Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > e36 325i pro mladou?

 o Navštíveno 2616x o
o 05.12.2010, 19:29 | Martyn | Upraveno: 2010-12-05 20:53:29
Co myslite, asi to nebude nejlepsi napad, ze?:) na bmwklubu se objevilo - zda se hezke - coupatko pise ze komplet novy podvozek, mpaket, slusny stav, dokonce v matu - pro mladou super.. ALe preci jen je to 140kW na zadek, pro "prvoridicku" - ma najezdeno malo s max. 1.4 206kou nebo fabii..
Tak fakt nevim, je to sice hezkej, ale porad 17 let starej strep, ale zase na to obouchani prvniho auta a skakani do mesta by to snad stacilo.. Krome toho je to opravdu za pul darma..

foto k příspěvku  od Martyn



o 05.12.2010, 19:32 | party_boy
Já bych to nedělal :-D
o 05.12.2010, 19:33 | Lucni.konik
tuším, že to má dvě * v crashtestu a nezkušené, na zadek nevyježděné a natož v zimě řidičce - když to není tchýně, ale tvoje přítelkyně bych nedával...fakt ne.
o 05.12.2010, 19:34 | Lucni.konik
apropo - za kolik to prodává?
o 05.12.2010, 19:34 | ruffrider
2,5 zadohrab pro nezkušenýho řidiče? Joo, a nejlíp ještě teď, když je všude mrtě sněhu...
o 05.12.2010, 19:34 | Martyn
Btw jake se z toho plati ekopoplatky ci co to je za prevod?
o 05.12.2010, 19:35 | madmaik
je tam za 46t.taky bych ji to asi nedaval,radci at si za ty prachy koupi treba trojku golfa :P
o 05.12.2010, 19:35 | party_boy
2,5ka euro 1 nebo 2? Nevim.
o 05.12.2010, 19:38 | Lucni.konik
aha......automat, tak to je pasé.....chci jedině manuál
o 05.12.2010, 19:38 | Martyn
Tak sice dve**, ale porad bych kdyz uz tak radsi sedel v tomhle nez v matizu.. V zime by byl zrejme problem s nezkusenou ridickou urcite, musela by jezdit jen za priznivych podminek:)
Pred par mesici daval inzerat za 49 s tim ze rychle - sleva a porad se tam vali..
o 05.12.2010, 19:42 | Lucni.konik
když ten automat je fakt......no fakt ne.
o 05.12.2010, 19:43 | muSlim
Nehazarduj, však polka tohto fóra by sa v tom zabila, nieto ešte baba :-)
o 05.12.2010, 19:48 | Martyn
Ja v tohle nikdy neveril, imho je to o hlave, v 19ti jsem mel auto se 18OHP a nemel jsem problem, kdyz je nekdo magor tak se rozstreli i s 50HP..
Ale je fakt ze tohle uz je opravdu skoro dost a hlavne na prdel (btw je tam dokonce i svor u tohohle kousku:D)
o 05.12.2010, 19:53 | muSlim
No ešte lepšie. Je jasné že sa dá aj s rozumom, ide skôr o to že nastane situácia kedy bude tých 140kW, alebo to čo z toho ostalo, skôr na škodu, kor keď píšeš že je tam špéra... Ja osobne by som to babe fakt nedal. Leda že by sa volala Niki Szántó, tá jazdí aj civilne s M3 :-)))
o 05.12.2010, 19:57 | crazyape | Upraveno: 2010-12-05 21:21:48
Mlady bych takovy auto fakt nekoupil, zensky nemaj z toho rozum.... za chvili zjisti ze to jede a bude jezdit rychle. Samozrejme neznam tvoji mladou ale vim ze holky ktery trosku ridit "umi" z toho nemaj rozum a nedomysleji veci co se muzou stat. Ja bych ji nekoupil ani 96kW...

Za 50tis ji kup radsi focuse...
o 05.12.2010, 20:22 | Mr.Scully
Já teda se silným zadohrabem prožívám daleko méně problémových chvilek než se slabým předohrabem :) Možná je to proto, že si člověk dává víc pozor, nevím.

Asi bych se tomu taky spíš vyhnul a koupil jí nějakou P206 nebo něco. E36 v případě nárazu bude na sračky a ten relativně silnej motor bude holce stejně k ničemu.
o 05.12.2010, 20:42 | matik
Kluka znám..Na obrázku jsou mé kola který jsem mu prodával :) Já osobně bych se toho nebál..Ten automat ten výkon dost "potlačí".. Jsem dost mladej sám mám zadokolku (330D) na sněhu naprosto v pohodě.. Výkonu bych se nebál snažší předjíždění a když chci tak se s autem dá jezdit stejně jak s HTP-ckem :)
o 05.12.2010, 20:58 | rcman
Je to asi o zvyku, a co komu sedne...

Sám bych si zadní náhon nepořídi. V práci máme kluka co je do BMW blázen. A v podstatě má zase opačnej názor než já.

Znám i holku která má BMW a jezdí stim úplně v pohodě, voda, sníh, sucho atd....

Ženský jsou narozdíl od chlapů obvykle dost klidnější řidičky, a nenechaji se hned tak něčim našlápnout. Takže tim chci říct.
Při normálnim zacházení a s citem na plynu si to ženská může dovolit kočírovat.

Pokud má holka závodního ducha... Budíž jí zadní kola přilepená pevně na zem...
o 05.12.2010, 21:10 | Nismo.Power
Supra 3.0i Turbo @ 1,1b..... primárně jí mám pro mladou a jezdí se jí s tim dobře....přece jen je to sice starej škopek přes 20let ale má to hromadu železa na předku, dobrý brzdy, automat a chová se to předvídavě to auto.....
proč ne slabý bmw pro babu, záleží zdali to má v hlavě srovnaný, předpokládám že nebude mít důvod to rvát na plnej neb přece jen to je baba a ty jezděj pomalu povětšinou....
o 05.12.2010, 22:14 | Jozzo
Kluci jen bych vám chtěl připomenou,kolikrát si už baba spletla pedály...to je na každém rohu ve zprávách každý den...
je to sice automat ALE!
o 05.12.2010, 23:28 | marouš
Ja osobne bych nedoporucoval,jestli ma malo najeto,za sucha,mokra,a nevim ceho jeste se to da a nevadi to fakt staci rozum ale na snehu uz je to trosku jinak trosku vic prislapne v zatacce,apod a okamzite se otoci a ja osobne si myslim,ze je samosvor na zimu lepsi,nez normal z vlastni zkusenosti a nemuzete porovnavat e36 325i s e46 330d coz uz mas uplne nekde jinde a s tim uz se tak netrapis,proste zaverem nedoporucuju,fakt ji raci kup za ty prachy 3golfa,nebo neco podobnyho a nebudes se muset stresovat,jestli dojede v pohode dom
o 05.12.2010, 23:47 | matik
marouš
Nerad bych to zde naplňoval OT-čkem..
Ale v čem se nedá srovnávat tyto dva vozy ? I v zimně jezdím s vypnutím ESP (A nemám samosvor)..
Mě se sice líbí jak zde každej říká jak to jede..Ale v tom automatu to nebude nic moc :)..(Tím neříkám že 3OD jede..Taky nejede :) )
o 06.12.2010, 00:36 | marouš
Vsak ja sem taky nerekl,ze to jede stejne jak v manualu ale jestli jak ty rikas,ze jezdis s vypnutym ESP,tak urcite sam moc dobre vis,jak malo staci k tomu abys auto otocil,kdyz jedes napr.po ujezdenym snehu a newis jak s autem zachazet,takze jestli se te to nejak dotklo,tak se ti omlouvam,protoze zrovna v tvym pripade je to to stejny jako v e36 apod. ale ja sem to bral tak,ze kdyz by asi baba jezdila v e46,tak si to ESP vypinat nebude ne a to asi taky muzes uznat,ze kdyz je ESP zapnuty,tak je auto o hodne hodne klidnejsi,jinak k te 330D ti musim pochvalit za me nej z rady e46 a aji ta starsi verze(135kw)jede jak slak
o 06.12.2010, 01:03 | Syrup | Upraveno: 2010-12-06 02:27:18
Martine asi bych se na to taky vybod, preci jen pro babovku s jeste mokrejma papirama jsou o dost "bezpecnejsi" auta na vyber, nez 2,5 litrova zadokolka... ;-) ...

btw: Mr. Scully: to ze v 231 konovy zadokolce zazivas na snehu min potencialne nebezpecnejch situaci nez ve slaby predokolce je fakt tim ze jezdis opatrne. Vyzkousel jsem obe varianty a ver mi ze se slabou predokolkou to muzu drtit snih nesnih, a kdybych to samy delal s 330i, tak davno skoncim nekde ve skarpe ;-) ...
o 06.12.2010, 09:09 | P3RF3KT
to si slušnej kaskadér :-D kluci tady u nás co maj řidičák 3 roky se bojej s obyčejnou 316kou a jenom proto že to hrabe zadníma a ty by si do toho fláknul nevyježděnou přítulku :-DDD
o 06.12.2010, 09:50 | Nismo.Power
přál bych vám mě někdy ted potkat mě se suprou, až uvidíte nějaký hovado kterýmu se neustále protáčej zadní kola nehledně na to že startuje z křižovatky nebo jede 150po okresce, polovinu rychlostky z kladne sem dneska prohrabal v dost velký rychlosti a pořád sem honil zadní nápravu volantem a náramně mě to baví, druhá polovina byla už mokrá tam už to v tý rychlosti nehrabe bohůžel.... Podle mě něni čeho se bát když člověk jede normálně, kdo chce jezdit jak hovado tak to ale musí umět a jet s ohledem na ostatní tzn nechat si prostor aby kdyžtak padal do škarpy sám....
nevim co kdo má proti RWDale spíš to budou lidi co neuměj řídit nebo to nikdy neřídily....
v normálních situacích člověk ani nepozná že řídí RWD tzn pokud jezdí normálně vklídku (nevim to musíš vědět ty jak ona jezdí) tak jí stova někdy hrábnou kola, dle mýho názoru se v zimě stejně RWD chová za běžný jízdy líp než FWD , co se týče jízdy na krev tak tam uznávám teda spíš to FWD než RWD či 4WD... s FWD se prostě na tom dá stát a auto jede rovně ale zase problém že jede opravdu rovně a v rychlosti sou FWD víc nedotáčivý než sou RWD přetáčivý (ač žáleží taky co to je za auta) ... V rychlosti vládnou spíš 4WD který se valej někam bokem ale nesnažej se bejt ani přetáčivý ani nedotáčivý.... Všeobecně jedinou výhodu 4WD vidim v prvotní trakci na rozjezd pak dál už 4WD neshledávám zábavnym autem či potřebnym tam mít pohon všech kol....
A než sedět v nějakym matizu nebo golfu tak bych jí rozhodně posadil radši do E36 což je ještě poctivej bawor, kvalitní auto a když to někam opře tak má aspon šanci vylízt vpohodě neb když už to někam opře tak na rozdíl od FWD je nutno si uvědomit že to nebude čelně ale zadkem.... Celkově za mě se jezdí s e36 v zimě výborně, kamarád s 318i neměl nikdy sebemenší problém že by zapad zatimco koho znám s e46 apod tak tam těch problémů je dost i přes zimáky....
Všeobecně mě příjde blbý odsuzovat tady ženský že neuměj řídit nebo že nedokážou ukočírovat stovky koní na kterýkoliv nápravě neb sou to právě ženský kterejch naprostá většina jezdí vklidu, neagresivně a pomalu s tim že nevyužijou plnej výkon motoru i kdyby měl jen 100koní tudíž větší výkon jen přidává či obsah jen přidává na kultivovanosti jejich jízdy a výsledný spotřebě......většina z nás tu totiž nemá kdejaký modelky s IQ bublajícího bahna ale normální český holky kterou sou rozumný , nebezpečnejma shledávám zásadně typ "zlatokopka" ve velkym silnym auto z kterýho nevidí a i kdyby z něho viděla tak to neznamená že umí řídit...
Takže sebral bych se s mladou a jel se na to podívat ať se sama vyjádří zdali jí to vyhovuje..... 2,5le není nějakej trhač asfaltu natož v automatu to auto bude zcela mrtvý ale zase vynikající v zimě na rozjezdy a celkový dávkování plynu (můžu potvrdit ze supry) ....
o 06.12.2010, 10:23 | tommas
já bych se toho opravdu nebál. Na všechny 4 kola nové zimáky a spal bych v klidu. Lepší, než jí koupit nějakýho piškota s 1.8 motorem a manuálem...
o 06.12.2010, 10:24 | tommas
Nismo: modelky s IQ bublajícího bahna :-))))))
o 06.12.2010, 10:35 | Paczqo
Souhlas s nismem, sám občas přitelkyni pujčuju omegu a nemá s tím problém ani na sněhu má dost rozumu a ví čeho je to auto schopný takže jezdí uplně v klidu nikdy neztratila kontrolu ani nezapadla takže bych se nebal ji klidně zadohrab koupit.
o 06.12.2010, 10:46 | RedBaron
Myslím si, že pro babu je tohle hodně dobrý ježdění za výborný peníze. Každopádně až do toho vleze, tak jeďte někam na parkoviště ať si v praxi vyzkouší co dělá zadní náhon a jak to pak zkrotit, pokud to dostane do ruky, tak už je to jen hra :o)
o 06.12.2010, 10:51 | Jozzo
Naivky :o)
o 06.12.2010, 13:28 | Prady
Se za chvíli rozstřelí v zimě s timhle výkonem na zadek....já mám 318is kupé e36 a na mokru nebo sněhu i s timhle stačí trochu za to vzít a už to jde do boku...
o 06.12.2010, 13:58 | Nismo.Power
e36 má nádherně vyváženej podvozek a v sérii řeči o tom že chodí bokem po přidání plynu mě dojímaj.... možná se začne točit jedno kolo toť vše, zkoušel sem 316,318,320,325 a ani jedno nemělo žádnou snahu se jednoduše urvat protože ten podvozek to prostě ukočíruje....
pokud s tim máš problém tak asi nemáš na gumy :) to pak lítá bokem cokoliv na starejch gumách...
o 06.12.2010, 14:54 | CervinVega
Martyn- pokud te mlada omrzela, sel bych do toho, jinak ne :-) uplne vidim modelovou situaci, kdy pri predjizdeni vjede na neprojetej stredovej pruh, jedno kolo se neumerne roztoci, pri automatu jeste snaze, pri chytnuti trakce to nakopne auto do hodin... nekolikrat se mi to stalo s iSem... paradoxne se lepe jezdilo v zime s M3, diky samosvoru...
o 06.12.2010, 15:12 | Nismo.Power
samozřejmě se samosvorem se to auto chová uplně jinak....mě se s tim taky jezdí bezvadně ale rozhodně si nemyslim že "ženskou jízdou" natož s automatem kterej při přidání na 2,5li sotva podřadí prohrábne kolo na středu silnice nebo že se chytne za středem a otočí celý auto..... to mě příjde jako moc velký scifi na to jak ženský jezděj .... nikdy sem takovýhle problémy nezaznamenal ani s S13 což je jeden z nejlehších zadků na světě snad a to bez samosvoru.......( váha zadku pro lamy)

zimu mám najetou s RWDčkama dost a musim teda uznat že zaprvý automat na zimu opravdu super věc a samozřejmě i ten samosvor dodá dost ale neni nutnej, spíš je bezpečnější bez něj pro holku neb v zatáčce jí ztratí trakci maximálně jedno kolo zatimco to vnější v zatáčce bude klidu sedět ....se samosvorem se samo stane že když jedno klouzne tak se bude snažit hodit to na druhý tim pádem se může stát že začnou klouzat obě a pak se jde bokem ale stačí jen trochu kontra volantem (auto si o to vyloženě řekne samo at si řiká kdo chce co chce) a ubrat plyn a auto se samovolně srovná a v tu dobu to dá řidiči hned vědět že má srovnat volant tam kam chce jet....
o 06.12.2010, 18:51 | matik | Upraveno: 2010-12-06 19:50:04
marouš
Pouze jsem se ptal nebral jsem to jako útok :)
Třeba u mé E46-ky se to dá krásně srovnat :) (Velký rejd) Na druhou stranu se nepovažuju za zkušeného řidiče (A nikdy doufám ani nebudu :) Ale vždy jsem u krizovky zachoval klid a auto se krásně srovnalo..Myslím si že u RWD je to o zachování klidu..Většina lidí by šlapala po brzdě ale tady mu musíš ještě trochu přidat..Myslím si že stačí 1/2 dne strávit na letišti a pokud bude jezdit rozumně tak by jí nemělo až tak nic překvapit :)
o 06.12.2010, 19:00 | Jozzo
mám takový pocit že půl dne na letišti nenaučí úplného amatéra ,krizové situace,ale možná má matik nějaké kouzelné letiště...
o 06.12.2010, 20:10 | vypuk
Jozzo - Je to docela pravda, že někde na větší ploše si je potřeba (v začátcích,kdy nevíš co od auta čekat na sněhu/ledu) vyzkoušet jak auto reaguje když přidáš/ubereš plyn prudce/zlehka zatočíš volantem, přeřazuješ a tak dále... Dá se toho hodně natrénovat, minimálně zjistíš, kde má auto hranice přiléhavosti... Sám jsem to dělal, když jsem měl škodítko/verunu... ;)
o 06.12.2010, 21:50 | matik | Upraveno: 2010-12-06 22:49:01
Jozzo..Jako názor beru..Jen příště až se mi budeš chtít vysmívat tak používej argumenty a né řeči o kouzelném letišti :) Jen pro představu copak máš za auto ?
Jinak jako vypuk :)
o 06.12.2010, 22:17 | Syrup
matik: dobrej joke, ten o e46ce s velkym rejdem :))))
o 06.12.2010, 22:24 | matik
Syrup
Tak to se omlouvám..Je to mé první auto a třeba oproti oktácve či tak mi ten rejd připadal opravdu dobrej..A krásně se auto srovnávalo :)..Tak nevím..
o 06.12.2010, 22:24 | cupra.165
Pro holcinu vazne nee,to je vrazda :-) Kup ji predokolku,ta dokaze nejake chyby odpustit,ale bramboru s lehkym zadkem a nahonem vzadu na zimu neni dobry napad. A uz nic nezachrani ani samosvor,ani asc.
o 07.12.2010, 08:30 | Nismo.Power
no e46 nemá blbej rejd ale oktávka asi větší teda mi příjde... :)

"odpustit chyby" ? co to znamená..... jak FWD tak RWD má svoje mouchy a každej náhon je svym způsobem nebezpečnej..... když bych nehleděl na to že jezdim jak prase povětšinou a řek že budu jezdit vklidu tak bych na zimu chtěl asi jedině RWD neb ta mi odpustí víc chyb podle mě..... u FWD se dostat z nedotáčivýho do přetáčivýho smyku kterej skoro vždycky skončí hodinama hodně jednoduchý....

na běžný užití prostě člověk nepozná rozdíl mezi náhonama a nepotřebuje k tomu nějaký ABS, ESP, ASR apod voloviny...
o 07.12.2010, 08:44 | MPS
Jezdit se dá se vším. je to ale o tom, co má kdo v hlavě.
Pokud to má dotyčná v hlavě v pořádku a ení důvod myslet si, že nemá, tak bude jezdit s BMW v pohodě, pokud nenastane nějaká silně extremní situace (tam ale budou mít problémy všechny vozy protože půjde o jízdu na mezi fyzikálních zákonů - náledí. ledovka).

V každém případě bych jako prospěšné viděl, aby dotyčná jedila napřed nějako dobu s někým, kdo je klidný a dokáže jí poradit, co je ještě únosné, kdy už hrozí riziko a pod.prostě předat zkušenosti.

PS: kdysi v dávných dobách jsem měl Sierru. Ale řeknu vám jedno - do hor bych už NIKDY auto tohoto typu nechtěů Vyjet = nevyjedeš a nebo nasazuješ řetězy, rozjezdy do kopce jsou tristní záležitost. Mluvím o provozu v zimních Jesenkách. Tady bych do těchto podmínke volil radši FWD (focus, Megan a pod...).

Ale jak říkám, s klidem v hlavě se dá s rozvahou jezdit se vším.Chce to všk včas myset dopředu a předvídat.
o 07.12.2010, 09:39 | Jozzo
Ano taky jsem jezdil na parkoviště(u Hyundaie) a zkoušel vše možné a nemožné.Ale opravdu si nemyslím,že když tam příjde člověk co nemá žádné zkušenosti a sám si začne zkoušet,tak určitě se za půl dne nenaučí krizové situace.
Ano,ví jak se už co asi dělá,ale aby to měl vryté do paměti a v rukou,to určitě ne!

Matik: je těžké si na mě kliknout?
o 07.12.2010, 10:14 | CervinVega
hehe, stačí si zkusit s RWD v tomhle počasí zaparkovat na neprohrnutej chodník do male mezery, když na silnici jsou dve 10cm koleje, verim, ze te pak mlada bude opravdu milovat :-)
je to celkem prdel i s RWD, ale s RWD to odděluje zrno od plev, kdyz se snazis "vyskocit" zadnima kolama z koleji, prinutit "vlecene" predni to same a jeste prekonat ten odpor snehu na chodniku, neujet hrabajicim zadkem "dolu po svahu" z chodniku, netrefit pritom okolni auta, idealne kdyz nekdo stoji za tebou a chce projet :-) jasne, ze to "jde", ale nekdy je to dost funny... v ulici bydli nekdo s MB a najizdi takhle bezne na 10x... s e61 jsem to dal vetsinou na 4-5x, kdyz jsem to postupne "ujezdil"... s FWD na 1-2x :-)
o 07.12.2010, 11:27 | Dudelina
Cervin: Alespoň někdo objektivní :)
Taky bych řekl, že se zadokolkou je zima o něco horší (ne špatná!).
o 07.12.2010, 11:45 | RedBaron
Podle mě o něco lepší protože si to člověk fakt užívá ale myslím si, že za 12 let se zadokolkama umím jezdit, předvídat a znát své auto asi podstatně líp než 95% lidí na silnicích.

Bude to prostě pro mladou takovej křest ohněm ale já bych to dal :o)
o 07.12.2010, 13:00 | CervinVega
V tom případe ti gratuluju k predvidatelnosti výše zminene parkovací situace, kterou zaziva obyvatel většího města min 2x za den:-)
o 07.12.2010, 13:06 | Vencaf
přesně jako 07.12.2010, 10:14 | CervinVega ,
poslední 2 roky mám jako soukromý auto zase RWD bez samosvoru v automatu a zimní parkování a rozjezdy vyžadují hodně citu a předvídavosti, já bych pro svojí mladou volil FWD nebo nejlíp AWD..
o 07.12.2010, 18:17 | matik
Jozzo
Možná jsem to napsal špatně nebo si mi špatně pochopil..Ale samozrejmě na tom letišti jsem myslel si auto ošahat zjistit jak se zhruba chová zkusit pár krizovek a myslím si že to pomůže.. Většina řidičů při krizovkách dělaj blbosti..a věř tomu že po odjetí z letiště už by se zachovali v krizovkách o něco lépe a vyvarovali se hloupích chyb...
o 07.12.2010, 18:53 | Jozzo
Já bych jí ho tedy koupil.

Jak se nenaboří,tak na jaře se uzná že měli pravdu ti co ho doporučovali.

Jak se vymele,tak se zasmějem nad tím že měli pravdu ti co to předpovídali.

A tímto bych ukončil hádky
o 07.12.2010, 19:40 | Dudelina
Jojo, jestli se vymele, tak se tu budem za břicho popadat - chjo :(.
o 07.12.2010, 20:05 | Jozzo
Přečti si můj příspěvek 10x a jestli ti stále nedojde že se zasmějeme na tím,kdo měl pravdu a né nad bouračkou,jdi brečet jinam..
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.6107 sekund.