Navštíveno 8901x
Kdo by v kostce řekl, kde má New Beetle slabiny a co pozorněji kontrolovat? Jednalo by se o model 2000, motor 2,0i
16.02.2012, 09:13 |
Skury Jako, Míro, jít z jaguara do Beetla, no nevim. :D
To neni pro me ;) ja mam misto jaguaru Tatru
největší slabina je 85kw jednoho z nejhorších motorů co šel napříč celym koncernem, tenhle dvoulitr se fakt nepoved od výkonu přes spotřebu po spolehlivost... nesere se tak jako 1,8 20V bez turba ale je fakt divnej a na potvoru ono si v beetlu nic moc nevybereš neb 1,6 a 1,4 což je tragedie ve všem a pak ti zbejvá jen nafta :)
1,8t sou drahý a 2.5 jen tak neseženeš a taky drahý.....
zatimco s timhle dvoulitrem je to vklidu za 50 ty auta už..... jinak samozřejmě těžká gaykára ;-)
16.02.2012, 10:49 |
gizmi OnlyOne: tebe videt v broukovi..looool.. :o)
tak jsem asi gay, páč mě se to auto líbí :)
16.02.2012, 10:56 |
slama Jestli se nesere jako 1.8 20V, tak to musí bejt velmi spolehlivej motor! Protože 1.8 20V je jeden z nejspolehlivějších koncernových motorů (audi).
16.02.2012, 12:55 |
gizmi slama: jenze ty ctes spatne :) 1.8T 20V a 1.8 20V je velky rozdil :) Ikdyz zrouti jsou to oba..
16.02.2012, 21:12 |
slama ja špatně nečtu... Jinak měl jsem oba motory a bez turba to zas takovej žrout není. Kombinouvanou jsem měl 7,5l/100km, dálky šli jezdit 6,2.
co přesně je špatně na tom dvoulitru? Byl sem se svézt a nejede to vubec zle, spotřeba s ohledem na LPG nijak bolestivá a nikde sem nenašel nijak zvlášť stížnosti na vady. Nikomu se to nějak zvlášť nesype
17.02.2012, 12:11 |
gizmi OnlyOne: napisu ti co je spatne - prostor :) Znam te a znam Rencu hodne dobre a proste dle meho totalni hloupost kupovat takovehle auto pro snobacke panicky a gaye. Az pojede do prace, kam da veci? Je to naprosto neprakticka styllingova zalezitost.. Ale znam te - koupis to co sam budes chtit a ikdyby ti sem napsalo 100 lidi ze spatne, tak se rozhodnes sam :)
no tak prostorově je to naprosto v pohodě. Vepředu místa dostatek a zavazadla se psem se taky vejdou krásně. A nevidím jediný důvod nepořídit pro holčinu něco, co se jí moc líbí a bude to auto zbožňovat. A můžeš mi to 5000x vysvětlovat, ale v současné době není potřeba žádného kombíku na děti a meganáklady odveze Beta
17.02.2012, 12:57 |
EFCA Měli jsme ropáka, sport. podvozek a čiplej - jízdní vlastnosti naprosto super, velice dobře se s tim jezdí, sedí to jak přibitý a s místem neměl vepředu problém ani skoro 2m chlap. Kufr na běžný věci naprosto dostačující, případně se daj vyhodit zadní sedačky a máš to jak kombik :o) Jediný (mini) mínus bylo parkování - člověk si musí zvyknout na ty nafouklý blatníky, aby to každou chvíli někde nevorval. Já myslim, že holčina bude spokojená.
zase nadruhou stranu těch sračkovejch 2.0i je všude spousta takže až ztratí kompresi nebo se vylágruje tak prostě čapneš jinej.....
auto je stylovka jen nic víc takže pokud pro babu a v plynu tak zase proč ne....cena je už trapná a motor pak seženeš třebas za 10k když se zesere....
no stále nechápu proč ten motor má bejt sračkoidní. To že to je starej 8v z něj ale nedělá outsidera.. naopak zatím mám odevšud informace o velké bitelnosti a trvanlivosti kosntrukce. Krom spotřeby si nikdo nestěžuje
dle mne naprosto super auto...do palubky vleze doprostred subwoofer i s ozvucnici a po stranach stredobasy bez problemu ;)
jak jsou na tom motory apod netusim...sorry za OT, ale musel jsem :)))
17.02.2012, 13:25 |
EFCA lukee_cz: my jsme palubce v chrobákovi říkali přebalovací pult :o)
O_O : poznáš po najetí 100tis jak je bitelnej :) měly jsme s nim 10 oktávek a všechny musely pryč protože u všech pořád haproval motor různě na 3 válce apod projevy chodu jak pumpa na sračky.... žraly olej, foukaly těsnění pod hlavou, podpálený ventily....spotřeba 10 a dáál....
sou to peckový motory a proto o ně byl takovej zájem že ano :D
17.02.2012, 14:04 |
Only_One | Upraveno: 2012-02-17 14:11:21
no vy jste zajímavá firma :-D měli jste všechno ve všech motorizacích a všechno v 5a více kusech a všechno to jsou sračky : -))) co to je za firmu že má takovej vozovej park? :-D a halvně by mě zajímalo kdo rozhoduje o těch autech - že kupuje pořád takové sráče - měli by ho vyhodit :-D
-o nákupech rozhoduje odd. nákupu = maj od dealerů za to určitý kačírky.....
-aut máme průměrně přes 300 od fábií přes oktávky po passaty a exoty vozovýho parku jako volva audi porsche ferrari i lamba povětšinou v GŘ....
ty oktávky se koupily protože s tim dvoulitrem byly levný a už v tá době bylo známo že SR 1,6ku nebrat ani zadarmo protože to je ještě větší zlo tak se to zkusilo........a zlatý TDi 66kw ty tu sou ještě nějaký dodnes zatimco dvoulitry už dávno rozprodal sixt za pár kaček protože měly poločas rozkladu.....
a pak se div že mám ke škodovkám takovej odpor když jich tu je třeba 200 a neni jedna aby se imrvére nesrala..... každej den nám vozí ISR dvě auta do servisu a dvě z minulýho dne přiveze..... aut je tu zástup na servis či údržbu.....
17.02.2012, 15:13 |
gizmi OnlyOne: jsi rozhodnuty a kazdy argument si sam sobe nejak "vysvetlis".. takze nechapu toto tema :) Proste se ti libi, Rence taky..tak zacni misto remcani nahanet pekny kousek ;)
asi tak :)
každopádně pro bábovku proti tomu autu nic nemám........ pro chlapa bych se tu samo hádal je to gaykára největšího kalibru :)
ten novej jakbysmet
téma se jmenuje Rada před koupí, tak nevím co řešíte. To auto kupuju já a né vy :-D
17.02.2012, 19:50 |
TT Only_One: Ty woe Ty mi prodáš gumy, cpeme je do beetla a ani nenapíšeš! :D
17.02.2012, 20:17 |
CRK
kamarád má dvoulitrovou oktávku a neslyšel jsem od něj nic, že by se sralo nebo auto nějak brutálně žralo (asi 8litrů), měnil rozvody a jednou nějaké čidlo ...
no tak zatím po prohlídce pár kusů samá vybydlenina... nevíte někdo o nějakém hezkém Broučínkovi?
kamarad ma na prodej cerne 1,8T myslim ze tam jsou trosku jinci narazniky a prahy ale nejsem si jiste, dotlacim kontakt
není třeba. chci jednoduchem atmosférickej motor
19.02.2012, 17:39 |
MaxxT ja bych sel teda radsi do ty turbiny, uz jen ze to bude lip prodejny - lepsi motor.
Když do něčeho musím foukat, aby to podalo výkon, nepřijde mi to jako lepší motor, ale naopak.....
zajímá mě brouk s 1.9tdi pod kapotou, je to stejný motor jako ve starý oktávce?
prostor neřešim, jde jen o to aby to dovezlo dva dospěláky do práce a zpět a občas vzadu děti v sedačkách
musíš kouknout na kod motoru pak zjistíš co tam je přesně, stejně jako v jakémkoliv jiném koncernu
O_O: koupil jsi ho nebo ne?
nakonec ne, protože stav v době hledání byl tragický
20.05.2014, 09:44 |
Petura | Upraveno: 2014-05-20 09:46:29
co nechat zplynovat ten mega sračkoidní dvoulitr? to auto se mi líbí čím dál víc a už po nekonečných nezdarech v soukromí bych si chtěl něčím udělat trošku radost ...
20-30tkm to za rok najede, takže spořit na palivu potřebuju
20.05.2014, 10:08 |
Zdenek (A)
Co je to za motor? VW 2.0i 8V? A presne oznaceni? AGG? ADY? Tezko rici, zda se tohle jeste davalo do aut v roce 2000. Nicmene mel jsem motor AGG a byl jsem spokojenej. Nalital 250 tisic km a jedine problemy:
- 1x snimac klepani
- 1x snimac otacek (propaleny privodni kabel o blok motoru)
- 1x vaha vzduchu
Jinak bezna udrzba: olej, remen, svicky.... Chovani motoru bylo velmi slusne. Kdyz se tomu moc neslape na krk, tak spotreba do 8 litru. Ve meste do 10 litru. Jednoduchej motor, neni, co by se tam melo zasadne podelat ;-)
po letech to vytáhnu... :)
otázka stále stejná, jaký motor? tdi nebo benzin s LPG
mám v plánu koupit nějakého dobitého chudáka a dopřát mu "znovuzrození", samozřejmě čím méně oprav tím lépe, takže totální vrak pořizovat nechci
rok se s rokem sešel.... no spíš okolnosti a po letech je brouk můj, ale očekávaný "wauuu" efekt se nedostavil
Tak to se docela divím, protože "wauuu" je dost teploušskej výraz a hodí se k tomu :D