
Navštíveno 3865x


10.06.2009, 11:18 |
PAULI | Upraveno: 2009-06-10 11:23:26
Bez hasičáku dnes ani ránu.Já mám jasno, nikdy by mě nenapadlo, že se to může stát i mě. Dokud to vidím u jiných, tak si myslím, že se mě to netýká...
Takovou bezmoc jsem dlouho nezažil a nikomu ji ani nepřeju.


10.06.2009, 11:21 |
fredy :( mam stejny auto. ty mas benzin?

10.06.2009, 11:22 |
fredy jinak už dlouho přemýšlím o hasičáku do kufru... ale chce to normalní, ne ten ve spreji...

10.06.2009, 11:25 |
PAULI je to nafta 535D...Teď to dát dohromady bude hodně drahá sranda a hlavně najít někoho, kdo to udělá...
ty krávo, noční můra :-(( stát a nemůžeš nic udělat, jen se dívat :-(

10.06.2009, 11:27 |
ddawe ja vozim dva, jeden v kufru jeden po sedadlem. Co se stalo? v jake rychlosti to začalo?
Jednou se mi na dalnici proklepala tlakova hadice přivodu benzinu a tak cca 5litru benzinu mi vyteklo do filtru, naštěstí to motor odsával, ale kousek pod tím filtrem je altík...to kdyby chytlo tak by mi nepomohly všechny hasičaky světa.

10.06.2009, 11:33 |
fredy tak jsem myslel že by to nafta neudělala, to je taky taková nevděčná svině? jinak upřímnou soustrast, havarijko asi není, co?

10.06.2009, 11:33 |
Pekys hasičák vozit určitě, nejen tobě se to může hodit, ale hlavně tím taky někomu můžeš zachránit život. A vozit určitě v dosahu z místa řidiče. Sprejem neuhasíš nic.
Ted někde dělali testy, a když zapálili motor, tak po zvednutí kapoty se to ještě víc rozhořelo a sprejem neuhasili vůbec nic. Jo, tuším že to mohlo být v autosalonu na primě, tak hledat v archivu co je nejlepší.
Od čeho to bylo asi ještě nevíš, viď? Každopádně buď rád, že jste stihli vylézt ven...a ta kapota, to ti tam něco bouchlo, nebo kdo tam udělal takovou díru?
pekys: spis asi hasici aby mohli hasit...

10.06.2009, 11:40 |
Pekys asi jo, otevřeli to teda jak konzervu :o(
pěkně ta kapota. U těhle aut jsem se s tím již několikrát setkal, jsou tam problémy s tlakovejma hadicema(trubicema) na naftu, měli by se měnit, což nikdo nedělá

10.06.2009, 11:49 |
PAULI Lukasino
To kdybych věděl...Situace byla následná:Jedu z Prahy na Příbram pohoda 150km/hod, pak začnu zrychlovat, protože se na mě zezadu tlačí Octavia RS, nespíš benzin, protože mu to docela jelo.Takže jedu cca 2min na plnej plyn(250km/hod omezovač) a ujíždím mu, pak je sjezd z dálnice na PB a já zpomaluju...Když vyjíždím z připojovacího pruhu směrem na Příbram naposledy akceleruju na cca 120km/hod a sundám nohu z plynu...Zase se na mě tlačí RS a nechám ho tedy předjet, abych věděl, jestli je to nafta, nebo benzin a vyjedu za ním.Jenže nemám výkon...Auto najednou jede, jak kdyby tam ani nebylo turba, najednou kouř z ventilace(divnej smrad) prudce brzdím a jen si typnu hoříme...Zastavím, otevírám kapotu a zjišťuju, že můj typ byl bohužel správný.Řvu na mladou, ať si veme notebook, co má pod nohama a okamžitě vypadne, to už byl cca 40cm vysokej oheň.Hledám peněžku v kaslíku, beru svůj notebook z kufru a okamžitě volám 150. Auto se za 30 vteřin rozhořelo, jak kopa slámy a já se smiřuju s tím, že auto lehne celkově na popel. Hrůza se na to dívat a vyčítat jsi, že jsem debil(neměl jsem závodit, měl jsem mít hasičák)a co teď?Z motoru šlehaj 2metrový plameny ostatní kolem jezdí a jen čumí zastaví jednou auto(v duchu si říkám, že to je záchrana a určitě má hasičák) a jde se nás zeptat, jestli nechceme někam hodit. Říkám nechci hoří nám auto čekám na hasiče.Zase se mi honí v hlavě, tak a je to totálně v hajzlu myslím to auto (600tis). Najednou přijíždí autobus...Zastaví a vybýhá řidič z hasičákem, jak kráva a šup první dávka na zkoušku. Další dávka šup rovnou do motoru a krotí plamen, vybýhá někdo další s druhým hasičákem a zase hasí... Po minutovém boji plamen uhasí a já říkám to není možný moc vám děkuju vy jste mi zachránil auto...Lidi samozřejmě z autobusu nervózně křičí, že budou mít zpoždění ať už jde.Takže si beru číslo na řidiče a na šéfa. Po chvíli přijíždějí hasiči a přijedou motor jen schladit...Volám šéfovi a chválím jeho řidiče, že nás zachránil.Šéf byl hrozně rád a že řidiče osobně pochválí. I já mu tímto děkuji (i když těžko to bude číst) za jeho ochotu, stačetnost a pohotovost...

10.06.2009, 11:51 |
PAULI Pekys
To neotevřeli oní, ta shořela, jak papír...

10.06.2009, 11:58 |
PAULI fredy
havarijko není, ale podle doptávání jsem zjistil, že by to pojišťovna stejně neproplatila, protože by to prý uhráli na technickou závadu a na to se prý pojišťění nevztahuje...Teda aspoň takhle mi to bylo řečeno...

10.06.2009, 11:59 |
hanzz Mám v autě 2kg hasičák, sice ne přímo v kabině, ale v kufru. Prý ta dvoukilovka vydrží tak na cca 30 vteřin. Myslím, že když někdo v životě nehasil, tak nemá moc šancí ten oheň zvládnout, zvlášť při hašení motoru pod kapotou ... Ale určitě to dá více času na evakuaci lidí a věcí.
Každopádně, tohle nezávidím a rozhodně se toho nehci nikdy dožít :(

10.06.2009, 12:04 |
fredy | Upraveno: 2009-06-10 12:04:15
no to je nahovno:( taky si svoje občas proženu do omezovače:( no každopádně hned z výplaty kupuji hasičák, snad mě ten 2L bude stačit, kdyby náhodou... no mohlo se to taky vznítit z výfuku, když jsi to prhnal, tak tam byla určitě hodně vysoká teplota, kolik to má nalítaný? třeba se ucpal filtr pevných částic...

10.06.2009, 12:06 |
X-sat (M)
Takže štěstí v neštěstí. Ber to aspoň tak. Auto mohlo lehnout plamenem :-( Vozím taky jen malý hasičák...

10.06.2009, 12:06 |
PAULI Nevím mě to auto hrozně zklamalo...Kdyby to byla nějaká mrdka, jako fávo, nebo nějaká bouřka pětkrát skládaná, tak to pochopím, ale tohle byl dovoz z DE, nebouraný.

10.06.2009, 12:10 |
PAULI fredy
necelých 140tis.No nevím já měl spoustu aut a nikdy jim nedělalo problém jet po dálnici cca 60km dost svižně, nebo témeř na plnej knedlík...
myslim, ze jsem neco podobneho videl par let zpatky. taky petkove bawo...

10.06.2009, 12:23 |
Augi PAULI: Já zase viděl hořet Astry a Focusy, BMW je pro mě zklamáním... BTW říkáš dovoz z DE jako by to byla nějaká výhra... :-/
Ja mam u motoru samohasici system. Rikal jsem si naco to tam kdo dal u naftovyho auta a ted uz vim...

10.06.2009, 12:27 |
fredy Pardal: copak to je?
fredy: V mot. prostoru je cca kilovej hasicak. Od nej vede nejaky plastovy potrubi, ktery je pod tlakem vrchem pres motor. Asi kdyz to zacne horet, tak se ta hadice jaksi roztavi a zacne to tam strikat.
Uz jsem to takhle koupil a nastesti jsem nemel potrebu to jakkoliv zkouset.
Je to Nissan Patrol GR.

10.06.2009, 12:33 |
Pardal | Upraveno: 2009-06-10 12:34:19
2x

10.06.2009, 12:41 |
fredy no zajimavé řešení... jinak s havarijkem bych se teda hadal do krve aby to uznali, proste je to moje pojištění a ať se to stalo jakkoliv tak to přece musí uhradit.

10.06.2009, 13:41 |
Rudi Zažil jsem si podobnou situaci před cca 2 měsícema. Dovoz z D, ještě na 5 denních převozkách, který zrovna ten den končili a za hoďku sem měl bejt na technický.
Vytáhnu auto z garáže, hodim ho na parkoviště, že ještě vyměnim žárovku v pravým světle. Odešel jsem asi na 2-3min. od auta, přicházim k němu a vidim, že jde nějakej dým z podkapoty. Tak jí otevřu a vybafne na mě plamen. Leknu se, zabouchnu kapotu a běžim rychle do baráku, kde akorát řvu na otce, ať volá hasiče, že mi hoří auto. Hledám kýbl nebo něco do čeho dám vodu, abych to uhasil a během toho mi běhá hlavou, že právě budu svědkem toho, jak shoří 80tis. Stačili nakonec 2 kýble a jeden lavor a požár se podařilo zdolat. odpojila se baterka, sundal ožehlej kryt a ještě pro jistotu polilo znova vodou.
Po asi 7-9 minutách teprve přijížděj hasiči. Kurevsky dlouhá doba, nebejt u baráku, tak mi pravděpodobně taky shoří. Nakonec ani oprava nebyla tak drahá.
Ale ještě ten den sem měl doma 2 2kg hasičáky, jeden ke mně do auta a jeden k tátovi.
Tendle moment opravdu člověka maximálně vytrestá a pořídí si ho hned bez odkladů.
Takže všem vřele doporučuji pořídit opravdu hasičák, může zachránit auto či život nejen Vám, ale i ostatním, viz zachránce autobusák! Toho bych určitě ještě navštívil a dal mu nějakej dárek!


10.06.2009, 13:43 |
Mosťa V autě doporučuju vozit min. 1 kg práškový hasičák, a to pod sedadlem spolujezdce, nebo jinde v kabině. Ne v kufru, ten může být zaházený bordelem a než se k hasičáku jeden dostane, je už pozdě. Záleží na prvních vteřinách, resp. minutě. U hasičáku si nechat pracovní rukavice, když chytne motor, je kapota většinou rozpálená a holou rukou jí člověk neudrží.
Při požáru motoru nejdřív jen odjistit kapotu a MALOU škvírou stříknout do motoru prášek (srazit plameny). Až pak otevřít kapotu a zahasit zbytek. I tak pozor na plameny.
Oheň nemusí vzniknout jen v motoru, ale i díky zahoření elektroinstalace (palubka).
I když zavoláte hasiče, dojezdový čas je docela dlouhý:
- 1 min. ohlášení na 150-tku (VÝRAZNĚ doporučuju volat 150, NE 112. Předání informace výjezdovým hasičům je pak mnohem rychlejší)
- 1 min. vyhlášení poplachu jednotce
- 2 min. výjezd jednotky
- 5-10 min. (hodně optimisticky) dojezd hasičů
- 30 s až 1 min. zahájení zásahu
Autu stačí na vyhoření cca. 3-5 min. (holá karoserie).
Těch pár korun za hasičák se může fakt vyplatit.
mam v kazdym aute hasicak nebo aspon sprej pyrocool.
Kdyz jsem koupil od Kaa S2K tak to bylo soucasti vybavy pac mel taky prihodu kdy placal ohen v motoru bundou :O))
Od te doby mam v kazdym svym aute malej hasicak, pac nahoda je blbec takze preventivne.
Zatim diky bohu bez vyuziti.
já vozim v každym autě, teda ted výjma jednoho ale pude tam taky, tohle každopádně nezávidim to bude kurevsky drahý tak snad to máš pojištěný ale nadruhou stranu bud rád že si v pořádku
Hlavně že se posádce nic nestalo!
Hned dneska běžim taky pro jeden.....
ty jo.....to čučím......no, holt půjdou do aut hasičáky......chjo......by mě zajímalo, co to blaflo - jestli jen třebas pitomé "krásno", co dávaj nad motory.

10.06.2009, 15:20 |
Fresh ja mam s hasenim auta osobni zkusenost, zastavil jsem u berlinga (nafta) kteremu sel jemny dym z podkapoty, vyndal jsem z auta minimax (velikost asi 1L) mezitim se objevil plaminek, tak se jen prizvedla kapota a zacalo se hasit, zastavili dalsi auta, celkem se vyplacalo 5 hasicaku, z toho jeden byl velkej z nakladaku a i kdyz se to zacalo hasit hned, tak to stejne shorelo nez dojeli hasici (bylo to v Brne na Uvoze, v nedeli, zadnej provoz, takze hasici z Lidicke tam byli hned)

10.06.2009, 15:21 |
PAULI Rudi
jak říkáš.Dnes ho naštívím a dám mu dárkový koš+10tis hotově...Je to borec.
Takže co doporučujete, kilovej práškovej? Na kolik to tak vyjde?
Scully: co jsem koukal na zbozi.cz tak kilovej cca 350,- 2kg cca 600,-
Jakej nejlepe? Praskovej?

10.06.2009, 15:28 |
Kesam Tak já hasičák planuju a určitě ne nějakou prskavku tuningářskou.

10.06.2009, 15:29 |
Kacko Na auto by mohl stacit 2kg(pro jistotu), na barak mi nestacil ani 5kg:-(

10.06.2009, 15:29 |
PAULI Asi práškovej bude nej...

10.06.2009, 15:31 |
Kesam Lukasino: už jsi někdy viděl práškovej v akci? To je největší bordel co muže bejt to foukneš do introše kamkoliv a je to konec:-)
Ja bych byl pro Co2 nebo pěnu.

10.06.2009, 15:32 |
PAULI Kacko
No podle toho v jakým rozsahu objevíš, ten oheň...Na to co vidíš padly 2x2kg...Ale s tím prvním se teda nešetřilo, to víš panika... :-)
Kesam: nastesti ne a doufam ze ani nikdy nebudu potrebovat...
Tak ktery?

10.06.2009, 15:38 |
Kesam Jo kdyby někdo potřeboval hasičák tak ICQ mužu sehnat ale jsou to 6 kg práškové.
U vzduchem chlazenejch VW je to takrka povinnost.. takze obe auta hasicak, v broukoj dva... jeden hned po ruce (sedadlo spolujezdce) a druhej po ruce o neco malo min, ale porad do dvou vterin...
Kamaradovi v patek zachranil hasicak T1 busa...

10.06.2009, 16:06 |
Kacko PAULI: jj podle me se 2kg da dost zachranit, pak jen doufat v ty hasice.. sam ho teda nevozim, ale hend si 2kg do auta dam, kdyz to vidim..
V baraku mi horela mistnost.. 5kg zmizelo jak prd..
to Mosťa: když voláš 112 dovoláš se přímo na KOPIS k hasičům. Zdržení není.
Ad PHP - já doporučuju koupit ve spreji kvalitní PYROCOOL s tím se dá uhasit hodně moc když se ví jak. Ale v autě vozím 2kg Práškovej PHP kterej má jako pohonnej plyn inergen. Takže kombinace dvou hasících medod a neskutečně účinné. Jen je dražší.
auto zamrzí - ale nepochopim, že takovéhle auto není havarijně pojištěné... :o(

10.06.2009, 16:35 |
fredy tak ja to celkem pochopim ze není havarijně pojištěné, ono dát 20+ za roční pojisatku není zrovna málo

10.06.2009, 16:49 |
PAULI | Upraveno: 2009-06-10 16:51:03
No jako s pojistkou vůbec nešlo o peníze, ale spíš jsem se na to nějak vykašlal...Běhání kolem firmy atd.Auo mám chvíli.
Ale jak říkám kdyby pojištěné bylo a oni by nechtěli plnit, jak jsem se dozvěděl, tak by mě to o to víc sralo.
Pokud by pojistka stála dejme tomu 40tis, tak bych pořád na tom by líp, než teď ,když oprava bude stát zhruba 100tis. No dobře mi tak! Ale chybama se člověk učí...

10.06.2009, 16:53 |
Enismo | Upraveno: 2009-06-10 16:54:53
O_O: já mám dojem, že pojištěný ho má, jen že v to moc nedoufá, že pojištovna zaplatí, protože to chtěj uhrávat na technickou závadu..co jsem teda pochopil z textu.
Jinak tohle hodně zamrzí, já když přišel o auto (bouračka) a nebyla to moje vina, tak jsem skoro brečel, protože to byl můj miláček (kombinace toho, že to bylo moje první auto, že jsem si ho vymazlil a toho, že to byla pro mě taková náhrada za ztrátu přítelkyně - snoubenky). Těch 10tis si myslim, že je hooodně férovej počin, já osobně bych k tomu přistoupil nejspíš stejně, protože sám vim, že když někomu pomůžu a třeba mě to stojí i hodně úsilí a on nedokáže skoro ani poděkovat, tak to hodně na*ere, když dokonce někdo dokáže až takhle vyjádřit vděk, tak je to hodně slušnej počin.
V omezovačích se nevyznám, takže nevím jak moc a co to zatěžuje když je to delší dobu v omezovači, jen vim, že 328 E36 jsem jel v omezovači cca půl hodiny a pohoda, takže jestli za to třeba nemohly turba (?) každopádně pro 335d neni 250 na doraz, bez omezovače může jít tušim na 280 v pohodě
EDIT: aha, tak s pojistkou už mám jasno, jak to bylo

10.06.2009, 17:07 |
Kesam Hasičák je třeba i doma do auta si narvu klidně 6kilovej za spolujezdce v zadu je místo jenom pro jednoho. Já mám v garáži velkej 6 kg prášek a v dílně 500ml sněhovej a o 4 metry dál mužu krásně vodu :-)
stalo se mi že mi blafla felcka v kufru když jsem měnil lemy naštěstí na to stačil hadr.


10.06.2009, 17:08 |
Kesam Tenhle mám v dílně a do auta by taky možná stačil.

ou, tak to bych neřek, že se může u takovýho brambora stát, nemyslim, že by to bylo tou svižnou jízdou...
fredy: 20+ není málo, to určitě ne, ale u takovýho auta by to asi neměl bejt důvod nemít ho pojištěný...

10.06.2009, 17:22 |
Enismo | Upraveno: 2009-06-10 17:23:31
já osobně teda po zkušenosti s autem za 100tis taky rozhodně půjdu už do havarijka, doted nemám prachy z bouračky co se stala 16.4.2008, tedy rok a dva měsíce zpět :-( a to existuje záznam z kamery, že ten čů*ák jel na červenou a já na zelenou....kdybych měl havarijko, tak mě moje pojištovna vyplatí a pak si to z toho debilního Triglavu nějak vymámí sama
EDIT: a co se kapoty týče, tak to je podle mě tim, že ted dělaj nějaký divný matroše, aby to nebyly ty těžký plechový
Havarijko Ti v tomto nepomôže. Kolegovi vyhorel Renault Espace na magistrále, havarijko + všetko fullporno a nevidel ani korunu, tiež ho poslali do džá... :o(
a co živelná pohroma? třeba zážeh sluníčkem? :-)
no jo, svině sluníčko propálilo kapotu a chytnul motor... ;-) :-))))

10.06.2009, 20:03 |
TROY sám toho moc nenajezdim,ale ten větší hasičák vozim u spolujezdce
Nebyla to klasika jako u jinych aut, vytekl olej treba na svody (praskly filr, hadice, trubo atp) a chytnul a pak uz vesele horelo vsechno?
Za mě rozhodně VOZIT ! Včera jsem v Brně viděl týpka co se mu kouřilo zpod kapoty a začal tam lítat s hadrem. Bohužel nevim jak to dopadlo ale snad to uhasil ?! Nemám ho, ale co nejdřív hasičák půjdu koupit už jen proto, abych mohl pomoci druhému v nouzi !
Divne, me uz 2x strikala nafta na motor a zaplat pambu to nechytlo - escort dieselovej - na dalnici jednou zene a jednou me rupla trubka od cerpadla ke vstriku, zena s tim ujela jeste asi 120km :)
v aute ve dverich mam pyrocool spray a v kufru nejakou 1kg mrchu od otce z polska

11.06.2009, 00:24 |
Olda VOzit!!! taky vozím práškovou kilovku a chci kupovat ještě 2kilovku ať je nějaká jistota..
hele s tim pyrocool sprejem mate nekdo zkusenosti jako jestli tim jde uhasit auto? ja ho v aute mel, ale uz je vypotrebovanej, hasil se s nim souseduv barak (a uhasil:) ) ale to horely jen naky kramy kolem kotle...
tzn jestli ma smysl si koupit novej sprej nebo neco lepsiho?
nekdo vyse pise ze je to celkem ucinne kdyz se vi jak s tim pracovat... nemohl by napsat co tim myslel?diks
no tipoval bych ze to chytlo od rozzhavenyho vyfuku, naky kryty okolo... ale celkem nechapu ze se to pri jizde neuchladilo... pri nakym gumovani na miste uz zahorela kupa aut, hlavne baw...ale za ropak za jizdy... to mi hlava nebere...
PAULI: ty voe smolik jako prase... ale zase docela stesti s tim ridicem busu, respekt za odmenu atd. myslim ze chlapik bude mit radost...

11.06.2009, 08:22 |
Pekys assasin: jak psal rajdlos, po tom kotli co mu dával je možný, že prasklo těsnění, hadice nebo turbo a vystříklej olej už na svodech nebo od turba chytne rychle. Prostě smůla a je jedno co je to za auto.
Mě když ruplo těsnění pod hlavou u toyoty, tak jsem to ve vedru hnal na Boleslav co to šlo, u Bolky mi ruplo těsnění a jen jsem se divil, kde se vzalo tolik oleje. Celej motor byl (i zezhora) byl total zblitej od oleje...můžu bejt rád že to taky nechytlo.

11.06.2009, 09:18 |
Rudi Od zablitýho oleje to jen tak nechytne, to je blbost. Spíš jestli to někde nešlo od žhavicí švíčky jako mě. Já ji měl nalomenout nebo špatnou a tak se nahřála na neskutečnou teplotu, natavila i nějakej plast kolem sebe a už to začlo...
Rusi: asi by ses divil :) Par aut uz jsem vyhorelejch videl timto zpusobem, vetsinou prasklo tesneni pod fitrem a nakapalo to primo na rozhaveny svody
to Enismo:
tak v tomhle případě by bylo nejlepší řešení DAS, tak by to z tý pojišťovny dostala v pohodě.

11.06.2009, 12:42 |
Mosťa | Upraveno: 2009-06-11 12:42:34
to Only_One: S tou 112 to není zas až tak pravda. Jsou operační, kde sedí odděleně. Navíc 112 informaci přebere a posílá na operační hasičů, nedej bože datovými větami. A když je náhodou 112 v tvém kraji obsazená, může tě to hodit na 112 třeba až na druhý konec republiky (ze Zlínského kraje až do Plzně či Kladna). Tam to milé operátorce (operátorovi) vysvětlíš, on zjistí odkud voláš a ZNOVU tě přepojuje do příslušného kraje.
Teď už se to, pravda, rozjelo lépe, ale taky znám případ, kdy chlapíkovi začalo hořet auto cca. 5 min. jízdy od hasičské stanice a po ohlášení na 112 hasiči dojeli po 25 min.! A to není ze zdroje JPP, ale z mé vlastní praxe.
Střílím tím trochu do vlastních řad, ale 112 nechte cizojazyčně mluvícím. Sami spoléhejte na národní čísla tísňového volání.
jdu sehnat hasicak do garaze do aut a snad i do bytu:o)
Tak to je sila, to me opravdu mrzi:( to kua uz bmw nevydrzi jet chvili rychle?:(( jak se neco takoveho muze stat?!

11.06.2009, 16:09 |
PAULI Takže pana autobusáka jsem navštívil a byl hrozně rád.Hned mi vyprávěl historku, že tahal dvě ženský z bouračky u který byl první a rovnou odvezl těhotnou ženskou do nemocnice.Prý pak nepřišly ani poděkovat!Tohle nepochopím. Pak že mu dal podnik za 2mil najetých kilometrů bez nehody 3tis za odměnu...Tak jsem zase já rád, že jsem mu mohl takhle poděkovat...
me zhorel pred cca 15 lety muj BMW 323i E21 :-(
neco jako u tebe a take jsem se musel divat bezmocne i slzu jsem ukapnul
uz to nechci nikdy prozit tak ted vozim sebou aspon hasicak male...

11.06.2009, 17:07 |
Alííí PAULI: Ty kráso, běhá mi mráz po zádech když to čtu... :-((( Báwa je škoda, ale ty máš alespoň happy-end. Jsou lidi, kterejm zbyde černá hromada popela, a hlava v klíně. Držim palce, ať to zas jezdí, kámo. Proti tomu je muj víkendovej výlet ve 150 km/h do pole sranda... A ještě teď jdu sundat kůži z pod kapoty na podělanej Tuning Cup. :-((((((((( Si pořád dělám srandu, jak je ohořelá od turba, ale asi by mě ten smích přešel... :-(

11.06.2009, 19:02 |
PAULI Alííí
co si proboha vyváděl ty?
Nevím, ale ten 2kg hasičák vám nevydrží určitě hasit 30s. Je to psané i na různých stránkách, že to vydrží tak 9sek maximálně. Myslím pěnový.
neprijemnej zazitek, citim s tebou... u te e60 je problem, ze je cely predek komplet az po A sloupky hlinikovej, takze jakmile to chytne zar, jede to komplet, proto i ta kapota vykvetla...

12.06.2009, 09:28 |
Alííí PAULI: Njn, neuděláš nic. :-) Novej asfalt, začínající déšť, podvozek se zdvihem 2cm . . . obě ruce levý. :-DDDDDDD
jůůůůůů novej asfalt je výbordelnej......nezávidím.

12.06.2009, 10:13 |
PAULI Petan.B
tak je jasný, že ho nebudeš bezmyšlenkovitě pořád držet, ale dávkovat do ohně, takže tak to bylo myšleno...

12.06.2009, 10:14 |
PAULI Alííí
Takže se to vymklo kontrole, jo?No doufám, že si aspoň celej...

12.06.2009, 12:10 |
Alííí Jasná věc... ;-) Plechy se zase nalakujou, a zase to bude leštěnec.
Jelikož pracuju jako profesionální hasič tak tady je mejch pár postřehů.
1-Pokuď vám blafne motorovej prostor tak nikdy nezvedejte kapotu.(Pokuď už teda nemáte v ruce hasící přístroj.
2-nevolejte 112ku ale 150ku...Pokuď voláte 112 tak je tam prodlení v tom že ta baba co na 112ce sedí stejně všechno přetlumočí operačnímu důstojníkovi kterej teprve vyšle nejbližší jednotku hasičů.
3-já osobně vozim v autě jeden 6ti kilovej práškovej hasičák...tim se dá zvládnout rozhořelý auto.
4-Nejlepší je vozit s sebou 2kilovej hasičák.Třeba PG2LE nebo Hi2Hi1.¨
Sprej Pyrocool je taky dobrá věc ale má spíše ochlazovací hasící účinek.
Plzeň - Tesco na Borech, mají tam dva druhy práškových hasičáků (1 kg) od dvou výrobců. Jeden za litr a jeden za stovku :-) Tak jsem vzal hned ten za stovku. Není to nic moc, ale člověk nikdy neví, i to může pomoci. A asi lepší kilovej hasičák za stovku než ten ochlazovací sprej za 3 stovky.