Navštíveno 6787x
06.05.2018, 21:08 |
Chris | Upraveno: 2018-05-06 21:10:11
Zdravim,
znova a uz definitivne hladam auto pre zensku + spolocne vyjazdy/vylety.
Podmienky:
- kufor - aby sa tam zmestil kociar bez nejakeho skladania a ombedzovania
- automat - idealne nieco spolahlive a nenarocne na udrzbu
- benzin/diesel- preferoval by som benzil kvoli prevadzkovym nakladom a lacnejsiemu servis (nieco do 8litrov by bolo fajn)
- ziadne LPG - parkovanie v podzemenej garazi
- aspon 140-150koni
- rocnik od 2010+
- cena do 10-15k
Pozeral som vsetko mozne
Kedze mam Accord, tak som pozeral
CRV 3G s 2.0 vtec AT - avsak je to velmi lenive s tym automatom
s 2.2 DTEC (nechcem, kvolu nakladmenu servisu)
Accord 8G Tourer s k24 problem zohnat a R20 je asi slaby a lenivy
Pozeral som aj VAG, avsak TSI s 7q DSG so suchymi spojkami tiez nechcem, kvoli malje zivnostnosti. Cize jedina moznost s 2.0TDI a 6q DSG s mokrymi spojkami.
Mate niekto skusenost s Tiguanom/Touran/Caddy s 2.0TDI s DSG s km okolo 150k km ?
Dost sa mi pozdava ja Astra J Tourer 2012-14 s 1.4Turbo (nepriamy vstrek) s Automatom s AGR sedackami so 120k km sa da kupit za 8000e
Pripadne Kia Sportage, Ceed combi, i40 combi, tuscon ?
dik
Na Dsg se suchou spojkou v Octavii 3 máme najeto víc jak 300 tis km a pracuje pořád skvěle, nebál bych se toho
Do Tucsonu rozhodne nedas kocar bez skladani a omezovani. Pochybuji, ze Sportage na tom bude lepe. Prijde mi, ze mas docela rozptyl ;)
07.05.2018, 19:55 |
Alííí Chris: Aktualne prodavam sveho Tourana 2.0TDi DSG 2013 s hodne peknou vybavou, 7mist, panorama, spousta asistentu, atd. Najeto 118.000km. Otazka je, kolik jsi ochoten investovat - pises 10-15k, tim myslis Euro?
Ano, to bude Euro :-)
Chce ročník 2010+
07.05.2018, 21:23 |
Chris PAVELK: s 1.4TSI ci 1.6TDI ? prevazne ake strasy? dialnica?
camron: to je skus vystrel do neznama, CRV a barsjake combi kocik vojde, zbytok len neviem
Aliii: no do 10-15k euro, mas viacej info k tomu ?
07.05.2018, 21:40 |
Kamil Do 1.4 TSI bych v ojetině nešel, je to past.
07.05.2018, 22:18 |
Cenda Kde jsi prisel.na ten narocny servis 2.2 DTEC?
08.05.2018, 14:09 |
Chris Kamil: myslis tie stare verzie s retazou ci nove s remenom ? Kolega ma OIII s 1.4 TSI 150PS a ide celkom svizne
PAVELK: druhy kolega ma golf VI 1.6 TDI s DSG 2012, jazdil som na tom, len ten motor je slaby a vkuse to prehadzuje a uz mal DSG po repase co stal 2,5k eur. 220k km
Cenda: viem ze ty si mal A8G, sam mam A7G 2.2 i-CTDI s 306k km s povodnymi rozvodami, turbom, vstrekami, spojkou atd. Avsak som pocul o min jednom, ktory musel menil palivove cerpadlo a vstreky. DPF skoro kazde robilo problemy od 150-180k km
08.05.2018, 14:25 |
Kamil Chris - mám něco najeto s 1.4 TSI 110 kW v SuperBu. Pokud s tím jezdíš s lehkou nohou, tak budeš jezdit kolem 6ti litrů, což je sice příjemná spotřeba, ale trpí zbytek auta (podtáčení, usazování karbonu atd.). Když s tím budeš jezdit normálně/svižněji, tak počítej 8 - 12 l/100. Pokud by to člověk koupil jako nový např. v oktávce s tím, že to po skončení záruky střelí, tak asi jo, ale po těch pěti letech bych se toho motoru fakt bál (ale to koncernových benzínů celkově).
08.05.2018, 15:18 |
Cenda Chris : měl jsem i 7G s tímto motorem, prodával jsem jej s 200t na tachometru (v reálu si myslím že stejně mělo víc, kupoval jsem s 40t). Jediná závada bylo vadný čidlo na klimatizaci. 8G 180PS mám teď.
Spolužák má autorizovaný servis na Hondu, takže jsem volbu s ním probíral. Může se stát, že se něco vysere, ale je to opravdu velká náhoda. Jinak mu tam jezděj i Accordy přes 300t km a servis minimální. Říkal, že větší investice byly jen u jednoho zákazníka, co měl ale už skoro 400t.
Teď mám najeto 160t, všechno v pohodě. DPF jsem si nechal načíst při 150t a prý OK.
Víš, jak to chodí. To auto může mít ve skutečnosti klidně dvojnásobek kilometrů a bůh ví, kdo a jak s tím jezdil. Určitě ale DPF po 180t není KO - u tohohle motoru.
09.05.2018, 21:01 |
Alííí
10.05.2018, 15:25 |
Chris Kamil: dik za info.
Cenda: A7G ma CTDI teda N22A1, ty mas N22B teda DTEC. Zalozil som a mam stranku hondacc.eu aj par honda mechanikov poznam, cize.
Nepisal som ze okolo 180k km je KO, ale ze robilo problemy, cize ludia to pouzivali v meste, alebo nefungovalo spravne EGR a pod.
Alííí, dik za ponuku. Ma to vsetko co by som si predstavoval, avsak je to za 18k eur, avsak je to 3k nad moj limit plus prihlasenie u nas bude 500-1000e stat.
Trochu som sledoval VW scenu poslednych par dni a len v Bratislava zmizlo niekolko passatov, golfov, octavii a bez havarijnej+GAP to nebude mat zmysel