
Navštíveno 3713x

Mel uz nekdo tu cest s timhle autem? Koukal sem,ceny pomerne hodne spadly ,design pro me to ma stale neotrely a pekny. Jak to jezdi,ma ji odsud nekdo?

20.08.2010, 22:56 |
JP Ceny jsou poměrně spadlý kvůli Wankel motoru, kterej toho přes snahu Mazdy do generálky moc nenajede. Nebejt toho, taky bych do ní šel:)

20.08.2010, 23:18 |
clown od Maraudera nekdo mel,
ja ji mel u sousedu 2x ... oba kluci sli po roce do Mazdy 6 MPS, protoze RX8 je fakt nebavila spotrebou .., a to to nejsou kluci co by nemeli penize .. fakt, ze ne.
A co třeba místo RX8 tohle Chrysler Crossfire, taky ceny docela dole vycházející nastejno
ceny spadly díky nezájmu o to auto..... celkově pojízdnejch jich neni tolik vidět, většina na prodej má motor mrtvej nebo těsně před smrtí....
jízdní výkony nijak zázračný na "ty koně", podvozek né zrovna povedenej...
spotřeba 14 a vejš, níž nepočítej....
spotřeba oleje 1L/1000 a vejš , mín taky nepočítej
max. životnost motoru 100tis víc leda výjměčně....
repase motoru = opruz jak finanční tak pracovní....
má určitě svoje PRO ale rozhodně tohle auto má víc PROTI....

20.08.2010, 23:46 |
Kamil jj spotřeba 15+ a olej jak píše nismo
Au,to nebude asi jedno z nejspolehlivejsich aut:-) Ruce od toho davam pryc ,diky
Ovsem ten crossfire...to neni spatny napad,mam rad takova auta...muze mi nekdo rici neco k tomuto kousku?

21.08.2010, 00:32 |
JP Crossfire je starý SLKčko s interiérem ze starýho E-čka (masařky) a karoserií od Chrysleru:)
krize stredniho veku? :-)) zalezi kolik do toho chces vrazit, taky neni marna 928 GT, GTS po rv.92 (pred je to smradlavej veteran, stare materialy a pod), daji se tak 12-17tis E, imho nadcasove auto co si pri udrzbe bude drzet cenu...

interier je porad zkousnutelnej, ma to i pouzitelnej kufr... sere se jen elektrika a to spis u tech starsich (pred GT)

technicky to byla vykladni skrin Porsche, takze LSD s promenlivym ucinkem, sofistikovane zaveseni zadnich kol proti kousavym jizdnim vlastnostm, transaxle pro rozlozeni hmotnosti, A-A predni naprava, ... automat nebo manual je na tobe... jede to brutalne a zvuk nema chybu, navic pohled pres kapotu s vytazenyma svetlama vyrazi dech spolehlive :-))

Honzo,to je fakt nadherny kousek v te cerne.Jeden presne takovy mi tu stal ve vedlejsi vesnici v bazaru,chodil sem ho oslintavat kazdy den,cena kolem 390 000.- Po porsche touzim uz hodne dlouho,jen mam z toho trosku strach servisne :-)
Corvette, min C5, spis C6, manual, dubovej motor, spotrebni dily za hubicku by se dalo rict, tuningovejch dilu po kokot a at je to jak chce, lidi si krky ukroutit muzou! Vlastni zkusenost.:o))

21.08.2010, 10:57 |
clown k tomu Crossfire, dle US statistik nejhorsi auto posledni 5 let .. poruchovost. :o( neco se tam sralo, napisou stav .. je to stejnej test jako a treba ADAC v Nemecku
U Porsche se servisu neboj... Dá se za rozum - vím o tom svý... Nicméně u 928 zapomen na spotřebu pod 16... Když už se tu řešila, ale V8 je V8 a tenhle kousek auta je vázne supr... Jede to slusne, je to prekvapive prostorny a pohodlný...! A ta kapota přesně jak píse cervin... Já ty světla proste miluju :-)))

22.08.2010, 14:29 |
Syrup jedno z nejosklivejsich porsche vsech dob :-D (sorry, musel jsem :-)
souhlas a Cervinem a Lukem jako majitel 928S2(o neco starsi 1984) mohu jen potvrdit jede to paradne a servis se taky da, navic S4 je jeste o kus nekde jinde vubec bych se toho nebal
ty svetla na 928 sou fakt tragický :D

23.08.2010, 07:34 |
H-Honza (M) | Upraveno: 2010-08-23 07:50:23
z mazdy mam stejny pocit jako nismo, tentokrat snad ani neprehani. Chtel jsem ji taky, vozil jsem se s 231ps verzi. Podvozek nic moc, motor je proste jinej nez je clovek zvyklej, nicmene ani tak bych nerekl ze to ma tyhle kone, pocitove mi prislo o 100k min, kdyz jsem do toho sedl z crossfire. Majitel mi rovnez potvrdil 15l/100km a 1l oleje na cca 1000km dle stylu jizdy.
928 GTS jsme meli v rodine a byla to luxusni karka, ve svoji dobe to jelo super, 350k a V8, navic to bylo velice pohodlny auto. Na spravnych kolech to nadela paradu i dneska, a ty svetla jsou skvely.
Po prodeji ho nabourali, strikli do cerveny, nejaky rusaci, takze to bylo opravdu celolak jakej svet nevidel, vcetne tesnicich gum a krytek zamku, pak jsem ho nekde videl v cerne metalize s 911 turbo style kolama na prodej v uz docela zbedovanym stavu tak pozor kdybys hledal :O)
Crossfirem jsem jezdil dva roky, bez jedinny zavady a to jsem ho dostal jako triletou ojetinu - to auto je kompletne mercedes SLK co se podvozku, motoru s prevodovkou a interieru tyce, navic to bylo jedno z mala aut vyrabenych v nemecku, nikoliv nekde v Mexiku nebo nekde na vychode, takze nevim proc si vyslouzilo tenhle titul.
Co se servisu tyce, tak s 928 jsme meli problem s elektrikou, bylo tyden v porsche smichov, byl venku motor, pulka interieru, ale na nic se neprislo. Porad to hlasilo chybu v rozvodech, bylo to vcelku neprijemne, proto jsme to s tou zavadou prodali. Manik pak volal ze v nejakym miste chybela pruchodka a doslo k poskozeni kabelu, ze tu zavadu odstranil.