30.06.2018, 22:53 |
muSlim | Upraveno: 2018-06-30 22:59:43
Mínusy:
- dosť ale DOSŤ tvrdý podvozok
- prvá verzia xDrive pomerne poruchová (diferáky, rozvodovka) pri nájazde nad 150 tisíc (čo bude mať tak 2x každý dízel)
- automat starý blbý GM. Strašiak že odchádza tam je furt, hlavne s krútiakom dízlu, skôr je ale k nasraniu jeho "rýchlosť". Posrať sa nemusí, ale pravdepodobne sa posere kedykoľvek nad 250 tisíc km :-D
- strašne plastové pri pohľade na pôvodnú cenníkovú cenu
- ten navigačný pičiak je strašná otrava a dosť často sa posere (výklopný displej, zháňa sa draho a zle)
- rádio často žerie CD mechaniky, blbo sa zháňa náhrada a stojí dosť v prípade verzie s ovládaním navigácie
- kufor pomerne malý vzhľadom k rozmerom
- nemá výdychy pre vetranie/klimatizáicu pre zadných pasažierov
- ak má panoramatický šíber, buď nefunguje, alebo ešte chvíľu bude fungovať. Iná možnosť tam nie je :-D
- audio je strašný šit (ale to je u BMW zvykom) aj vo vrcholovej verzii. Jedine DSP vraj nejak hraje, vraveli ľudia - osobne niesom si tým tak istý :-D
- v prípade vrcholového audia sa DSP (2 suby, bambilión reprákov) sa nedá vymeniť CD changer za media bridge
- jaj CD changer, ten sa tiež sere :-D
Plusy:
- dosť ale DOSŤ tvrdý podvozok
- slušný rozhľad, ešte prijateľné kompaktnejšie rozmery
- s vrcholovými motorizáciami (3.0d a 3.0i) to jazdí slušne
- vo väčšine modelov bixenón s natáčaním do zákrut, svieti to príjemne (hlavne po repase)
- cena za repas náhonu nie je malá ale ani na sebevraždu
- veľmi dobrá dostupnosť dielov
- hnusné to je, nikto to nechce aj keby to bolo jediné auto v tmavej ulici, odomknuté a so stiahnutými oknami :-)
- po poladení podvozku kľudne vyklepe "agresívnejšie" osobáky, ak je potreba