Navštíveno 14375x
Tak je to tu:-)
Blíží se rychle den, kdy se bude pořizovat další auto pro manželku. Vidím to tak na březen-duben příštího roku, ale pokud by byla zajímavá nabídka už teď, tak i dříve. Půjde o auto max. 2 roky staré, nové nehchi, na to nemám dost velký příjem:-)))
Jak mnozí vědí, tak služebním vozem je u nás Legacy s motorem 2,0R, který má ke dnešku najeto 170.000km. Ne, žy by byla jakýkoliv problém, ale přeci jen, jde o auto 2006 a navzdory tomu, ež je opravdu v top stavu enbyl nijak havarovaný, má čas na morální výměnu.
Ovšem otázka zní - za co?:
Sestavil jsem tyto podmínky:
- musí to být benzín, pokud možno atomosferický, objem min. 2 litry
- musí to být kombi
Z domácí diskuze vyplynulo, že žena nechce nic z WV snad mimo AUDI A4 (A6 už ne pro velimi nevýhodný poměr cena užitná hodnota, prostě klasika, víme, co mám na mysli).
Nechce Mondeo, čímž mi výběr značně komplikuje.Nechche žádné francouzské auto, tedy nechce C5 kombi, ani Lagunu kombi, nechce italské auto.
Došli jsme k tomu, že kandidáti jso v podstatě tito výrobci:
- Sˇkoda (model Superb, motor zatím není upřesněn)
- Toyota AVensis a 2litr
- Honda Accord 2,4
- Mazda 6 (mám výhrady já kvůli mizerné pověsti díky korozi a potažmi spolehlivosti, ano, je to tak, mazda klub hovoří jasnou řečí)
- Subaru Legacy (já jsem proti, díky CVT a vzhledu, což je opravdu zásadní věc)
- Hyundai i40 (byl jsem dnes na prohlídce u dealera, o tom napíšu zvoáštní essej na 2 stránky, máte se na co těšit:-)
- Volvo V70 (omezená nabídka)
- trochu bokem stojí Infinti EX37 (to je u manželky zatím jasný kandidát, ovšem pokud se na to díváme pohledem reálným, neb auto bude z 99% pro ježdění do práce), tak zde 3,7 přeci jen postrádá smysl. Výhoda by byla, že jedno I. doma je a něco by se ztratilo v rámci účetnictví na druhé I.
Škrtá se tedy Pasát, Oktávka, Mondeo, Laguna,. C5, frantíci obecně včetně Pežota 508, italové, amerika.
Zůstaváa japonsko, korea, Superb.
Tak kudy tudy? .-) Těžká otázka a ještě těžší volba.
Původně jsem mysleli, že SUbaru bude pokračovat v duchu předchozích modelů, ale to byla velká mýlka, navíc nelze sehnat u nás model s manuálem (k čemuž se přikláním zase já), vzhled je kulantně řečeno jaksi ne to, co by nás/ji uspokojovalo.
Mondeo se jí nelíbí ani vzhledem, ani provedením.
Mazda 6 vzhled ano, provedení ne (hlavně moje výtky vůči M6 po té, co jsem provedl "lustraci")
Accord - u 2 letého auta olezlé prvky v motoru, jaké nemám u Legacy ani po skoro 8 letech ani omylem, tak nevím. Avensis jsem zatím nebyl lustrovat, protože benzínů ja jak šafránu v místě bydliště není jediný a navíc teď zase jedu do pekel, tak snad až v říjnu...
Volvo V70 - dejme tomu, ale drahá bída, to už není to, co bylo před 10-15 lety - festovní tak pro 1 milion km+, ale asi to lepší na trhu.
Nebo servisovat dál Lego....
Kup jí klasiku, ČERVENÉ auto a je to :-D Holt je stejně náročná, jako ty a nebo to od tebe okoukala a taky neví, co by :-D
Mazda 6 měla problémy s korozí u 1 generace jsem myslel, nebo to pokračuje i dále?
A i tak je to rozptyl, takže cena max.?
Červený ne:-) Chtěla by stříbrnou metalízu - na ní není nic vidět:-) Ale to by si zase sousedi mysleli, že má furt to samý:-)))
Cena do 700 s DPH, nebo do 600 bez.
Já bych bral jednoznačně C5, je to jedno z mála aut, co nevypadá korejsky. :)
mám velkou obavu, že ti tady stejne bude vetsina tvrdit, ze at koupis cokoliv jinyho nez mondeo tak to bude spatne.
14.09.2013, 12:59 |
Lubak Tak pokud to ma bejt auto pro manzelku tak zalezi jak moc ji das volnou ruku?-))) sama si musi osobne vyzkouset co ji sedne. Z toho co jsi psal tak asi mazda ci toyota to by se zamlouvalo me pokud vyloucime mondeo-))
14.09.2013, 13:11 |
Pajk Ani to nebudu číst... To je jasný, že to je problém. :D
Njn, vsichni uz meli radost ze to elaboraty s vyberem auta skoncily. A ted to zacina na novo :-(
14.09.2013, 14:02 |
Augi Korejce ani francouze ani Itala ne, protože zaplačeš nad ztrátou hodnoty, takže Avensis, Accord nebo Sup. U Supa bych se nebál 1.8 TSI, něco jsem s tím najezdil a moc fajn motor.
14.09.2013, 14:50 |
htd Q5 :)
14.09.2013, 15:34 |
tesil Napadlo me hned BMW X3, ale benzin je problém, tusim, ze ještě nedavno nabizeli jen 35i
14.09.2013, 16:42 |
Dudelina | Upraveno: 2013-09-14 16:43:37
A to musí být takovýhle lodě?
Třeba jít do menších kombíků, za 300 budou skoro nový a prachy doma.
Nebo nějakou předváděčku Hyundai Ix35 - vyšší posez a za 400 se taky splaší.
Superba nebrat, to je pro babu malinky, jak kdybys koupil chlapovi fiata 500. Hummer H1, ted jsem to videl na benzince, pro zenskou akorat porad trosku mensi a delaj pouze diesel.
P_W:
no, asi tam nebyl ten z 1 obrázku zde, že?
[ Link ] To už by šlo ;-)
Zdeny60: Když vidím v tom výběru Mazdu 6, možná by se jí mohla líbit i Mazda CX5.
14.09.2013, 18:10 |
tesil Kdyz jsem si to precetl jeste jednou, nedava my smysl kombinace korea - 2 roky stari - 700.000. Tak proste jdi a kup novy.
14.09.2013, 18:24 |
gizmi 2 roky staré, nové nehchi, na to nemám dost velký příjem:-))) // pak reknes auto do 700t ??? tyweee, za to je novota jak víno :D Nejake krasne BMW, Mergl,atd :)
14.09.2013, 18:42 |
MaxxT sice ve stribrne je to hroznej kentus, ale
[ Link ]
MaxxT: Tedy, tak zajímavé KOMBI (- musí to být kombi) jsem ještě neviděl ;-)
14.09.2013, 20:23 |
MaxxT
Gizmi: myslis jako nejaky slusne vybaveny 116i nebo holou 316ku?
ne dýzl, ne sedan a ne RWD:-)
Dnes jedu na DOD na Avensis. Uvidíme.
15.09.2013, 10:30 |
mrazik | Upraveno: 2013-09-15 10:31:42
Toyota Verso 1.8 - ja za to nemuzu, ze nedelaj dvoulitr. Pro zenskou mnohem lepe vyuzitelne auto nez kombik stredni tridy.
Teda Zdeny nic proti, ale už mi to připadá trochu ujetý. Musim říct, že požadavky Vaší rodiny jsou buď docela jasný, nebo naopak uplně ujetý. Tak do háje od čeho je TipCars? Chceš rok 2011 a novější, do 700.000,- kombi benzín předpokládám alespoň 110kW. Nesmí to bejt RWD a nesmí to bejt VW group, vlastně krom A4 nebo superba???? Při vašich požadavcích Ti vyjedou tak reálně čtyři modely aut. NO do pr.ele, tak si to vyfiltruj a běž jí koupit první stříbrný, který se jí bude líbit a nemusí to tu bejt zase nejprobíranější téma na dalších šest měsíců ne?? Myslim, že se dneska koupě auta dost přeceňuje. Máte si koupit prostě to, co se vám líbí.
Jo, být tak v každém prospektu všech modelů všech automobilek ověřená informace, nakolik je daný model v dané barvě, motorizaci a konstelaci hvězd vhodný pro denní provoz v Jeseníkách, měl by Zdeny (include family) vybráno hned :-D :-D :-D Jinak plný souhlas s Martym...
Ale Matričku3232, tohle přesně jsem udělal-filtr používat ještě umím:-) Jenže Tipcars jaksi nekomunikeuj, víš? Ten mi nedá odpověď na otázku JAKÉ a PROČ, viš? Tak jsem myslel, že když tu jezdí kdekdo na ledasčem, třeba se najdou argumenyt pro a propti konkretnímu vozu z dané mnou vybrané množiny. Ale chápu, psal to v noci, bůhví, odkud jsi přišel a co jsi před tím měl/pil atd... Prostě jsi reagoval zbytečně, no.
radek.613 - Jeseníky edition:-)
Tak byl sem celej den doma, pil sem tak maximálně colu a v dobrém rozpoložení a nepsal sem to nijak ve zlém. To co sem napsal je dlouhodobě můj názor. Osobně si myslim, že přeci nejdřív si vyberu auto, který se mi líbí a chtěl bych ho a pak se ptám na názory jeho uživatelů a hodnotim zda mi jeho pověst ke koupi pomůže nebo odradí. Ptát se lidí jaký si mám koupit auto mi přijde ujetý. Každej je schopnej stejně akorát přesně doporučit to, co se líbí jemu. Každej si u svýho oblíbenýho auta dokáže obhájit tu či jinou vadu na kráse, zatimco u cizího auta už by to byl krumpl a nejvíc lidí diskutuje na téma - "JÁ SEM SLYŠEL" že těmhle autům se sere to a to. Jestli Ti tohle pomáhá při výběru něčeho, co budeš denně používat ku vlastnímu štěstí, bezpečnosti a funkčnosti, přijde mi to divný. Nic víc. Moje volba by z Tvého výběru byla V70 T5. Benzinový motory se jim tak neserou, jede to s rozumnou spotřebou, je to krásný a má to dostatečnej kufr. Závady neznám, v práci máme jen pár Volv s benzíňákem a těm se nikdy nic nepodělalo, narozdíl od naftovejch, který se serou často a za draho. Srovnávat to s i40 nebo (promiň) Subarem ani nejde, protože je to jiná liga. Ani B9 Tribeca neni tak pohodlný a luxusní jako V70.
Zdeny, a co dát ženě a ruku/účet těch 700 a počkat, s čím přijede domů? Má to být auto pro ni, vyhovovat jí, tak ať si vybere, co chce a kde chce. Tobě to může být jedno, no ni?
Zdeny nezlob se na mne, ale myslim ze za tu dobu co tu jsi, a hlavne za cele to martirium co tu probehlo s vyberem tveho auta, uz bys mohl vedet jake kdo tu preferuje auta, takze ocekavat muzes ledacos, ale v podstate by ses mohl podivat do vsech tech temat co si tu pred rokem a neco zakladal a precist si to cele znovu.
Nicmene, doporucuju abys ji koupil to co se ji libi. Ukaz ji par obrazku a ona si vybere. Pochybuju ze zenska bude uprednostnovat jezdeni v aute ktere je dokonale, ale skarede, pred autem ktere ma par chybek, ale bude se ji libit.
neprijde mi, ze by tam mel nekdo rozhodovaci pravo, krom Zdenyho... nebo je to presne naopak a proto se tu mnozi tyhle prispevky :-)
16.09.2013, 13:27 |
Rustapha-659 | Upraveno: 2013-09-16 13:28:03
radek.613 má v podstatě (z určitého úhlu pohledu pravdu)
Proffesor_Griff: takhle nějak? :-D (to je veliký až až...)
Taky si myslim ze uz tyhle thready zacinaji byt usmevne.
Kor od nekoho kdo nema problem dat zene 700k keš at si de koupit auto na cestovani do prace a pak hrotit jak se co bude srat.
Co takhle ji dotahnout k dealerovi renaultu ci jiny automobilky co dava 7 letou zaruku a do 400.000 se vlezes at uz si navymysli co bude chtit a 300 koliku nechas v prasatku. Nebo si myslis ze za 5-6 let nebudes resit vymenu za neco novejsiho?
no, to asi ne, to by nebylo moc reprezantitivni v te jejich vilove ctvrti naprane volvama, audinama, porschema, bmw, lexusama a kdo vi cim :-/
16.09.2013, 22:33 |
gizmi Proffesor_W: rikas jako "fatalni chyba" prijet necim podradnym? No v tom pripade 700t je opravdu malo :D Pamatuji si mych 20 let veku - druhe me auto - krasna Skoda Favorit po mamince (poctive koupena, zadny darecek profi synkovi) a bydlel jsem u bejvalky kousek za Prahou v podobne ctvrti vesnice jako popisujes.. A vis co? Netrapilo me to :D Ikdyz bejvalka mi pujcovala jeji novou Mazdu 323 :)
Zdeny: proc je problem s novym autem? Odpadnou veskere problemy, ty s tim beztak jezdit nebudes, tak proc resis vyber auta "tve zeny" ? Tohle me prijde malinko sobecke - ikdyz to asi platis ty. Jednou je to jeji auto, tak at si vybere co se ji libi. To mas doma takovou zavodnici, ze potrebuje zadokolku, vykon nad x, atd atd? Tyjo, ja mit tve finance, tak manzelce koupim BMW tusim X5 (zeptal bych se), protoze vim, ze se ji desne libi a neresim nic.
Myslim, ze pise ze potrebuje prave predokolku, ale osobne bych vybiral neco jeste aspon 1-2roky v zaruce, dal bych na stul moje favority a idealne z tech aby si vybrala. Neverim, ze ani jedno z napr 5ti se nebude libit. V tyhle cene bych na nejakou pseudo statistickou spolehlivost z vysoka sral.
Kdybych ja bral za 700 kombala. Vubec nevaham, jdu do forda, koupim Focuse ST, necham do nej hodit nejakej zakladni paket, mozna bixenony a hotovo. A bude to novota. To je ma rada :D :D :D
Já bych taky neváhal, za 100 bych koupil první slušný kus něčeho a za zbytek bych dodělal podkroví a zahradu. Zaplaťbůh, že nemám za maželku osobu, co potřebuje na dojíždění do práce "něco stříbrného za 700 000 Kč", to by mi jeblo :-D
A nebylo by pak lepsi ji koupit mesicni na mestskou a at si nasere s autem?
Pokud Zdeny udrží rodinnou tradici obměny vozidel co 2-5 let, za 700 000 Kč si myslím na ty pojížďky může manželce dlouhodobě najmout auto i se šoférem, který ji bude vozit, a má po starostech s opravami, servisem, barvou, motorizací i vším ostatním :-D :-D :-D
No tema pobavilo :D
Vem to EX37 - manzelky jasny kandidat - libi se ji a ty ji chces udelat radost tak co resis? Kupni cenu neresite, spotrebu neresite a jak se na nem neco vyjebe, tak si aspon castku hodis do nakladu.
Tzn- zbytecne tema a ztrata casu :)
No koupit manzelce do mesta na nakupy kombik stredni tridy je vyslovene pomsta, protoze parkovani. Vzdycky se bavim, kdyz vidim panicky jak slozite parkuji s tema jejich obrima SUV. Kdyz jsme vybirali auto pro manzelku mela dve podminky - male auto a automat. Skoncili jsme u Honda Jazz. Vsude se vejde a dovnitr se vejdeme cela rodina (4) i s nakupem.
No tak ono taky záleží na tom, co si kdo představuje pod pojmem "auto do města na nákupy". Pokud vím Zdeny psal o "vozidle pro dojíždění do práce", nikoli o "mainstreamovém SUV pro peroxidovou blondýnku pedlující v řádech stovek metrů mezi pizzerií, caffeterií, holičstvím a outfit shopping centrem s občasnoým záchvěvem vzpomínek, v které to školce má dítě" :-D :-D :-D Jinak znám i paničky, kterým nečiní problém zaparkovat kloubový bus, ale je jich málo, to ano ......
17.09.2013, 09:17 |
Žigi Pánové jak ve většině témat to vtipkování je fakt pro pobavení a někdy opravdu zábavná diskuze,tak tady se to zvrhlo v děsný čecháčství :( Nikoho nenapadlo, že ten výběr auta manželce není výběr kuchařce na nákupy,ale podnikatelce/nebo jinak uspěšně zaměstnaný ženě jako reprezentativní vůz na cestování po zákaznících, klientech, do práce, nevím, neznám,ale co je na tom vybírat za 700 nějaký slušnější vůz??!!! Každý druhý obchodák má dneska funglovku Octavie za podobný peníz, tak co tu řešíte?
To jaký martirium s tím pak Zdeny vždycky předvádí,to je samo jiná věc:))))
A za mě bych určitě taky doporučil něco jako Q5, XC60 atd...elegantní barva, něco co se jí bude líbit,a zároven to splní požadavky + Jeseník edition. Než nízký dlouhý kombík. Vím, že Zdeny u těhle aut řešíš servis, ale ono to není tak hrozný jak se dočteš po diskuzích :) Negativní odezva se vždycky najde,to je ta se kterou se jdou lidi svěřit. Ale ty pozitivní,to napíše málo kdo. Proto je plný net strašení a ne ohodnocení auta :)
17.09.2013, 09:22 |
tappaja | Upraveno: 2013-09-17 09:23:16
Muj anglickej kamarad resil to samy.
Auto pro manzelku misto jejich Zafiry. On tlacil Sharana, ona chtela zase Zafiru...
Tak jsem mu rek, at ma to co chce.
Za mesic prisel, hubu od ucha k uchu, ze nejdriv odesel katalyzator a zustala stat kilometr od baraku, za dalsich 14 dni, ze to neradi a ze stoji na dalnici.
Manzelka nerekla pul slova a ochotne volala asistenci. Vse opraveno v zaruce, ale kdyby se to stalo na jim vybranym aute, mel by peklo a denne na taliri, co to vybral...
Co z toho plyne? Pokud se ji neco libi, treba i ten Citroen, tak ji ho kup, bude s tim jezdit ona, ona si to vybrala, ty to akorat zaplat... Usetris si spoustu nervu, az ti bude nadavat, ze ten Avensis/superb a ja nevim co, zustal nekde stat, ze ma blbe zrcatko na liceni, ze je to moc velky a ja nevim co...
má pravdu předseda tappaja! :-)
Já bych vzal Superba, rozhodně by mě nijak neurazil
18.09.2013, 20:24 |
JA žigi
úsměvný je to, že v těch reprezentativních, podle tebe, autech jezdí právě ty kuchařky od KFC co si dělaj celej den kuličku z holousů a já pak stojím na Praze 4 u myčky za 3 blondýnama v Adidasu a všechny maj MB ML 350..pravda každá jinou barvu.
no hlavně si by so měla vybrat ta žena sama..i když Zdeny je tak často v Emirátech, že to má doma pod palcem :-)
Hoši,
zdravím z Mnichova - konference PTS v areálu BMW World:-)Samosebou,že jsem si prolezl všechny vystavené modely, bohužel do Rollse je vstup zakázán:-(
Prošel jsem vše, co tu je a něco i vícekrát, abych si ve věci udělal jasno. A k čemu jsem došel? Že cena rozhodně neodovídá tomu, co tyto auta nabízí a hlavně-a to mě teda šokovalo-jakí je kvalita provedení. A hned k tomu, co mě teda zarazilo: zpracování lemů dveří - konkretně model 320xD a X3 a 535: unterhunt. Tmel nakydaný tak nějak jako by to dělal vožrala a ne robot, v rozích nedotmeleno VŮBEC!!!, dveře se zavírají jako v Moskviči 408 z roku 1968:-) Plech na plech.
Sedačka: model 535i je tam s datem výroby 2013-tedy maximálně rok starý. Sedadlo řidiče je prosezené, jak to nemám u auta s 170tkm na hrbu. Sice uznávám, že tam proleze denn kupa lidí, ale takle tedy ne! Kdysi jsem kritizoval Mazdu 6 za to, že neměla dostříkané blatníky na vnitřních plochách - není v tom rozhodně sama:-)
Ale abych jen nekritizoval, X3 bych mohl, protože mi sedla na moji postavu přímo parádně.Cenu radši nekomentuji, protože za základní 2l dýzl chtít s nějakoumtou výbavou 70tis E je přinejmenším odvaha. Sedačky pohodlné, stehenní opěra celkem slušná, vedení nastavitelné penumaticky, dobré. Sice ovládání audia není výstřelkem ergonomie,ale dá se. Klima jakbysmet.
Volant dobře padne do ruky, věnec akorát svým průměrem na mé ruce.
Měl jsem za to, že zprcování bude lepší, když se tedy všude píše o "premiovce", ale není to rozhodně nic, co by vybočovalo na středá třídu. nemluvím o výbavě, aby se toho někdo nechytal, ale o provedení detailů. ty by měly být fakticky lepší. A koberce v podbězích, to snad ne !
No a k tématu: mnozí se tu pohoršují nad tím, že někdo shání info k tomu, že se chastá utratit vcelku nemalý peníz za auto. Jsou tu zoufalci - nebojím se je tak nazvat, když ty samé informace shánějí ke starým rapám v ceně 2000 EUR. Mevím jak kdo, ale já uvedeou sumu na cestě nenašel a proto bych rád nějaké informace navíc, než mi udávájí "nestranní" novináři v rámci obecně dostupných testů na webu a pod. Tedy info tzv. z ruky. Nechápu, proč se tu mnozí pohoršují. Asi proto, že koupí auto za 600 litrů a když to není proto, prostě ho za pár kaček prodají a koupí jiné. Tak mi to připadá.
Kdybych věděl, které z mnou uvedené množiny vybrat, neptám se. Udělal jsem ale pro to aspoň to, že jsem si nějaké vozy byl prohlédnout (bez možnosti svezení, protože to jaski dealer neumožnil, navzdory avizovaným DOD)a jak se vrátím z cest (což bude v sobotu 29.9.), budu pokračovat.
K tomu autu jen podotknu, že musí splnit nároky na nenáročný rodinný provoz, protože to bude jako hlavní ato v rodině, tedy mimo deodenních cest do práce (22+22km) i nějaké cesty k rodičům, výlety, dovolená atd. Požadavky jsem si nějak definoval a z nich mi vyskočilo asi oněch 7 kandidátů.
Zatím jsem vyloučil Hyunda i4O kvůli prachmizernému zpracování. Sice dyzaj je hezký, sedělo se mi v tom dobře, ale na autě je cítit holt horká jehla a bojím se, že i celkem nebojácná cena - za vybavený 2litr s nějakými malám extra (moc toho nejde) skoro 600 litrů je fakt cena dost odážná.
Avensis - nevím, nevím, nemastný neslaný, sice dobrý, ale takový nenadchne, neurazí. Slušný kufr a i celkem slušné provedení, proti I40 zcela jinde.Cena velmi sympatická, zde by asi žena neprotestovala.
Accord - to jsem už psal v létě, provedení provedení provedení.... Jízda dobrá, málo místa vzadu (což není tak na závadu, ve 4 jezdíme velmi zřídka).
Takže zatím postupuje Avensis, snad i Accord.
Legacy - provedení velmi dobré, místa královsky všude, ergonimie velice dobrá. Bohužel vzhled je diskutabilní a rozhodne jízda - tu mám slíběnou na říjen. Bojím se ale CVT převodovky, aby to nebylo jako skůtr. A 2 litr na takovou krávu asi nebude nic moc a GT nechci, protože turbo a to už neéé.
Tak co nám zbývá? Superb, Mazda 6 -nevím nevím (obava z předčasné koroze a provedení), Volva v ojetiách v benzínu nejsou, snad v D by byl výběr větší a pak ta EX37 (ale volba rozumem to zavrhuje, i když jinak to splňuje vše, hlavně u mě:-)
Tappaja:sice je to auto, se kterým bude jezdit prakticky jen ona, já jezdím do práce služebním, takže bych se s ním svezl jen o víkendu, ale chchi, aby se to líbilo i mně. C5 sice není škaredá, ale jaksi nemá tu správnou šťávu. A já C5 nechávám až do druhéhokola, až vyjmenovaní kandidáti nepostoupí. A pak bude dobré i Mondeo.
18.09.2013, 21:36 |
Zdeny60 | Upraveno: 2013-09-18 21:43:17
16.09.2013, 11:27 | radek.613
Nahlásit závadný příspěvek porušující pravidla tohoto diskusního fóra.
Zdeny, a co dát ženě a ruku/účet těch 700 a počkat, s čím přijede domů? Má to být auto pro ni, vyhovovat jí, tak ať si vybere, co chce a kde chce. Tobě to může být jedno, no ni?
Tak tohle udělat, je doma EX37:-) Já se ale snažím uvažovat trochu racionálně. Leda, že bys mi řekl, že to snese LPG bez problému a pak by nebylo fakt co řešit.Ale to asi neuslyším, že ne?
16.09.2013, 22:11 | Proffesor_W
Nahlásit závadný příspěvek porušující pravidla tohoto diskusního fóra.
no, to asi ne, to by nebylo moc reprezantitivni v te jejich vilove ctvrti naprane volvama, audinama, porschema, bmw, lexusama a kdo vi cim :-/
Tak Porsche zatím ne, ale Nissan GT-R by se tu našel:-)Kupodivu ani Lexus zatím ne:-(
Gizmi: nové auto fakticky ne z cenových důvodů. Na tom jsme se ženou shodli, že to bude max. 2 roky stará ojetina. Mj. zde bych uvedl, že namnovém autě se sice nic nemusí vykakat a když, tak to nějak pořeší záruka, ale za to, jak z člověka tahají prachy na garančkách, to se mi vůbec nelíbí (viz uznání záruky na prorezivění kastle).
sice je to auto, se kterým bude jezdit prakticky jen ona, já jezdím do práce služebním, takže bych se s ním svezl jen o víkendu, ale chchi, aby se to líbilo i mně.
Me se taky C3 nakupni taska buhvijak nelibi, ale vybrala si ji sama, me nemuze rict pul slova, a to je k n e z a p l a c e n i... No a jezdi bez problemu, leje se do toho benzin...
Jses si jistej, "že žena nechce nic z WV snad mimo AUDI A4 (A6 už ne pro velimi nevýhodný poměr cena užitná hodnota, prostě klasika, víme, co mám na mysli).
Nechce Mondeo, čímž mi výběr značně komplikuje.Nechche žádné francouzské auto, tedy nechce C5 kombi, ani Lagunu kombi, nechce italské auto."
nebo to proste nechces jen ty?
Ne, Mondeo nechce ona, já bych se s ním smířil, ale s tím zbytkem je to tak napůl:-)
Možná by stálo za to, dozvědět se výběrová kriteria a názory přímo Zdenyho choti. Velice totiž pochybuji o tom, že to zadání a výběr je čistě z její hlavy. Taktéž vůbec nechápu, proč Zdeny objíždíš a zkoušíš u dealerů všechny ty auta z předvýběru Ty, když s tím autem bude jezdit primárně Tvá žena. Je to sobecké a ohavné Ti povím :-D :-D :-D
18.09.2013, 23:09 |
radek.613 | Upraveno: 2013-09-18 23:11:13
Ono jestli je to smíchu, podle mě spíš k pláči..... já si třeba vůbec nedokážu představit, že bych Zdenyho postup použil doma.... když vyvstal čas vyhodit ženy dožilou Pandu, prostě jsme určili finanční strop, ona sedla na kolo (protože auto, kam se jí nevejde kolo, pes a horolezecká výbava by jí bylo k ničemu) a měla zcela volné ruce na to si vyzkoušet co jí vyhovuje. Po týdnu zkoušení roztodivných vehiklů to dopadlo a přijela domů Focusem I.gen 1.8 kombi Ghia. Ona s tím jezdí z více jak 90%, jí to vyhovuje. Já s tím jezdím občas, a kupodivu mi to taky vyhovuje - solidní motor, úžasný podvozek který není udělaný aby byl co nejlevnější, ale aby fungoval, dostatečný kufr, prostě normální auto. Nedokážu si předtavit, že bych ten týden jezdil a zkoušel po bazarech já, a pak jsem před barák něco postavil, dal jí klíče a řekl "tady máš auto, to budeš používat, protože MĚ se líbí". Bylo by to sobecké a ohavné :-D :-D :-D
kouknu sem zase v breznu 2014 jestli se uz zuzil vyber :-)
My kdyz vybirali auto pro manzelku, tak spolu jsme vybrali mozne kandidaty a pak zacali objizdet dealery, kde si auto zkousela manzelka. Ja jsem delal jen doprovod. Jak psali kluci nahore, prijet a dat manzelce klice od auta, ktere se nevybrala, je to nejhorsi.
Take jsme chteli koupit 1-2 roky stare, ale protoze ceny novych aut klesaji, tak cenovy rozdil za mirne jete versus nove byl maly, koupili jsme nove, se zarukou a nemusel jsem objizdet pul republiky.
19.09.2013, 10:33 |
JA | Upraveno: 2013-09-19 10:37:29
no já měl před měsícem to samý...povídám hele víc jak 500-550 za auto je blbost, je to vlastně okolo komína...ona: ale na starý auto chci něco novýho a automatickýho..tak vybírám ale prostě si sama vybrala O3...nic jinýho nechce a všechny moje návrhy jsou smetená ze stolu.Říkám, udělali horší zadní nápravu...nevadí ,já ji chci...no tak výběr, návštěva Havexu v MB, sedan 2013, najeto 17 nějaká výbava navíc, 110kW s DSG.Projeto rozhodnuto. Cena 529 jelikož jsem vzal po dobu záruky úvěr cca 5.5 měsíčně a to je malina. A můj názor, jezdí se mi s tim úžasně, a v kombiku by to nemělo chybu.DSG maká suprově a obavy o předjíždění vyřešilo klepnutí do řadičky a přepnutí na S režim...takže si káru vybrala a já když můžu tak s ní lítám :-)
jo a ještě nám přidali na kufr origo spojlírek :-)
19.09.2013, 11:31 |
walish | Upraveno: 2013-09-19 11:31:21
529tis. za tohle, to snad ne. A ještě podle všeho panuje pocit dobré koupě za super cenu. No nic, ať slouží...
Taky pomalu scháním auto pro ženu, neví někdo o pěkné Feldě Combi 1,3 MPI?
Tuner: musí být kombi? Nebylo by lepší s tou plátěnou střechou, co tu proběhlo nedávno? To mi přijde frajeřinka :)
Lukasino: Jo to je sice frajeřinka, ale auto bude stát venku a do krátké se nevejde kočárek. Navíc stav nebyl nic moc.
JA tou cenou a uverem chces naznacit, ze by to bylo jinak drazsi nebo to je cena celkova i s navysenim ? A to jste koupili predvadecku nebo nove ? Asi jsem divnej, ale me to prijde sakra hodne. Za mirne vyssi castku jsem koupil nove auto, ktere je uvnitr 2x vetsi a kteremu se vejde octavie do kufru (no dobre, tak skoro cela). Ale neni v nafte.
19.09.2013, 12:53 |
Lubak Hm 529 tak předváděčku a kolem komína naftu ideální auto.
Asi nechápu uvažování některých tady a nejen tady.
No ty vole.. Co mám udělat pro to aby mi někdo koupil auto za 700 000,- Kč
P3RF3KT: Musíš mít mezi nohama to, no ... opravdu se chceš nakreslit ten puberťáckej obrázek ze školní lavice? :))
Kdybych chtěl kupovat nový povoz z bodu A do bodu B, tak bych se s naší firemní slevou dostal na novou OIII s 1.2TSI (115koní), klimou a zadníma parkovacíma senzorama pro ženu dostal někam na 297 tisíc. A pravděpodobně bych to za rok jetý prodal za to samý. Ale to bych si zase nesměl v tý OIII sjet, připadá mi to kromě skloněnějšího čelního skla naprostá kopie naší služební Fabie II včetně podvozku, útulnosti interiéru, posazu, jízdních vlastností a komfortu a s hrůzou zjišťuju, že proti tý Fabii na tom nevidím vůbec žádnou přidanou hodnotu. Nějak mě to popravdě řečeno neláká, takže až přijde výběr na ojetinu, opět to dopadne za podobný peníze na nějaký pětiletý bávo, který prostě bude vždycky jezdit líp než libovolnej koncernovej střep.
když je někdo ty peníze schopnej vydělat, tak proč by nekoupil. navíc mám dojem, že Zdeny už je dávno ve věku, kdy by si člověk měl života užívat, takže proč ne.
mě spíš zaráží to, kolik lidí se nad tím pořád pozastavuje.
19.09.2013, 13:41 | P3RF3KT - registrované partnerství se Zdeny60 :-D
19.09.2013, 16:45 |
Lubak Já se vůbec nepozastavuju nad tím jestli Zdeny vyplázne 700 tis. za káru to je jeho volba a ať vybere co se mu líbí.
Ale přijde mi víc než ujeté dát 530 za auta bez fantazie kde je důležité že mám škrabku a dešňík.
Ale oveček je v ČR furt dost jak je vidět.
19.09.2013, 16:59 |
Tuner#2 | Upraveno: 2013-09-19 16:59:48
Lubak: Když už tak škrabku a velký kufr. Deštník má mám pocit jen Superb.
Pokud se pletu opravte mě, ale když už rejpete, tak by to chtělo něco znát a nemyslím si, že by to lidi kupovali kvůli takovým heslům jako ráda používá konkurence a odpůrci.
19.09.2013, 17:08 |
tesil P3RF3KT: mít díru s bobrem:-)
19.09.2013, 18:45 |
Lubak Tuner ano jak klasicke kufr je tady hlavni priorita ze? To opravdu neni jinej argument nez kufr. To ze ma auto velkej kufr ma vykompenzovat to ze zbytek auta stoji na ho..?od pohodli,vybavu,stabilitu atd. A k tomu vsemu za nesmyslne love?
Nejaky patek se v oboru kolem aut motam a vcelku rad ziskavam informace z okoli ale to realne a ne to co se doctu jen na netu. A nemam problem objektivne zhodnotit znacku.
Tak dej tip co za auto ma za tuhle cenu nejakej napad a za neco stoji. Co je to pohodli? Co kdyz nekdo chce tuzsi podvozek? Design je vec nazoru. Vybava? Konkretne?
Kufr? Ja nevim ale vejs ctu jak nekdo koupil za trochu vic penez auto s daleko vetsim kufrem tak asi je to pro lidi podstatny. No za cenu o kousek vetsi umim koupit vw crafter.
Nechapu proc se vzdycky najde tolik lidi co tem, kteri si koupi auto co jim nesedi hned musi zacit rejpat a pasovat se do role tech, co maj patent na rozum.
Na druhou stranu bych si OIII koupil max jako sluzebaka.
19.09.2013, 20:03 |
Lubak Co je to pohodlí?tak třeba že se bude dát sedět na sedačkách vzadu bez toho abych cejtil každou díru a auta odskakovalo. Tužší podvozek? Ta traverza vzadu je tam právě kvůli pohodlí?
Výbava? že si musíš pomalu připlatit i za volant?I když musím uznat, že v tomhle segmentu se to u škodovky pomalu lepší.
A co za podobné peníze?
Co třeba toto? Mondeo 5D Winner Plus 1,6 EcoBoost 160PS , 6st. manulální převodovka. Cenovka 525 vč. DPH. Je to dostatečně konkurence schopné?
V základu výbavy Winner Plus např.
Navíc oproti Core Plus:
l Automatická dvouzónová klimatizace
l Sada Audio 112 - SD navigační systém,
8 reproduktorů, Bluetooth® handsfree
s USB
l Přední mlhová světla
l Elektricky ovládaná přední a zadní okna
l Přední a zadní lampičky na čtení
l Přední a zadní podlahové rohože
l Kůží potažený volant a hlavice řadicí páky
l 17“ kola z lehkých slitin s 15 paprsky
l Tempomat s nastavitelným
omezovačem rychlosti
l Parkovací asistent se senzory vpředu a
vzadu
l Světla denního svícení s LED diodami
l Ozdobné lišty prahů předních dveří
l Střešní ližiny v černé barvě (kombi)
l Elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější
zpětná zrcátka v barvě karoserie,
s osvětlením prostoru pod zrcátky,
elektricky sklápěná
za mne - malo valcu, pod V6 nebrat, 17" jsou maly, takze jedine na zimaky a koupit 19", je to vysoky takze ihned investice do stelovaku, pohon spatny napravy - pripadne je jen pulka naprav pohanena, origo radio vyhodit a nahradit jinym, k tomu zesiky, velkej basak, moznost malo dodelavek dodatecne a sundat ten chrompaket :-)
Ford je malo atraktivni :-)
kazdej holt rad neco jinyho, at si kazdej koupi co chce
19.09.2013, 21:37 |
Lubak Kral souhlas
Lubak: Kde píšu, že je kufr jediná priorita? Já spíš narážel na to, že Ty jsi se tady pokusil o rádoby vtipný koment a přitom Tě tak nějak uteklo, že deštník jaksi nesouvisí s Octavií, ale má ho ve dvěřích Superb. Ale to by snad člověk co se nějakou dobu motá v oboru měl vědět, když to ví i laik Tuner#2 nebo ne?
Zbytek jako Luke_288...
19.09.2013, 22:05 |
Luke_288 | Upraveno: 2013-09-19 22:09:05
LOL, ja to vedel, Mondeo, co taky jinyho.
Rekl bych, ze vy, co vyznavate mondeo uz jste daleko predcili ty zaslepence co zase vidi jen skodovku.
A presne, at si kazdej koupi co chce, jen ten co koupi oktavku je vul a je tu kolem tuna pohrdavych prispevku:))
Mmch skodovka nema za 520tis predni mlhovky a lampicky na cteni? Nevim, zkoumat se mi to nechce, jen se mi to nezda
19.09.2013, 22:17 |
Lubak Tuner a ta pvni veta o velkem kufru?Lubak: Když už tak škrabku a velký kufr
Za tou skrabkou a desnikem mel bejt smajlik,psal jsem to jako laik-))
19.09.2013, 22:35 |
Tuner#2 | Upraveno: 2013-09-19 22:38:19
Já narážel na reklamní kampaň Hyundaie, která běží snad na každém rádiu a jako člověk z oboru jsi jistě o tom četl nejeden článek:
[ Link ] cituji: "Mysleli jste si, že velké, kvalitní a reprezentativní auto dělá pouze kufr a škrabka?"
Proto jsem na Tvůj bolmot s deštníkem reagoval, neb to nemá hlavu ani patu. Deštník je jako výbava u Superba a ne Octavie o které byla řeč. Ale to už jsme silně OT a mě šlo o podstatu věci jestli plive na Škodovku opravdu znalec z oboru a nebo ne. Názor na to si myslím už každý udělá svůj ;)))
Luke problem je ten, ze Octavia 3 a Mondeo nelze srovnavat. Jedine cenou, kterou jsou si podobne a na to se tu narazi. Octavia neni spatne auto, jen z meho konkretniho pohledu ma spoustu kompromisu, ktere proste nedopovidaji jeji nadhodnocene cene. Proste za sve penize chci odpovidajici hodnotu a tu mi octavia nenabizi - je na ni az moc videt, ze se setrilo. Ono je treba vtipne, ze ve vnitrnich rozmerech je Honda Civic vetsi nez Octavia 3 a tak bychom mohli pokracovat.
No ale opet jsme OT a nerad bych tu opet rozebiral tvou anabazi s mondeem a tvym pohledem, ze auto se kupuje podle ztraty hodnoty, ze ?
Mrazik: mou anabazi s mondeem? Zkus mi napovedet, ja totiz mondeo nikdy nemel
Luke a tak to sorry, uz mam sklerozu a priradil jsem si te ke spatnemu autu. Jeste jednou sorry.
Kral design je ciste subjektivni a me povedena neprijde. Je to stale stejny tvar a zadni prolusy kolem RZ nejsou povedeny.
Zadní prolisy a tykadla na zadních dveřích zabíjejí jinak povedený a nadčasový, zato vcelku usedlý design. Přiznám se, že to současný Mondeo se mi nelíbí vůbec, ale proti OIII je to jako auto sakra jinde po všech stránkách.
Kuwa, člověk vyjede na pár dní pryč a tady to jede:-)
Tak to je teda soda:-) Abych uklidnil emoce, tak že sítem neprojde pasát, je jasné a to mi stačila včerejší cesta z letiště po D1 přes Brno a dál na Šumperk. Jelo s zbrusu novým kombi 1,4TSI s pohonem na CNG (to bylo jediné, co mě zaujalo), ale zbytek je celkem o ničem - udrncané, hlučné!!! od podvozku, sedačky opravdu (seděl jsem sice vzadu) nic moc, prostě za 700.000 si představuji jinou ligu. das Audo je prostě drahý špás na to, co nabízí. Myslím si, že by to dopadlo možná (třeba ne) i s A4, která byla zařazena do výběru.
To Mondeo vypadá velice zajímavě, za danou cenu nabízí daleko více, než onen Pasát a myslím si, že i jízdním projevem bude asi lepší. Dnes mám odpoledne volno, tak navštívím místního dealera na kus řeči.
Nyní odbočím - včera jsem byl na factory tour v BMW. Exkurze následovala po 4 dnechs trávených v BMW World expozici, kde jsem si "oseděl a ochytal" všechny vystavené vozy mimo speciálního projektu M6. Není špatné vidět, jak se dané vozy vyrábějí. Bohužel,v projevu průvodkyně nejednou (spíše často) zaznělo slovo downsizing, cost reduction, Brusel a pod. Ekologové tlačí na vše a všude, čehož výsledkem je aplikace technologií pro snížení následků koroze (doslovný překlad) a tytam jsou doby, kdy antikorozní ochrana byla na vyšší úrovni.
Po pravdě, BMW ničím nevyniká nad Nošovickým Hyundaiem, který používá prakticky stejné technologie, nebo třeba mladoboleslavský závod Škoda.
718 robotů a 9000 pracovníků, je to hodně nebo málo? Nevím....
Fakt je, že prohlídka byla velice zajímavá a současná produkce BMW je dyzajnově velmi povedená. Jenže motory o 6 a 8 válcích jsou dostupné pouze ve speciálních edicích a za patřičně mastný peníz a běžná produkce sklouzává na úroveň ostatních automobilek. I přes vyšší kupní sílu německého trhu je většina aut vyráběná v nižších stupních výbavy, což je diktováno tlakem ze strany zákazníků. Jen malé procento vozů je prodáno v nejvyšší úrovni výbavy a se silnou motorizací. Holt, Brusel nás tlačí všude.
Vyser se na místního dealera a zajeď za Lubakem. Zcela jistě budeš spokojenej s přístupem ;-)
BMW v protikorozní ochraně nevynikalo nikdy a nikde, v tomhle by se mohli učit i od Frantíků a Italů :-(
Současný modely jsou velmi povedený designově a narozdíl od Banglovek jsou super i interiéry, ale když BMW na nový trojce neumí naladit ani podvozek, což bývalo jejich doménou, tak je to smutný. Tvrdý runflaty, měkký pružiny a tlumiče a na prvním hupu auto vyvěsí nápravy a skáče metr do vzduchu, dříve věc nevídaná. Na normálních pneu a dobrém podvozku od specialistů to asi bude jezdit dobře, ale mají tohle zapotřebí?
20.09.2013, 09:33 |
Lubak 20.09.2013, 09:21 | Lucni.konikNahlásit závadný příspěvek porušující pravidla tohoto diskusního fóra.
Vyser se na místního dealera a zajeď za Lubakem. Zcela jistě budeš spokojenej s přístupem ;-)
Díky .-) Jinak Lubak umí i dojed oním autem někam blíž když je zájem.-)
Nevím, kdo je Lubak a odkud je. Ale když dojede do Šumperka, proč ne? :-)
20.09.2013, 10:02 |
Lubak Zdeny: stačí se mrknout do e-mailu tam najdeš lehké vysvětlení .-)
Zdeny:
"Po pravdě, BMW ničím nevyniká nad Nošovickým Hyundaiem, který používá prakticky stejné technologie"
tohle proboha nemyslíš vážně...tohle řekne někdo, kdo se dívá na výrobu z balkonů pro návštěvy.
Můžu to posoudit, protože mám tak nějak zkušenost přímo z výroby z několika fabrik v CZ, SK, D
Tak já ti em fláknu nějaké fotky takových (pro někoho nepodstatných) detailů, které u auta za 80.000,- opravdu být nesmějí. Jen vydrž, protože jsem v práci a nemám tu gábl k telefénu:-)
Nebýt toho, že jsem byl v sobotu lustrovat i40 a včera neprolezl asi 15 nových BMW, tak bych to nenapsal. A pak jen pro srovnání fláknu fotku, jak to řeší Subaru v roce 2006, ju??
Já ti tvoji zkušenost rozhodně neupírám, ale pro mě, jako koncového klienta, je důležité, CO vidím.
Jasně, že čekám fůru nevole, protože jsem píchnul do modly českého motoristy, hned po Šáde Oktavia ftdi, ale věř, člověk nesmí být líny si kleknout na zem, ohnout palici a podívat se na prahy, na spodky dveří a podobná místa - a najednou ti vyplyne, co za své peníze dostáváš. Já jsem tu asi před 2 lety kritizoval Mazdu 6. Upřímně, BMW 3er si s ní v ničem nezadá, resp. naopak. U aut v této cenové a navíc všude zdůrazňované prémiové třídě mít nedotmeleé pertly na dveřích, nebo totál neošetřené prahy, to je humus a například všude oporvrhovaní frantíci jsou v TOMTO ohledu (o jiném se nebavím) na pár světelných let důkladnější.
Jinak ano, z balkonu to vypadá všude stejně. Bohužel hodně je podobného, poud se člověk mrkne "pod pokličku". Nevidět na vlastní oči, jka se stříká kastle, byl bych v klidu. Ono na pohled ty roboty vypadaly sice krásně, ale 350um vodouředitelné barvy stříkané v jedné vrstvě moc parády na těžko dostupných místech fakt neudělá. Nejlepší bylo, když nás zavedli na 1. stříkací stolici, aby člověk viděl, jak přichází kastle se zatmelenými spoji dílů kastle. Neviděli jsem, jak tohle dělají, ale viděli jsem, jak to vypadalo ve výsledku. Tak nějak vypadala moje Škoda 120L v roce 1984, když jsem si ji vezl z Mototechny novou. Hnus, kamaráde. Resp. vztaženo k ceně, to je fakt hodně odvážný. Srovnání s Hyundaiem je v TOMTO ohledu zcela adekvátní.
Znovu zdůrazˇnuji, že tyto detaily (ochrana proti korozi) jsou pro mě zcela zásadní a dávám jim prioritu i před nějakými dejme tomu prvky výbavy či přítomnsoti pokrokových bezpečnostnch oprvků, jako je sledování mrtvého úhlu nebo nevím čeho, ale žít s vědomím,že za auto vyolím 1,2 mega a kastle má výrazné konstrukční nedostatky stran ochrany proti korozi, to bych fakt nedal. Nemít na autě v této ceně ošetřené spoje prahových dílců gramem tmelu, to je ironie a stačí se podívt na Clio, co má dcera, z roku 2005, tak to je nebe a dudy. Nechápu, proč se tohle u BM?W nepraktikuje.
Jediná ochrana proti korozi je katoforéza v fosforečnanové láznia následný ostřik, toť vše. Ošetření exponovaných dílů je na úrovni fakticky nějakého Hyundie i30 (kterého jsem měl možnost vidět ve F-M na dílně po havárii na zadní partii - to bylo to samý. Kde nic není, ani smrt neber, obrazně řečeno. Holý plechy, spoje bez gramu nástřiku. Hnus....
...jenže já narážel na větu o výrobě a technologii, značky aut jsou mi fuk. Prostě a jednoduše, když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
20.09.2013, 13:53 |
AR Zdeny60: s tím že se netmelí u hongaje spoje si teď děláš dobrý den že?
AR: čti pozorněji. Tmelí, ale JAK? Aby se vlk nažral a koza zůstala celá. A o tom mluvím. Tmelí se tam, kde JE VIDĚT. Tam, kde není, není ani gram ničeho.
20.09.2013, 14:47 |
AR hmm asi neumím číst:
"Jediná ochrana proti korozi je katoforéza v fosforečnanové láznia následný ostřik, toť vše. Ošetření exponovaných dílů je na úrovni fakticky nějakého Hyundie i30 (kterého jsem měl možnost vidět ve F-M na dílně po havárii na zadní partii - to bylo to samý. Kde nic není, ani smrt neber, obrazně řečeno. Holý plechy, spoje bez gramu nástřiku. Hnus..."
Tak se mrkni ještě o pár řádků výš...
23.09.2013, 16:01 |
JA mrazik
tak mi napiš co si jsi koupil TY a za kolik, že to je 3x větší a tak.. místo keců napiš o čem je řeč..
Ford S-Max 1.6 EB 118kW vybava Winner. Presnou castku sem nechci psat, ale byla o neco vyssi nez tvych 529, ale mensi nez 600.
Jo a psal jsem 2x vetsi uvnitr.
23.09.2013, 18:08 |
Tuner#2 | Upraveno: 2013-09-23 18:09:11
Kde jsou fotky Zdeny 60, mě to srovnání zajímá ;)
To že dnes šidí všichni ví každej a poslední kvalitní auta skončili před 10ti a víc lety...
Tak takto vypadá provedení lemů dveří u 530i. Dvě fotky.
Na přání vložím foto Legacy r.v. 2006. jen tak ze srandy, pro srovnání, o čem je řeč:-)))
A ještě jedna
Nemusím být zrovna genius, abych uznal, že u auta za skoro mega Kč prostě takto tedy ne.Ty spáry, překrytí tmelů, no fuj.Roh nezapravený vůbec.
Bohužel, nemohl jsem nafotit kastli, jak vjíždí na nástřik, tedy po temlu. Byl tam zákaz focení, ale tohle, co je na fotkách, je proti tomu, co jsem viděl na jiných místech, ještě zlaté.
Za kvalitu fotek se omlouvám, je to foceno z mobilu, kterým mě vybavila firma, kvaitu neřeším, mně stačí, když se dovolám já a mněkdo mně:-) I tak, myslím, to pro názornost kvality provedení některých detailů plně stačí.
Jinak ve výběru auta jsem pokročili - v sobotu bylůa soznámení s modelem Subaru outback 2,5 CVT a Ford Mondeo EB 2,0 147kW Titanium Plus a bohužel bez svezení i s Avensis 2013 kombi.
Dojem na mě zanechal Ford, přes předsudky byla nadšená i manželka, nicméně při pohledu na cenovku už tak nadšená nebyla, ale auto splňuje všechno, co se na něj klade, mimo imidž - je to prostě Ford. Tuctovka, v ulici jich máme asi 10:-))) ne, to byl joke, mně se to fakt líbilo, navíc atraktivní červená metalíza, jen to ohlo mít střešní šíbr a 4x4 (mají USA modely). Přes všechny slevy a akce je cena 600 bez DPH a to je za Fordíka tedy dost.
Avensis vypadá kvůli předním sedačkám - něco jako Oktávka, která má taky uříznuté boční vedení pro nohy právě v místě, kde to nejvíc potřeba. A zoufale málo místa všude.
No a na závěr Outback - na něj jsme šli v dobré víře zůstat u značky Subaru, na základě 5ti letého provozu 2 vozů, jezdících bez poruchy. Bohužel, přes převodovku CVT a celkový projev vozu cesta nevede.
Auto je nemastné, neslaně, pocit z jízdy, co mám vždycky po usednutí do Legacy s H4 a obzvláště pak do SpecB, je pryč, CVT je prostě pro jiné řidiče, než bych chtěl já, bohužel, zklamání.
Čím dál více začínáme inklinovat k Mondeu, protože Accord se momentálně nedá sehnat s 2,4 a Outback s 3,6 a klasickým hydrodynamickým měničem je bohužel silně přes rozpočet, který bychom chtěli za auto dát (navíc si myslím, že po zdravé úvaze má člověk do práce jezdit peníze vydělávat a ne lít přes nádrž nenažranému státnímu molochu).
Tak nevím, ve hře sice zůstává ještě Infiniti EX37, ale situace se postřebou a provozními náklady bude stejná, jako u Subaru s 3,6:-(
Krátce jsme usedli i do Superba,ale nejeli jsem s ním, protože 1,8 byla pouze s DSG a to nechceme. Tak tento týden ještě oběheneme Volvo V70, ale tam už předem vím jak to dopadne, protože ta mě neoslovila už jednou.¨
Hmmm, starosti... :-)
14.10.2013, 07:57 |
Lubak | Upraveno: 2013-10-14 07:57:58
Zdeny pokud to byl 2.0 EB s 147 a manuálem ve výbavě Titanium Plus tak i v ČR jde šíbr objednat za nějakých 25 tis. V tvé specifikace Titanium Plus , 2.0 EB 5D model vč. červené red Candy a střešní okno se dá dostat na hranici 530 bez. DPH
Tenhle měl winter packet (tedy el. přední sklo, trysky ostřikovačů), dále kameru, přední/zadní park asist, ochranný nášlap kufru v nerezu.
Dostal bych Construct (zdarma), 2 servismní prhlídky zdarma, sadu zimních kol za -25% na elektronech.
Není někde nějaká předváděčka k prodeji? Na barvě nezáleží, ale kombi a s tímto pohonem by ohlo být (2,0 EB147 +6MT).
14.10.2013, 08:48 |
Lubak Možná bude k dispozici jedno co bude mít max. 200km najeto
černé kombi Titanium Plus 2.EB 147 6st. manu.
nads. výbava v podobě
Sada Assist- tempomat s nastavitelným omezovačem rychlosti - systém BLIS pro hlídání 26 400.00 Kč
mrtvého úhlu s optickou signalizací ve vnějších zpětných zrcátkách (obsahuje vnější
zpětná zrcátka v barvě karoserie - elektricky ovládaná a vyhřívaná, s osvětlením pro
• Sada Comfort- elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka s el. sklápěním a 20 900.00 Kč
osvětlením prostoru pod zrcátky- vyhřívaná sedadla řidiče a spolujezdce s regulací
teploty- parkovací asistent se senzory vpředu a vzadu
• Sada Style 18- střešní ližiny - s hliníkovou povrchovou úpravou- 18" x 8.0 kola z 28 900.00 Kč
lehkých slitin D2UL9- zadní tmavě tónovaná skla Privacy- 16" x 6.5 plnohodnotná ocelová
rezerva * střešní ližiny pouze pro kombi, kola z lehkých slitin nelze změnit na j
bude něco lehce pod 700 vč. dph
:-))) A já se z černé pose*u:-) Jinak nabídka zajímavá. Prosím tě, na kolik vyjde TZ na tento model vč.montáže a zápisu do TP?
14.10.2013, 09:31 |
Lubak Pokud se TZ bude dělat u nás tzn. vč. origo el. modulu, tak pevné vyjde na nějakých 14 tis. vč. DPH, odnímatelné kolem 18500 vč. DPH
14.10.2013, 09:35 |
JB ohledně toho mondea... kamarád má už třetí služební mondeo, doma má vlastní ST V6 2004 jen tak na víkend a tvrdí, že to mondeo už nechce. Teď má už druhý turbo benzín a je s tím často v servisu. Během pár měsíců mu budu hledat superb V6 4x4. Sám jsem nikdy mondeem nejel, ale kamarádovi věřím, tzn. to od něj beru jako upřímnou informaci. A proč potřebuje žena takový velký auto? Proč si nekoupíte kupé pro radost? Oba se evidentně rádi svezete a Ty máš auto velký dost, ne?
spatne sedacky vyresis Recarem Style s Klima paketem (vse v el, vyhrev, odvetrani, 2x pneu bederka), lehce jete je sezenes do 10tis, delaji se i s bocnim airbagem, na vetsinu aut je montazni konzole... teda pokud ma auto cernej interier :-)
14.10.2013, 09:54 |
AR CV: a co když má někdo světlý intoš? a ještě ke všemu koženy ;)
tak si to Recaro necha precalounit .-)
14.10.2013, 10:33 |
Lubak JB. můžeš detailněji popsat situaci proč a s čím je často v servisu?
JB: potřebujeme K O M B I!!! Protože občas něco vozíme, například sportovní náčiní (kola, lyže, běžky), ale i modely, neb jsem postižen modelařinou a nějak ty stroje musím dovézt na letiště.
Ale v BRZ jsem se byl posadit a celkem bych to i mohl, a ženě by to šlo ke kabelce:-)
CervinVega:" dejme tomu, ale jaski ne u novýho auta.Rád bych měl na auto ještě chvíli záruku:-)
Problém u Fordu-pada na cene...jak je na tom s kvalitou u novych aut?
Zdeny,prosmejdil si ho dukladne?
Ahoj, s čím lítáš? Taky chodím lítat. Na modely mám MB ML
Jak kdy, podle nálady. Většinou si beru Optimu II s 20/30/3, nebo zmenšeninu F3A Dynamic, za barákem chodím se Blastem, občas s Larkem na OS FX.46 a když jdu třebas jne někam ven, tak mám starýho "ušáka" 2m s E205 a 400W oběžkou, takovýho "průzkumníka".Na adrenalin mám takovou jedovatou potvůrku o rozpětí 1m na 3LiPoly a 250W AC - kopie F3A, to dělala jedna místní firma, nemá to název, ale lítá to hodně zajímavě.
15.10.2013, 09:35 |
JB Lubak - omlouvám se, ale napsal jsem kamarádovi do Polska mail a podal jsem zcela špatnou informaci. Popletl jsem to, páč jsem mluvil na tom samým veletrhu ještě s jedním kamarádem a ten takhle hanil svůj a manželčin mercedes, on E CDI, ona GLK CDI. Nyní už oba prodal a jezdí v BMW.
K fordu od kamaráda toto:
Referring to your question – generally I am happy with the engine - I have 204HP, dealer advised me not to buy 240HP (which I originally planned) because it does not differ much in terms of performance. I have made 65.000 km in 18 months and nothing was wrong. There are however few remarks as always. It likes good fuel – I currently use V-POWER Racing 100, it is better performing that on regular 95, although there is no difference in fuel consumption. In terms of fuel consumption – the lowest I got was around 11 liters (maybe a bit less, but close to 11), the highest was over 17 liters, on average it is around 12-13 liters mixed highway-city (80% being highway). It has some annoying noise from the turbine during fall/winter time – on higher speed and when taking off the gas. Service checked it twice and everything was ok with the turbine, so it is as it is. The top speed on V-POWER Racing is about 240 (on the car speed-meter not GPS, which I don’t use). Generally I prefer regular 3 liters rather than 2 liter turbo, but they don’t make them anymore.
The main problem of the car is in suspension – it doesn’t handle the road at higher speeds. I have lowered it with Eibach springs and recently changed shock absorbers for BILSTEIN-gas, it runs better also I changed wheels and tires to PIRELLI P ZERO (I recommend 225/45/17 which are a good compromise on handling and comfort on this car). The original suspension will not work well with the engine, all the parts I bought at authorized dealer – they are accepted by FORD and do not violate the warranty.
If anything else can be of interest just let me know.
jinak Zdeny, kupodivu přesně to BRZ jsem měl na mysli :o)
15.10.2013, 09:42 |
DaveF | Upraveno: 2013-10-15 09:43:32
tak ale Mondeo 2004 je úplně jiné auto a úplně jiný motor ne ? (3,0V6 resp. ST220)
JB no pokud to ctu spravne, tak s autem neni problem, jezdi sviti blika, jen si stezuje na zvuk turba, kdyz odfukuje v chladnem pocasi ? A pak ma vyhrady k podvozku, coz je divny, ale budiz.
At hledam, jak hledam porad nevidim to ,,je s tim casto v servisu". Pokud tedy s tim zvukem turba tam nejezdi kazdy tyden - ale co ja vim, treba je to otravny. Je otazka, jestli si tim superbem pomuze.
optima je super, já se věnuju tomuto:
www.therccustomjets.cz
jinak se omlouvám za OT :-)
15.10.2013, 19:59 |
JB jak jsem psal výše, spletl jsem se, kamarád je s tím spokojen. Má teď necelý dva roky už druhý benzínový, od nova. To V6 ST-čko 2004 má doma jako své soukromé. Prostě chtěl říct, že by radši zase třílitr, kdyby ho tam dávali, než ten foukaný dvoulitr. Ještě jednou se omlouvám za dezinformaci.
Pokračování - Passat 2,0TDI 4x4. benzín neměli, takže jsem v tom ani nejel. Po zevrubné prohlídce kvality od Das Auto mě totiž zcela přešla hucť.
Pánov=, takhle "provedené" auto snad nenabízí ani dacia!!!!!
ŠKoda přeškoda, že jsem neměl s sebo ani mobil natož foťák, abych nafotil to, čemu pánové z koncernu VW říkají špičková kvalita!
zadní dveře - můj až poťouchlý kritický pohled na provedení lemů a jejich antikorozní ochrany. Tak "hosenka" tmelu kolem vnitřního pertlu je v kvalitě, která se snad ani nedá nazvat kvalitou! Spodní roh dveří - tedy ten nejdále pantu, kde přechází spodní hrana dveří do obloku, co kopíruje zadní oblouk blatníku je přerušená!!!! A roh není chráněn vůbec. Nahoře, naopak nejblíže pantu, tam co se potákvá vodorovná linie se svislou,. jsem na leveé straně našel dírku mezi plechy cca 1x1mm, nezatmelenou vůbec, a teď se podržte - na straně pravé je "šlic" o šíři cca 2mm mezi vnitřním plechem a ´vnějším, co tvoří dveře - to celé o délce cca 22-23mm!!!! Bez tmelu, bez ničeho, kam jasně musí zatékat a co mi hlava nebrala nejvíc, tohle dělají ROBOTY, kde lidská ruak nasáhne. Co si mám myslet o detailech, které nevidím...Namátkou jsem otevřel 5. dveře, mrknul na "svá" místa, prodejci poděkovla a zhnuseně jsem odešel.
Tak tohle za 598.000 bez DPH (verze 1,4 turbo) by mi přes práh domu nesmělo o m y l e m !!!
Zhnusen nejvíc ze všech oblídek, které jsem provedl - Ouback navzdory tomu, jak klesnul ve všem, zatím jasně vede v provedení, sekunduje mu Avensis/Ford, Honda celkem jakžtakž, ale ty orezlé oprvky po 2 letech mě radí být ve střehu.
Zcela propal VW a Hyundai i40, Hyundai je aspoň o 150tisíc levnější, když už nic, než DasUberauto. Tak to byla tedy ledová sprcha.
A prodejce mě ještě dostal tím,jak je vše levné, například garančky, kde za 5000 dostanu olej za 600Kč litr po slevě, protože před tím strál 800 - no to mě poser záda, za to mám špičkový Millers 5 litrů:-)))))
Dále servsio oleje 30tkm nebo 2 rky, to mě už poser podruhý (zlatý japonci) a nakonec mě uzemnil tím, že Psát proti Modenu má o podtstabě větší kus lepší jídzní vlastnosti a podvozek. Hmmm, není nad nákup u odborníků. Hlavně s tím dýzle v rypáku to bude jedná báseň, jako tomu ostatně bylop vždy a nemyslím, že by Pasát změnil nijak zásadně svoji koncepci.
Zastevní poslední - Peugeot. Celkem jsem už vyčerpaj všechny možnosti, tak si říkám, zajedu ješt k pežotu, mám to u nosu a navíc, jak si pamatuji, z dřávějších dob, co jsem tam servisoval své vozy, tym pracovala jedna krásná dáma, na kterou bylo radost pohledět,tak už je za to jsem tam zajel.
Sprcha druhá - 508 se jako benzín vůbec nedováží a v ceníku na rok 2014 NENÍ. Za to před areálem stál 508H čili hybrid,s oplastiovanými prahy a lemy, věrná kopie A6 Allroadu, jen podstatně hezčí a elegnatnější. Nicméně, tohle nechhci, tak jsem si to jen prohlídnul a musím uznat, že 508 může hezky zatopit Pasátů a Mondeům, minimálně co do vzhledu a dyzajnového ztvárnění interieru.
Závěr: Ve výběru zůstává Outback - ale s motorem 3,6, což je jediná motorizace, která se neváže s tím CVT, takže zde je velmi nevýhodná pozice tohoto auta díky motorizaci a spotřebě (daň/pojistka a spotřeba).V příštím týdnu ještě zajedu na Honda CR-V s 2,0i 4x4. Tím je výběr u konce.Snad ještě to Infiniti EX, což je alias Ouback s 3,6, ale jedno už doma je, takže přelívací servis a DPH - Kalousek mě taky okrádá a ni se za to nestydí...
20.10.2013, 11:34 |
gizmi Zdeny: na jednu stranu chapu znechuceni (proste dneska se prodavaji prevazne odflaknute veci), na druhou se musim opet hodne smat. Co trebas zakoupit nejakou kartu Ceskych Drah a kochat se krajinkama? Nebo batuzek na zada a udelat neco pro sve zdravi? :D
Copak vw, skodovky, a audi reznou?
Měl bych pro tebe, Zdeny, jeden tip. Nevím, zda je na prodej, ale můžeš to zkusit...
Tedy už dlouuuho jsme si nové auto nevybíral podle housenky tmelu na pertlu dveří..... kor když bych ho kupoval na dva - tři roky a pak posílal dál :-D :-D :-D Tedy vlastně v životě mby mě nenapadlo vybírat si auta podle tmelu, to už je asi diagnoza....
Gizmi: až nachodíš tolik co já (my), pak hovoř:-)Jinak je docela možný, že nakonec to tak dopadne a pronajme se auto s řidičem:-)
radek.613: technický cit mi velí podívat se tam, kde se dí 1 z 100 = jen já:-)Prostě každý má nějakou úchylku, no. Ale já nemám rád šlendirán.
Kdyby sis pronajal auto i s řidičem, stejně bys ho vozil ty :-D každopádně se ti nedivím, ono to není jen o autě, ale prostě v dnešní době se dělá všechno až na pár výjimek šlendriánsky a prostě spotřební zboží... Jsem zvědav, co nakonec koupíš, a nebo jak to opravdu dopadne :-)
Úchylka je to zajímavá, o tom žádná, jen se nemohu zbavit pojmu, že se zaměřuješ na věc, která o celkových vlastnostech předmětného vozidla nevypovídá vůbec nic :-D
20.10.2013, 20:52 |
Cenda Koukas na kazdej milimetr tmelu, aby ti nakonec odreli na parkovisti lak az na plech a hnit ti to bude uplne jinde.
20.10.2013, 22:20 |
Proffesor_W | Upraveno: 2013-10-20 22:21:20
20.10.2013, 13:48 | camron
co vim tak ty jeho motory byly na italsky fuzni clanky, to se vyjebe uz na vyrobni lince. Navic to zrychleni z 0 na 15ti nasobnou rychlost svetla je pekne o hovne na to ze to ma dva reaktory. To i vyjebana stara omega by ho posvacila. A jeste to ten kokot prodava za silenou cenu. A to jich ma v garazi este dalsich 99 999 999 :-/ a jeste s duhovym interierem a obrazkem jezise krista a ptaaha na zpetnym zrcatku.
Zdeny,taky mi prekvapuje,jak az moc do detailu jdes.Sam vis,ze auto dele jak 10 let mit nebudes,nejakou housenku na 5 dveřích bych neresil. Mas záruku na kastli,u subaru impreza,forester taky reznou sroubky na masce a mas narezla pata vrata. A preci jen,technicka reseni mozna tosku odflakla u novějších modelu,ale zrovna koncernu bych se co se tyce rezaveni nebal
Tak víš jak, mně v dnešní době jaski neleze to, že mám za něco vysolit nemalý prachy a ještě bych se měl smiřovat s tím, že někde je něco doslova odlfáknuté? Já od nikoho nikdy nic zadarmo nedostal, znám velmi dobře hodnotu peněz a proto nechápu, proč bych měl platiti někomu za něco, co jinde mohu senhnat ve vyšší kvalitě? A to, jak něco vypadá na povrchu, kde to vidím pouhým okem, jsem si jist, že stejně a nebo ještě hůř, to vypadá tam, kde nevidím - pro někoh jsou provedení lemů blbosti, ale já si k tomu hned přikládám například poruchový rozvody a další. To jen jako příklad. proto vylučovací metodou postupuji dál a pasát prostě u mě narazil na zeď.
Jasně, chápu ty, kteří vyfláknout 3/4 mega za auto a ani jim to nepřijde, měn to bohužel přijde a proto prostě vybírám a hodnotím.
Taky chápu argument, že za 3-4 roky půjde auto pryč a za tu dobu asi nezrezaví, ale znovu říkám, proč někomu platiti za fušeřinu? A´T si to kupují lidi, co jim to prostě nevadí. Jde mi tak trochu o to, že se dnes lidem předhodí cokoliv a oni to bezhlavě kupují a tento přístup se mi prostě nelíbí.
Jen speicálně odpovím na poznámku radka.613 - celkové vlastnosti Pasáta, srovnáno staticky(s autem jsem nejel, jel jsem pouze 300km s pasátem 1,4CNG z Ruzyně domů) a mohu říct, že jízdně mě pasát neoslovil ani trochu a to jsem byl v pozici pasžéra na RR sedadle. Nicméně, do výběru jsem jej zahrnout musel, protože ono těch možností fakt není moc. Celkově mi to přišlo, jako bych jel v Oktávce, která je ale o pořádný balík levnější.
Když ono je to dane také tim,ze sice na kufru mas nejakou bolistku ci horsi technicke provedeni,ale na druhou stranu dostavas ruzne asistencke pomocníky,vice airbagu ,tempomat o generace dal,nataceci bixenony,digitalni dua klimatizaci a bůhvíco co ještě vuci tobe drivejsi srovnavaci verzi,kdy si byl rad ze to ma elektriku a manualni klimosku.To vse dostavas za stejne prachy. Nekde se to musí projevit
Ano, to máš pravdu a všechno toto v autě mám - a upříměn řečeno, beru to jen jako nutné zlo,že to tam je.Tím chchi říct, že upřednostním kvalitní konstrukci a provedení auta před fíčovinami. Duální klima je jen masírka klienta, protože efekti je silně pochybný, tempomat s radarem se použít nedá díky naší dopravě (použil jsem ho snad jen jednou nebo dvakrát), natáčecí bixenony sice mám, OK, ale nějaký zásadní přínos nevidím, snad jen mimo riziko nákladné opravy při poruše. Jinak Pasát radar nemá. Mondeo taky ne, pouze omezovač z těchti "pokrokových" funkcí.
Co bych ale ocenil - to je IR vidění, viz například BMW, kvůli tomu, že vidíš na krjnici neosvětlenýho chodce či nějaku tu srnku.
Dosud jsemnepochipoli, k čemu je nějaký hlídání jizdních pruhů - to snad zvládne šofér, ne? A pokud ne, nemá co dělat za volantem. Totéž, jako hlídání provozu ve zpětných zrcátkách. Mám 3 a navíc můžu kroutit hlavou, když je potřeba. Tím chchi říct, že jsem to dosud neměl, nepotřeboval a jezdím bez toho bez nehody. A snad mi to (ženě) ještě nějakou cjvilku vydrží.
když už o tom je řeč, jasné je, že nějaká elektornická fičůra je daleko jdnodušší a hlavně výrobně levnější, než například pořádná antikorozní úprava (k čemu by byl, bbě řečeno, když auto je počítané na nějakých 200tkm??), nebo to, že mě po 50km nebudou v autě bolet záda (což v řadě aut bohužel nastává).
BTW, jen trochu odbočím, situave mě donutila jít si v sobotu koupit nový notebook. Do kšeftu jsem přišel s požadavkem: abych mohl napsat/přijmout e.mail, psát v text. editoru, pracovat s tabulkami, připojit se k wifi a aby to pracovalo stejně rychle, jako ůj nx9110 z roku 2002/3, který dosud šlape jako švýcarský cíbule bez jedinýho problému - důvodem změny je hmotnost tohoto tanku )lité magneziové šasi a těžký akumulátor, protože po chvílistání na letišti u odobavení mi to láme ramono.
Tak s tímto jsem přišel k prodejci a ten mě ubezpečil, že takový stroj, co mám doma, už dnes na trhu není. Když jsem se ptal proč, tak mi bylo odpovězeno, že životnost současných NTB bez ohledu na zančku a model je max. 3 roky a poté je na odpis pro nefunkčnost. Odejde deska, procesor (kvůli nedostatečnému chlazení), přestane fungovat displej a ulámou se plastiové závěsy displeje. No, krásné vyhlídky.
A když jsem se tpal, co "nového" dostanu ve formě současného nového NTB? Nic. jen zlomkovu výdrž a životnost neporovnatelně vyšší poruchovts. krása, opravdu. A to je to samé s auty.
To bylo jen odbočení....Asi ten NTB )a možná i auto) přehodnotím a radši se budu tahat se 4kg poctivým NTB, zato bez jediné poruchy pracujícím a taktéž s autem, protože legacy dám nové brzdy a servis a jezdím x roků vesele dál.Jen jaksi nejdu "s dobou".
21.10.2013, 08:42 |
PK Pokud jseš s Legacy spokojenej a nevyžaduje servis nad rámec běžný údržby, tak bych to vůbec neřešil a nechal si ho. Aby jsi pak nelitoval, co jsi koupil/vyměnil za Lego, který bylo bez problémů...
Zdeny: úžasný eleborát, a když si ho po sobě přečteš, nedojde Ti stále ta Tvá absurdita? Chceš koupit a hledáš vlastnosti a kvalitu aut vyrobených před 10, či spíše 15ti lety, ale vytyčuješ si podmínku, že koupíš maximálně 2 roky staré auto. Kdy konečně pochopíš, že se to navzájem vylučuje, pokud nehodláš jít cestou ručně vyráběných vozů za X mega, které ovšem nemají zpravidla cerifikát že jsou použitelná ve vašem městě a okolí, a zpravidla mají ještě poháněnou nápravu jinou, než by jsi si přál? :-D :-D :-D
Mondeo ma radar spojeny s tempomatem (v ceniku se jmenuje ,,adaptivní tempomat (ACC) s detektorem bezpečné vzdálenosti (FA)"). Dualni klima funguje, aspon me v maxikovi funguje. Hlidani pruhu je asi pro pripad mikrospanku, ale hlidani mrtveho uhlu je dobra funkce nebo mi chces tvrdit, ze se ti to nikdy nestalo ? (Ja vim, jsi dokonaly)
Myslím, že se tady dostáváme k tomu, že tráva za našeho mládí byla zelenější, léto slunečnější, v zimě sníh od listopadu do března.
K vrstvě tmelu na spáře na dveřích se vyjadřovat nebudu.
Cestuju hodně, NTB vydržely všechny bez problémů, vždycky je po mě dědí někdo blízký (rodina nebo kolegové) a bez problémů je další roky užívají.
Pořiď cestovní NTB (ne plasťák z výprodeje za 8 tisíc) a jediné co Tě bude trápit jsou Win 8.
Proč se rozčiluješ? Tobě přijde normální platiti doslova nehorázný prachy za šledndrián? Uvědom si,že na každým autě má automobilka statisíce(ano, je to tka) zisku a proto semi jaksi příčí jim za to platit. Toť vše. proto vybírám z toho, co je za mé peníze nejlepší.
Mrazík: ACC v mé výbavě nebyl, mikrospánek jsem dosud (ťuk ťuk) nezažil amyslím, že -jelikož jde o auto primárně pro ženu - nezažiju.
Duál klima jasně že funguje, nicméně její přínos pro 1 (většinou) času je silně diskutabilní.
tommas:
ne, už je vybrána plastová plečka HP 255 či kolik se 7.
21.10.2013, 11:48 |
mrazik | Upraveno: 2013-10-21 11:50:13
Zdeny tak jiste, ze pro ridice je dualklima mimo, to je jasne.
Zdeny automobilky, ktere vydelavaji na jednom aute statisice, se daji spocitat na prstech jendoho cloveka. U beznych spotrebnich automobilu vydelava automobilka desitky tisic Kc a mnohdy ani to ne :
Mezi světovými automobilkami vypadá pořadí ziskovosti na jeden vyrobený vůz následovně (v závorce marže v procentech prodejní ceny):
1. Toyota 1801 eur (9 %)
2. Hyundai 1027 eur (9,3 %)
3. Kia 911 eur (7,9 %)
4. Nissan 861 (5,6 %)
5. Honda 785 eur (4 %)
6. Chrysler 768 eur (3,7 %)
7. Ford 717 eur (4,3 %)
8. Škoda 671 eur (4,9 %)
9. Volkswagen 629 eur (3 %)
10. General Motors 604 eur (5,2 %) Více na:
[ Link ] Prodělek na jednom novém voze v Evropě (2013)
Ford -843 eur (-5,7 %)
Renault -457 eur (-3,1 %)
General Motors -414 eur (-2,9 %)
PSA -349 eur (- 3,9 %)
Seat -164 eur (-1,1 %)
Fiat -130 eur (-1 %) Více na:
[ Link ]
Hele, ať je to s jejich ziskem, jak chce, člověk by měl dostat za svý prachy věc, která je OK a ne , aby takovýhle věci bily do očí, jen když otevřeš dveře. To je prostě tak.
A hlavně se mi nikdo nesnažte namluvit, že "TO" je dobrý a vám by to nevadilo. To fakt neberu:-)
A já jsem prpstě narazil na evidnentí pouhým okem viditelné nedostatky, tak jsem prostě od dalšího výběru od této značky jednozančně odešel. Howgh:-)
tak nám pak napiš, který auto si vybrat, který má tmel všude jak má bejt a vůbec všechno je na správným místě, má to 250 a víc benzínových koní a žere 8,317 l/100km.
Zdeny to nikde nerozporuju, jen uvadim na pravou miru to, o cem ty jsi jen spekuloval a jeste blbe.
Presne ako PK, úplne zbytočne riešiš. To je taký problém že má najeto 150 čí koľko? Keď sa nesere, tak mi je úplne u riti koľko to auto má najazdených km. Kor keď BL/BP Legacy boli jedny z posledných poctivých...
drive to byla diagnoza a jmenuje se hysterie...
muSLim:
pravdu díš, kamaráde. Čím dál víc se přikláním k tomu, že pořídím nový brzdy, možná nějaký ten silentblok, oleje filtry a jezdím dál. A vím, co mám a hlavně, mám to levně. Dokud se neobjeví nikde na kastli rez, budu v klidu.
Mne na novym aute vic nez housenka sraly ty hnusny pomerancovy laky
Hoši, kuwa, chytáte se jen housenky, ale to, že na Pasátu evidentně nesedí plechy až tak, že má mezi nimi díry, to je každýmu buřt!Housenka je proti tomuto fakt jen drobnost.
Ad lak: viděl, slyšel - v BMW si zakládají na tom, jak zásadně ušetřili na laku, kolik mikronů má jejich vodou ředitelný lak... a aby se vůbec z toho laku něco chytlo na kastli při tom nanonástřiku, musí barvu nabíjet na 70kV, nanáší se elektrostaticky.
To samý, jak Mazda (to kdysi prezentovali). Pak stačí s autme zajet 2x do myčky a nad výsledkem zapláčeš. Nějaký pomeranč... Pche!
kral007 a proto mam bilou, tam to neni videt :-)
21.10.2013, 14:48 |
gizmi Zdeny: abych si z tebe jen nedelal srandicky, tak ja osobne jsem nove auto zavrhnul a mladsi ojetinu take z presne techto duvodu. Par mesicu zpet jsem si sedl s zenou a vyslel z toho fakt, ze si nechame i nadale dalsich 5 let nasi 5tidver golfinu IV v nafte. Uz jsem zakoupil silenty od hyperflexu, olej, filtry, rozvody od Contitechu i s pumpou, nove predni brzdy a proste nehodlame kupovat pokladnicku (at uz novou, nebo po nekom) U sveho auta vim, ze turbo bylo cistene a nikdy jsem mu nedal za usi za studena, nebo ho nenechal "vydejchat", atd atd..proste na to dlabeme a zustane doma. Za tech 10t investice dalsich 5 let jezdit bude. Dneska bych za nej dostal 80t, coz si jeste za tech 5 let na sebe vydela alespon 2x. Byt tebou, udelam to same. Na druhou stranu prijde mi, ze nejsi typ cloveka co ma problem s financema, takze zvaz i koupit nove, ale za 2x tolik nez chces dat :) Proste si priplatit a soupnout se do jine kategorie. Ja se narozdil od tebe placam v kategorii "jebek" za co nejmene. Verim, ze ty by jsi mohl dosahnout i o dost vejs (bez vetsich problemu).