po výpadovce směr svitavy a svítil mezi zbytkem aut jak....
Kdybych nebyl se svym spokojeny, tak pro nej jedu taky. A jak je videt, tak mnozi proste nepochopili, ze je to normalni auto, ktery je neokoukany a raritni. Ale nejspis to bude zpusobeno eposama od NP :-D.
at si pak dělá eposy někdo další kdo to koupí..... je jedno jetli už předtim jel ve výše jmenovanejch autech neb ty sou prostě suchý a nudný, tohle je radost z jizdy :)

11.11.2012, 08:11 |
Syrup | Upraveno: 2012-11-11 08:12:11
radost z jizdy je BMW, men, to si trosku pletes ... :D
Syrup: Jedině, pokud rád vaříš :)))
Musim si koupit STS abych zacal pouzivat slovo "neb" ?
Jinak verim ze proti tomu auto nikod ve skutecnosti nic nema, vse je zpusobeno hlavne uzivatelem NP, ani Marauder o tom nemel tolik kecu.
Syrup : jo čekal sem kdo se sloganu chytne..... mě nebaví sednout do bmw a někam jet je to nudný prostě , na tohle se člověk těší :)))
Proff : Jirka, budiž mu země lehká, tak kdo ho znal tak moc dobře ví že o ostatních takovejch autech se vyjádřil rovnou rázně a stručně a to "parodie na auto", "mrdky poruchový německý" ...... jasně nepsal na to žádný balady ale názor na tohle měl ještě víc ortodoxnější než já a taky jako já, thullo a pár jiných seděly ve všem (skoro ve všem samo) takže můžou soudit a proto říct slovo že ty auta nahoře sou jen parodie na radost z jízdy :)
žádnej flame prostě, kdo si to koupí bude spokojenej a bude na silnici středem pozornosti zcela stejně jako tam je ta nudná R8 :)

11.11.2012, 13:28 |
cuir Nismo.Power :
a presne proto sem si jel k Thullosovi vypujcit to STS.
R8 je fajn auto.. je s nim taky zabava ,ale tohle je proste takove jine, odpocinkove a clovek vyleze z auta zrelaxovanej a v dobre nalade a na vsechny se usmiva. Kdyz sem s tim jel tak mi nevadila kolona, netrapil me zadnej vohnout v BMW ci ochcafce co si dokazuje nevim co tim ,ze me predjede. Jeste sem mu unul aby me nahodou nesmetl a zamaval na cestu a vse s usmevem. Zkratka tak jak jezdim vsema moznejma pleckama tak v tomhle STS vsechen ten stres z rizeni a hekticnost provozu opadnul a razem byla jizda klidna a velmi prijemna...
jeste jednou dekuji Thullo za propujceni vozu... je fakt skoda ,ze si nemel cas jako ridic.
cuir : no vidíš a o rok dál to auto dostalo ještě zcela novej rozměr :)už timhle staršim modelem kálíš na ty auta vejš ale novější model je zcela jinej..... cesta v tom je pohoda a když chceš tak autu dáš najevo že dneska by to šlo prošlápneš to auto pustí funkci transformer a rázem můžeš jet rychlejc než si myslíš že bys s těžkym autem moh jet či klidně vyrazit na okruh pokud máš dost brzdovejch destiček aneb to auto díky nejsilnější FWD a onomu podvozku bylo i převáděno na okruhu aby lidi viděly že se dá jezdit komfortně ale umí to i dělat divy v zatáčkách :)
ono A8 D2 je fajn věc ale co se podvozku týče tak ten je dobrej opět leda do německa, je fajn že má možnost nastavení jedinej problém je ten že to člověk nepozná že se něco vůbec stalo či to vlastně vůbec nefunguje.... jedinej německej podvozek kde se dá něco poznat tak je Mko brambor jenže ten je bud nekomfortní či další nastavení je echt nekomfortní až po nastavení opavaž se vzít díru bo utrhneš rameno.....
tohle je prostě pohodička kterou umí už jen LS lexus kterej je komfortnější ještě víc než tohle ale neumí jet moc rychle zase je srovnatelnej komfortem a podvozkem spíš s SLS ....STS je celý jinačí prostě....
jasně má to protim němcum nějaký mínusy ale ty sem ochotnej akceptovat protože jich je mnohem míň než maj němci proti tomuhle.... aneb každej má něco pro a proti
to by mě zajímalo co na změně podvozku u A8 D2 nepoznáš,jakékoliv přenastavení poznám a to jsem sní najezdil fakt málo.. ani ne 100km. Tyhle kecy jsou neskutečně vtipný. A lexus je pomalej..zrovna LS není níc extra..projed se v IS-F a pak mudruj
kralik: díky za info :o) Sem rád, že sem se zbavil všech půjček, tak se mi do další zrovna nechce, když mě čekají práce na baráku. Ale sakráááá, to auto je bomba :o(
Blázen: ty máš nějaké bližší zkušenosti s IS-F? Jestli ano, nebo ho i vlastníš, ozvi se mi, potřebje se pár věcí poptat. Díky.
fordik: auto je tak velky ze v nem muzes bydlet :-)
blázen : no prostě nedělá to nic znatelnýho jako všechny AUDI.... jediný kde to je prostě poznat je bawor dynamic drive tam to člověk cejtí hned.... v A8 jedu po dírách tak to tam můžeš přenastavovat jak chceš ale na dírách jede pořád stejně na hovno a na boční naklápění a stabilitu je tam změna asi jako u fordu galaxy tudíž taky vlastně skoro žádná... a lexus pomalej ? 430 že je pomalý ? dyt to jede uplně stejně jako A8 kvatro 4.2.... jen 1/4mile má rychlejc lexus...
a ISF ? jak to spadá vůbec do tohohle topicu ? ISF mi nevadí ale taky zrovna rychlý neni, nejel sem v něm jel sem v rychlejších autech ale klidně se v něm rád někde svezu spíš kvůli zvuku ale než že by mě zajímalo jak de dopředu protože vim že mě to bude nudit...
Fordík : voe nebud labuť :D
Kuwa Nismo, IS-F že není rychlý? Já to štěstí na pár km měl a ještě hodně dlouho jsem nebyl schopnej zavřít hubu a srovnat klepáka:-) Co už by mělo být rychlejšího ze zaplatitelných aut, než něco, co má přes 300kW výkonu???? I když samosebou, že IS-F není ani tak o rchlosti, ale o jiných aspektech.
Sorry za OT, zasíráme vesele prodejní vlákno:-(
tak sám to řikáš že ISF neni o rychlosti..... z jeho veškerejch konkurentů je zcela nejpomalejší :) jasně jede to ale nějakej tahač do sedaček to nebude prostě :) ale jak řikáš je to hlavně o japonský technice to auto.... na nissan to má teda co dohánět tam by spíš mohlo konkurovat LFA ale to je těžce nedosažitelný auto :)
NP - ale srovnávej cenově stejný auta - GT-R a IS-F jsou dvě rozdílný věci.
PS: mně se teda zdálo o těch pár km ještě hodně dlouho a jestli kuwa IS-F nepodává pořádnou akceleraci a sází tam kvalty jako o závod, pak už nevím. Pro mě to byl asi motozážitek života. Pravda, nejel jsem v žádném superpsortu typu Fer či Lambo a pd. a to je právě na IS-F to báječné, že se tváří civilně, ale ve skutečnosti je to dravec, kterej ti porovná vyskočený obratle do lajny. A to vše za slušnou spotřebu (relativně) kolem 12-13 litrů, což GT-R jak sám uvádíš asi nedosáhne ani při velkým sebezapření. (abych předešl dohadům, IS-F "umí i za těch 30, možná i víc).
cenově tam neni takovej rozdíl ;-) jízdně ano.... jasně pokud si nejel v ničem jinym tak ti to asi příjde dobrý ale věř že by tě tejden s tim autem tak znudil že by sis řikal "chci víc" .... a spotřeba jasný ta je dobrá.... GTR umí jezdit taky za málo ale nesmíš ho používat skoro.... za 15tis mělo spotřebu 14,5 a pak za dalších 1000 našeho působení asi 33 ;-)
No a pak si kup op vás auto:-)
zdeny60:IS-F samozřejmě nevlastním a vlastnit nikdy nebudu. Ale mám to štěstí,že jsem v něm byl v létě svezen. Pro mě dokonalý auto, výkonu má samozřejmě dost a vše fungovalo dokonale. Nismo tvrdí,že to žádná výhra není,ale to pro něj není nic. Jezdil ve všem a najezdil sevším tolik km,že to fyzicky ani nejde stihnout,proto je tato debata zbytečná. Věřím mu 2 věci,že jel v STS a A8..těch A8 je plná prdel,tak kdo v ní nejel..asi každej. Navíc to stojí dnes pár šušní. Psát tady o tom,že IS-F není raketa a obhajovat 305hp starý vrak s FWD je prostě na léčení v bohnicích. Koukám už jezdil i s GTR a hned 1000km a za 33l, možná by ho mohlo napadnout co je GTR za typ vozu a co má za motor. Ale on by napsal,že šmejd slabej a nenažranej a začal by zachvíli zase psát o tom,jak dobře jede STS a jak malou umí spotřebu. prostě směšný. To stejný u ostatních aut,BMW,atd..
vííš nismo,až se jednou opravdu projedeš v IS-F a v GT-R zamysli se nad tím,co napsat ,až se o nich budeš vyjadřovat. Tebe by měli zaměstnat v BMW nebo Audi,to máš kousek odsud,někde ve vývojovém centru,abys jim poradil,aby použili podvozek ze starýho cadilacu a i motor,pak budou mít dokonalý vůz a nebudou muset vyhazovat miliardy za vývoj motorů a ostatních věcí. Takovýho pitomce,jsem opravdu dlouho nikde neviděl.
já v A8 nejel ... jen tak pro odlehčení :-D

15.11.2012, 18:01 |
El_Vita | Upraveno: 2012-11-15 18:01:47
já jo, byl to taxík a neřadil mu moc dobře automat, takže je to asi sračka ...
aspoň jsem tento inzerát UP nul :-)

15.11.2012, 18:09 |
JR A kdyz prihodim dalsi OT, tak Focus RS500 ma 350ps a je FWD ;-)
nismo: ona NA auta krom nakejch opravdu radikalnich moc o tom zatlaceni do sedacky nejsou, ale to neznamena ze nejsou rychla.... to je jasny ze preplnovany auto udela jinej dojem, ale to dokaze i prefouknutej ropak, kterej ve finale ani moc rychle nejede....

16.11.2012, 00:30 |
Drtič A mě na STSu fouklo těsnění pod palicí (či nedejbože prdla palica) a tím pádem budu vyahovat motor. Heč :-D

16.11.2012, 08:39 |
Pardal | Upraveno: 2012-11-16 08:40:26
Drtic: Tak toto uz mam za sebou. Ja mel asi navic i prasklou vlozku valce, protoze to bylo schopny zchramstnout litr oleje na 100 km.
Radsi jsem si nechal poslat z anglie na palete celej jinej motor.
Starej mam zatim v kupe, ale asi z nej bude darce na zaklad stolku k televizi ;-)
JR: Tak donedávna byla STS nejsilnější sériová předokolka na světě, ale teď už to neplatí.
Jinak já taky ještě v A8 nejel :).
OT: Recenze STS přímo do Nisma, omylem jsem na to narazil :)
[ Link ]
Tak pánové, mě se vaše debaty líbí a moc (bez nadsázky, je to přeci jen diskuzní forum, mělo by se zde tedy diskutovat a ne jen stupidně kývat hlavou), ale asi vám to skončí, neb auto je prodáno - a hádejte co :o) šlo za rovných 100.000,- a je i druhá nabídka na 110.000,- ze SLOVENSKA... :o) takže já jsem spokojený ;o)
No, ale zajímalo by mě docela, zda se třeba E38ka, Sclass nebo A8ka z 1997mého inzerovaná za 79.000,- nakonec prodá za 100.000,- :o)
U všech těchhle aut závisí na stavu, to je alfa a omega všeho. Taky proto se pohybují od 30 za starou herku do 200+ za pravidelně servisovaný a ručně mytý exemplář s malým nájezdem.
Tenhle prodej jsi měl s velkým štěstíčkem a hlavně proto, že je jich málo a ještě míň pojízdných. Tady to každej měl pár měsíců a hned to dal pryč nebo to kleklo na něco podstatnýho jako motor a převodárna. Facelift jsem na prodej snad ani neviděl a na ten jedinej se dá koukat. Tak si hlavně od mnutí rukou neprošoupej kůži ;-)
a gratulace k opravdu dobrému prodeji.
Thullo: Hustý, jak se ti ho povedlo prodat ještě o 21000 dráž než inzeruješ? :). Přitom si myslím, že předfacelifty se dají z Německa v hezkým stavu koupit v klidu do 50-70k, ale možná jsem mimo...
Koukám na Rajčeti, že ti nějaká k*rva objela auto klíčem, jak se ti povedlo ten škrábanec odstranit? Jak tam máš fotky z leštění, tak už není vidět...
Tak to ti nežeru. Prostě si měl někde inzerát kde byla cena vyšší. Pochybuju, že by někdo chtěl platit víc než je v inzerátu. Většinou se smlouvá dolu a ne nahoru :-D

16.11.2012, 15:01 |
clown ja mel ridice na svatbe s neprustrelnou A8 .. a musel z Jeseniku do Praglu :))
jinak dobry, snad to nekdo nezkurvi po pul roce
No, prodalo se to o 21.000,- výše, neb se sešli 2, co to chtěli :o) no a přihazovali správným směrem :o)
Taky jsem čuměl jak puk a tohle se mi stalo jen jedinkrát v životě, když jsem prodával Felicii Laurin A Klement od přítelkyně, jež jí měla od tatínka jako dědictví - a že měl 8aut, měla najeto prd prd nic - prodala se o 25.000,- dráž, než jsem původně chtěl :o) tehdy se sešli 3zájemci a málem se porvali :o)
Tentokrát to bylo štěstí - to neříkám, ale věřím, že kupující chybu neudělal a litovat nebude - je to peklo stroj :o) a dle jeho slov - je to HARLEY mezi autama :o) a že má Dodge RAM, Grand Voyager, PT Cruiser, Mitsubishi Pajero Sport a já nevím co ještě, určitě se tasky trošku v autech vyzná :o) když se projížděl, byl nadšený a nechápal to ticho v tom autě :o)
2 MARI:
Ano, objeli mi to klíčem, ale mám to havarijně pojištěné, takže to byla pohoda - objeli ´jen´ 3 díly, což je škoda - jinak bych se lépe zahojil :o) Není to ostraněné - je to PŘELAKOVANÉ :o)
Jinak ty tzv. facelifty jsou na TipCarsu - hele:
[ Link ] Ty co mám já, jsou tady:
SLS - nižší nárazníky, slabší motor 205kW a vyšší cena :o)
[ Link ] STS se starým introšem - ale fotky jsou stejné, jako u inzerované 4,9ky zase
[ Link ] tady ta 4,9ka
[ Link ] STS se starou 4,9 V8kou a starým introšem...
[ Link ] Moje maličkost :o)
[ Link ] můžete srovnávat :o)
Blazen..... Ja znam sakra moc lidi co na ameriku mely tohle tamto a ze tamhle tohle pepa todle....pak sem je svez a tlama jim do vecera nezavrela a vetsina se jich shodla na tom ze jako nejaky bmw mercedes apod ze to asi nema moc sanci ze to nepochopily co to zvladne :-) takze se nekdy spis povoz ty dej video ze si opravdu jel protoze ja ti klidne video dam..... Kdo me zna tak vi ze opravdu nekecam co se aut tyce a ze kdyz nekde o nejakym neco reknu nebo napisu tak ze to mozna je napsany s otevrenou hubou ale ze to je vesmes pravda..... Jen s dovolenim ze svyho videa vypipam par veci neb se jedna o kompromitujici material a nestojim o problemy takze musim najit nejakej vypipak software a muzu to sem nahrat pak...... Takze jednoduse az ty se svezes opravdu v rychlejsim aute coz vetsinou neni seriovy i v tride supersport tak teprv poreferuj protoze isf neni spatny auto ale je to opravdu vykonama dost mimo misu....
2 M.a.R.i.:
A tady jsou fotky, že se to lakovalo a měnil se tam olej - na Rajčeti jsem je neměl, neb jsem to fotil mobilem a zapomněl to stáhnout...
[ Link ]
blázen: jako musím se zastat Nisma. Myslím, že jel v hodně autech a i jim rozumí(ať si říká kdo chce co chce,navíc se známe i osobně) a právě on v jeho STS mě svezl. Jel sem v několika 7-čkových baworech včetně funglovek a ne že mě někdo svezl 5km, svezl sem se i v A8 staré i nové, v S8 a když srovnám tyhle auta s STSem, tak netvrdím, že jsou špatná, ale fakt bych raději šel do Cadillacu. Právě i proto, že není navíc tak běžný jako výše zmíněné značky.

17.11.2012, 18:09 |
Thullo | Upraveno: 2012-11-17 18:13:05
Jestli to někoho zajímá, tak tady je pár videií s ukázkou konkrétně tohoto STS :o)
[ Link ]

17.11.2012, 18:11 |
Thullo | Upraveno: 2012-11-17 18:13:22
shledl jsem to prvni 1/2h video a je to vazne hustokara, fakt parada. Tohle auto musi bejt srdcovka, to snad ani jinak nejde ;)
Novy majitel musi byt vazne spokojenej, docela me dostalo a je krasny, jak na tom aute i po tolika letech vsechno funguje tak jak ma. A ten kufr to je rozstřel, to se vazne neokouka ;))

17.11.2012, 19:48 |
Syrup sto tricet, sto ctyricet a nevim, ze? ... :D :D
a nevim .. . . . :) kua sem si ani nevsim ze mas socialni tachac :D
jinak stejnak facelift jede jinac no :) divny na to ze je tezsi :)
[ Link ]
2 Nismo:
Není sociální - když se přepne na míle, ukazuje to v mílích pak - a 150mil stačí, no ne? ;o) jinak když si všimneš, při kick downu - píše mi to tam TRACTION ENGAGED :o) a trošinku to spomaluje akceleraci, aby to negumovalo jako vztekle ;o)

18.11.2012, 00:12 |
1kw Shlédl jsem všechny videa a musí to být fakt super kára. Tolik vychtávek co tam je snad ani nenní možný.. :))

18.11.2012, 00:20 |
cuir Thullo: gratuluji k povedenemu prodeji.
Na videu je fakt par peknejch zapichu. Vyzdvihnu jich jen par :D
pri akceleraci hlaska "a nevim me rozsekala"
a startovani nejakeho srota v pozadi kdyz si ke konci dlouheho videa hrajes s kufrem je take zabavne :D
no a na jednu vec sem se te chtel vzdycky zeptat ,ale nechtel sem to resit nez to prodas...
Co prosim te delala ta cervena buzirka z dratu mezi vejfukama a kastli? Mam pocit ,ze to bylo skriple mezi krycim plechem vejfuku. Tak me napada snad aby nedrnce,. Nemel sem vsak odvahu to vytahnout aby se neco nerozpadlo :D
2 Cuir:
Kámo, to je Německý TUNING :o) je to tam dane mezi plastový nárazník a plechový tepelný štít chránící nárazník před ´žhavýma´ koncovkama výfuku :o) nikoli mezi výfuk a kastli jak píšeš :o) jsou to ty červené proužky, co jsou vzadu nad koncovkama výfuku - znározňuje to ostrost stroje :o) je to jako má Nissan 350Z ve předu na nárazníku svislé oranžové proužky :o) nebo BMW M3 to má myslím to poslendí taky, či Golf GTI :o) jen takové červené či oranžové pásečky - nic víc :o) hihi
Mě to tam nevadilo :o)
Tak už odjel :o( až je mi smutno po něm... :o( chjo, ale zůstane ve městě a to mě těší :o)
A co říkáš Nismo na caddy cts?

06.05.2013, 12:44 |
swep dnes ráno sem tohle STS potkal na cestě - cca od mohelnice po vysoké mýto. prohlížel sem ho zezadu a pak ze zpětného zrcátka a musím říct, že mu to jelo hezky, ale vypadal na pohled tedy velmi zbídačeně.. šofér v tom seděl jako král silnic, ohromné plavidlo to je
Vita : jako to neni ono.... je to prostě uplně něco jinýho a moc to nevystihuje pojem cadillac..... spíš prostě to vystihne pojem Vectra....
Swep : no ono tenhle starší je znatelně menší po optický stránce než facelift :)
CTS a Vectra? To mi Nismo trochu vysvetli... ;)
H-Honza: Stejná platforma, v podstatě to samé auto...
jako ze rwd cts je na stejny platforme jako fwd vectra?
To se mi moc nezda...
Platformu Opel Vectra co vim snad pouzival GM pro Saab 9-3 nebo caddyho BLS, ze by i pro cts o tom bych pochyboval.
H-Honza: Samozřejmě Omega...
Omega a STS v jednom threadu? takovej epic win ani nemuze byt skutency!

13.09.2013, 23:13 |
Pajk Chudák auto. Snad to Thullo neuvidí.
Pánové, auto vídám pravidelně - ta bílá mu sedí, ale zacházení obecně ne :o( rve mi to srdce - ale co už :o( od prodeje bylo 2x bourané - tedy vždy o svodidla - asi na pojistku... njn, bohužel, někdo to běre jen jako spotřebku no :o(
Škoda že takhle skončil tak zachovalej kus...