Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > R: Combi/SUV + Automat = ???

 o Navštíveno 6787x o
o 06.05.2018, 21:08 | Chris | Upraveno: 2018-05-06 21:10:11
Zdravim,

znova a uz definitivne hladam auto pre zensku + spolocne vyjazdy/vylety.

Podmienky:
- kufor - aby sa tam zmestil kociar bez nejakeho skladania a ombedzovania
- automat - idealne nieco spolahlive a nenarocne na udrzbu
- benzin/diesel- preferoval by som benzil kvoli prevadzkovym nakladom a lacnejsiemu servis (nieco do 8litrov by bolo fajn)
- ziadne LPG - parkovanie v podzemenej garazi
- aspon 140-150koni
- rocnik od 2010+
- cena do 10-15k

Pozeral som vsetko mozne
Kedze mam Accord, tak som pozeral
CRV 3G s 2.0 vtec AT - avsak je to velmi lenive s tym automatom
s 2.2 DTEC (nechcem, kvolu nakladmenu servisu)

Accord 8G Tourer s k24 problem zohnat a R20 je asi slaby a lenivy

Pozeral som aj VAG, avsak TSI s 7q DSG so suchymi spojkami tiez nechcem, kvoli malje zivnostnosti. Cize jedina moznost s 2.0TDI a 6q DSG s mokrymi spojkami.
Mate niekto skusenost s Tiguanom/Touran/Caddy s 2.0TDI s DSG s km okolo 150k km ?

Dost sa mi pozdava ja Astra J Tourer 2012-14 s 1.4Turbo (nepriamy vstrek) s Automatom s AGR sedackami so 120k km sa da kupit za 8000e

Pripadne Kia Sportage, Ceed combi, i40 combi, tuscon ?

dik


o 07.05.2018, 07:36 | PAVELK
Na Dsg se suchou spojkou v Octavii 3 máme najeto víc jak 300 tis km a pracuje pořád skvěle, nebál bych se toho
o 07.05.2018, 19:24 | camron
Do Tucsonu rozhodne nedas kocar bez skladani a omezovani. Pochybuji, ze Sportage na tom bude lepe. Prijde mi, ze mas docela rozptyl ;)
o 07.05.2018, 19:55 | Alííí
Chris: Aktualne prodavam sveho Tourana 2.0TDi DSG 2013 s hodne peknou vybavou, 7mist, panorama, spousta asistentu, atd. Najeto 118.000km. Otazka je, kolik jsi ochoten investovat - pises 10-15k, tim myslis Euro?
o 07.05.2018, 21:00 | AllInOne
Ano, to bude Euro :-)
Chce ročník 2010+
o 07.05.2018, 21:23 | Chris
PAVELK: s 1.4TSI ci 1.6TDI ? prevazne ake strasy? dialnica?

camron: to je skus vystrel do neznama, CRV a barsjake combi kocik vojde, zbytok len neviem

Aliii: no do 10-15k euro, mas viacej info k tomu ?
o 07.05.2018, 21:40 | Kamil
Do 1.4 TSI bych v ojetině nešel, je to past.
o 07.05.2018, 22:18 | Cenda
Kde jsi prisel.na ten narocny servis 2.2 DTEC?
o 08.05.2018, 01:37 | PAVELK
1,6
o 08.05.2018, 14:09 | Chris
Kamil: myslis tie stare verzie s retazou ci nove s remenom ? Kolega ma OIII s 1.4 TSI 150PS a ide celkom svizne

PAVELK: druhy kolega ma golf VI 1.6 TDI s DSG 2012, jazdil som na tom, len ten motor je slaby a vkuse to prehadzuje a uz mal DSG po repase co stal 2,5k eur. 220k km

Cenda: viem ze ty si mal A8G, sam mam A7G 2.2 i-CTDI s 306k km s povodnymi rozvodami, turbom, vstrekami, spojkou atd. Avsak som pocul o min jednom, ktory musel menil palivove cerpadlo a vstreky. DPF skoro kazde robilo problemy od 150-180k km
o 08.05.2018, 14:25 | Kamil
Chris - mám něco najeto s 1.4 TSI 110 kW v SuperBu. Pokud s tím jezdíš s lehkou nohou, tak budeš jezdit kolem 6ti litrů, což je sice příjemná spotřeba, ale trpí zbytek auta (podtáčení, usazování karbonu atd.). Když s tím budeš jezdit normálně/svižněji, tak počítej 8 - 12 l/100. Pokud by to člověk koupil jako nový např. v oktávce s tím, že to po skončení záruky střelí, tak asi jo, ale po těch pěti letech bych se toho motoru fakt bál (ale to koncernových benzínů celkově).
o 08.05.2018, 15:18 | Cenda
Chris : měl jsem i 7G s tímto motorem, prodával jsem jej s 200t na tachometru (v reálu si myslím že stejně mělo víc, kupoval jsem s 40t). Jediná závada bylo vadný čidlo na klimatizaci. 8G 180PS mám teď.
Spolužák má autorizovaný servis na Hondu, takže jsem volbu s ním probíral. Může se stát, že se něco vysere, ale je to opravdu velká náhoda. Jinak mu tam jezděj i Accordy přes 300t km a servis minimální. Říkal, že větší investice byly jen u jednoho zákazníka, co měl ale už skoro 400t.
Teď mám najeto 160t, všechno v pohodě. DPF jsem si nechal načíst při 150t a prý OK.
Víš, jak to chodí. To auto může mít ve skutečnosti klidně dvojnásobek kilometrů a bůh ví, kdo a jak s tím jezdil. Určitě ale DPF po 180t není KO - u tohohle motoru.
o 09.05.2018, 21:01 | Alííí
Chris: Zde odkaz na inzerat: [ Link ]
o 10.05.2018, 15:25 | Chris
Kamil: dik za info.
Cenda: A7G ma CTDI teda N22A1, ty mas N22B teda DTEC. Zalozil som a mam stranku hondacc.eu aj par honda mechanikov poznam, cize.
Nepisal som ze okolo 180k km je KO, ale ze robilo problemy, cize ludia to pouzivali v meste, alebo nefungovalo spravne EGR a pod.

Alííí, dik za ponuku. Ma to vsetko co by som si predstavoval, avsak je to za 18k eur, avsak je to 3k nad moj limit plus prihlasenie u nas bude 500-1000e stat.
Trochu som sledoval VW scenu poslednych par dni a len v Bratislava zmizlo niekolko passatov, golfov, octavii a bez havarijnej+GAP to nebude mat zmysel
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3337 sekund.