ladisv6: No, já spíš myslel nějakýho kutila. Protože běžný servis bude chtít desku vyměnit a nebude opravovat její jednotlivé kompomenty. Z robotického vysavače psali, že výměna desky vyjde na 3-4000, což jsem teda ochotnej dát, ale raději bych ušetřil :).
Jinak jsem objednal nový modul bočního kartáčku (470Kč + pošta), takže bych potřeboval poladit už jenom to nabíjení + komunikaci s majáky.
z0diaC: Už jsem teda dostal tip na jednoho guru, co se v tom taky hrabe, ale vysavač si vyzvedne až za 14dní v pátek. Pokud to u něj nevyjde, tak bych určitě ocenil alespoň možnost u Tebe vyzkoušet jinou baterii + majáky. A nebo klidně opravu pokud bude nakonec potřeba. Určitě bych to nechtěl zadarmo.
Jinak já kupoval robota už s KO baterkou a z Ebaye jsem koupil tuhle:
[ Link ] a od instalace zahlásil tak 1x za měsíc přehřívání baterie, tuším err7 a občas i jiné číslo, ale také to mělo spojitost s přehříváním. Po roce byla baterka KO. Nešla nabíjet, házelo to nějakou hlášku a robot se nerozjel. Tak jsem znova koupil tu samou. Za tu 1. mi prodejce vrátil prachy a myslel jsem si, že je chyba ve vysavači, tak jsem koupil znovu tu samou no :).
Jinak baterka je k neutáhání, vysává klidně pár hodin :). Je mnohem lehčí než ta origo.
A od instalace té nové samé to hlásí chybu při 95% nabíjení. Je opravdu možné, že je to baterií, ale nemám žádnou jinou na vyzkoušení.
Co se týče majáků, tak mám 3ks, je divné, že by byly všechny KO. Virtuální zeď funguje. Když přepnu na režim majáku, tak se všechny majáky po zapnutí vysavače rozsvítí a když se roomba přiblíží, tak zablikaj, ale pustí roombu do další místnosti klidně po 2-10min, takže nemá šanci místnost pořádně vysát.