Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Odkarbonovani motoru?

 o Navštíveno 38925x o
o 23.03.2006, 19:19 | GooGoo
Tak jsem koukal na stranky ruznych servisu a nasel jsem sluzbu odkarbonovani motoru za nejakych 2500kc u benzinoveho motoru a zvaldnou to udelat za 40min. Co si o tom myslite? A jak to provadi? Odkarbonujou komplet sani, vyfuk, spalovaci prostor.


o 23.03.2006, 19:46 | MarauderZ28
za 150 kč si to uděláš sám destilkou a rozprašovačem
o 23.03.2006, 19:59 | GooGoo
?? destilkou a rozprasovacem?
o 23.03.2006, 20:09 | MarauderZ28 | Upraveno: 2006-03-23 20:09:53
jasně vytvoříš parní čistič
o 23.03.2006, 20:25 | GooGoo
kua nevim jestli cpat paru do motoru, zustane tam voda a co pak? Ja bych to jeste zprasil
o 23.03.2006, 22:07 | MarauderZ28
jak by tam asi mohla zůstat ? žádnou páru, vodu před klapku rozprašovačem při 3000ot tak 1,5 litru ...
o 23.03.2006, 22:20 | mike_j_jr
To jako fakt? Nerobiš si kozy ?;o)
(Vodu motor sežere, to vim, dyť myslim nejaká Impreza má vstřik vody jako "forsáž")
Ale že je pára schopná vyčistit zakarbonování?
o 23.03.2006, 22:33 | tappaja
Jde o to, ze se motor zahreje a pak se pri otevreny klapce, pri vyssich otackach, nejlip tim tlakovym rozprasovacem strika voda do sani. Az skoro motor chcipa, prestane se, znova se roztoci a takle opakovat. Nekde sem to cet a Jirka to delal u svyho a prestalo mu to hulit a brat olej.
Voda se zmeni v paru a ta rozpusti karbon a vsechny ty sracky. Vypada to drasticky, to nepopiram, ale funguje to.
o 24.03.2006, 02:39 | MarauderZ28
Cool , ale rad bych predem upozornil, ze bych nechtel slyset, ze to zni jako blbost anebo co si nekdo, kdo s tim nema zadne osobni zkusenosti, mysli a podobne, protoze myslet si a neco opravdu vedet na zakladech osobnich zkusenosti jsou uplne dve rozdilne veci.

Jedine, co clovek potrebuje, je sroubovak, spray bottle (jako se pouziva treba pro nektere domaci cistici prostredky) a vodu. Ano, obycejnou vodu. Zahrejte ten motor do normalni teploty, pak sundejte tu hadici air filtru do sani, vytocte a drzte ten motor v okolo 3K RPM a zacnete strikat tu vodu primo do sani toho motoru. Ta tryska na te nadobe by mela byt nastavena tak, aby ten spray byl co nejjemnesi a rozdelil se tak v tom sani do vsech cylindru rovnomerne. Nebojte se strikat tu vodu do toho sani i velice rychle - az do toho okamziku, kdy ten motor je temer na hranici, kdy nechce bezet. Proste, drzte tu klapku otverenou, strikejte tu vodu do toho sani - a kdyz ten motor zacne mit snahu se zastavit, tak mu dejte malou pauzu, aby se dostal zpet do otacek. Jak a proc to pracuje? Ta voda se v tech spalovacich komorach meni v paru - a pokud nekdo ma zkusenosti s cistenim neco vodni parou, tak vi, jak velice dobre to na uplne cokoliv pracuje. Vyhodou dekarbonizace vodni parou je, ze ten motor u toho bezi a ten rozpusteny nanos carbonu je vytlacen vyfukovymi ventily primo do vyfuku. Na rozdil od nejakych chemikalii, ktere se nalejou do valcu, kde se nechaji sedet pres noc (zatimco jejich vypary leptaji tesneni a injectory) a soucasne taky stekaji s tim rozpustenym karbonem temy cylindry pres krouzky pistu dolu do oil pan, ten proces cisteni tech pistu a spalovacich komor konci ve chvili, kdy clovek prestane to tech valcu vstrikovat tu vodu - a nic neni nasledovne nijak negativne ovlivneno. I presto, clovek by mel po tom cisteni vymenit i olej - jen pro pripad, ze by se do neho nejaka mala cast vody anebo toho rozpusteneho karbonu nejak dostala (ale ty sance jsou velice male, protoze ty pistni krouzky tesni mnohem lepe, kdy ten motor bezi - a ten karbon a i voda, ktera se treba nepremenila na paru je vypuzena z toho motoru s vyfukovymi plyny a na ceste se stejne vypari). Jak dloho a kolik vody tam strikat? Tak dlouho, kolik to zabere vyprazdnit dve 1L spray bottles. Jak jsem rekl, nebojte se jit i velice rychle, ten motor vam da vedet kdy tam tu vodu strikate prilis rychle.
Tento levny proces je vhodny pro uplne kazdy motor - s karburatorem anebo EFI. Lidi s V8 s karburatory si ani nehrajou s nejakou spray bottle, ale primo lejou tu vodu do toho karburatoru z nejakeho kelimku.
Je tam nejaky dukaz, ze to opravdu pracuje? I presto, ze ja pouzivam water injection a pote, co jsem sundal hlavu toho motoru (abych ji vymenil za jinou) jsem zjistil, ze ty pisty a spalovaci komory te hlavy vypadaly uplne jako nove, tak jsem se sam chtel o tech ucincich te dekarbonizace vodou chtel presvedcit u jineho auta (Eagle Talon), ktere jsme koupili na soucastky a meli jsme v umyslu ten motor stejne rozebrat. Ja mel za ty roky desitky tech 4G63 motoru rozebranych, tak dobre vim, jak "normalni" hlava a pisty po nejakych 100 tisic mil vypadaji, ale po tom cisteni karbonu vodni parou a pote, co jsme sundali tu hlavu, ty pisty a spalovaci komory vypadaly, jako by na tom motoru bylo jen nejakych 10 mil. Takze ano, ono to opravdu pracuje - a velice dobre. Ja se mel o tom sam moznost presvedcit na vlastni oci.
Wink
o 24.03.2006, 07:54 | GooGoo
Diky moc chlape za podrobny popis! Ted uz nemam obavy to vyzkouset. Jeste jednou diky.
o 24.03.2006, 08:02 | Lukaash
to psal Taboo? jen, ze to nevypada jako od cecha :-) (a Eagle Talon/Mitsu Eclipse)

ale super popis, jako vzdy...
o 24.03.2006, 09:32 | Vlastah
nevadi to u vahy vzduchu, nebo pak u katalyzatoru, kdyz ten bordel jde ven?
o 24.03.2006, 09:37 | brzda
pujde to pouzit i u jednovalce (masiny)?
o 24.03.2006, 09:40 | Daryl (A)
Ty vole hukottttt ....
o 24.03.2006, 10:00 | Kapka (M)
asi blbej dotaz..ale co benzin-turbo motory?...tam je klapka až za turbem...konkretne koncernova 1.8T...dik...
o 24.03.2006, 11:13 | MarauderZ28
váhu bych asi sundal i když já to dělal 2x u STS a vždy s váhou a no problém,. kat nechat tubo nechat vyčistí to vše i vejfuk ...
o 24.03.2006, 11:25 | Daryl (A)
marauder: das za to hlavu na spalek ? Protoze to hodlam zkusit. Koupim bandasku destilky a jdu do toho ..
o 24.03.2006, 11:27 | MarauderZ28
nedám každej na svoje riziko, ale já to dělal u 3 aut celekm 5x a pohoda ....
o 24.03.2006, 11:37 | MarauderZ28
so červenec 30, 2005 7:45 pm

Tak sem provedl tu dekarbonizaci - každopádně plyn sem založil špalkem neb sem neměl po ruce nikoho kdo by na něj šlapal. Do sání sem to pražil fakt hustě z toho tlakovýho rozprašovače. Zezačátku se teda ta mrcha vůbec nechtěla dusit a docela si pomlaskával, nějak sem to nechápal vody tam valilo fakt megahustě z vejfuku se ale vůbec nekouřilo jen koncovky byly orosený jak na nich kondenzovala voda. Nalil sem tam tam 2,5 litru vody během 4 minut.

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 24.03.2006, 11:40 | Daryl (A)
hukooooooot ....
o 24.03.2006, 11:46 | Alííí
:oOOOOOOOOO
o 24.03.2006, 11:49 | Kamil
tak to je mazec
o 24.03.2006, 12:46 | Lucni.konik
Co čidlo na teplotu nasávanýho vzduchu? a MAP? ten fakčí na základě podtlaku - aby se nenalemtal vodou a nebyl v prdeli.
o 24.03.2006, 13:00 | MarauderZ28
IAT je před tím místem kam to stříkám takže pohoda, ale i kdyby ne tak jemu to nevadí a MAP má snad jen auto co nemá VAF nebo MAF ne ?
o 24.03.2006, 13:38 | Lucni.konik
Jasně - ja mam vicebod ale s MAPem - ne s MAFem - ten byl až potom a mam sani, klapku a pak za klapkou mam na tom tělese, kde proudi vzduch teprve čidlo teploty nasávaného vzduchu a mimo to tam mám napojenou uzkou hadičku pro MAP - pro měření podtlaku - konkrétně Esco RS 2000 - u JRa bys to mohl skouknout, kdyby te to interesovalo.
o 24.03.2006, 13:40 | Lucni.konik
tady to vidíš - to bílé nahoře na tom černém je čidlo pro teplotu a pak vlevo od toho tělesa (s nápisem EFI) je hadička pro MAP.

foto k příspěvku  od Lucni.konik

o 24.03.2006, 13:45 | unregistered
Maraudere, chlape, mám šestivál BMW 525i 24V, když to aplikuju fakt to přežije?? Na novej motor nemám... :(
o 24.03.2006, 13:47 | unregistered001
je takovy problem misto tech cidel tam dat na tu chvili sroubek?
o 24.03.2006, 13:47 | unregistered
BTW nezachytí se ten uvolněný bordel z motoru v katalyzátoru?? Nebo to projde skrz??
o 24.03.2006, 13:58 | Lucni.konik | Upraveno: 2006-03-24 13:59:01
To je recht Šroubku - dám tam na chvíli KUbu!
o 24.03.2006, 14:03 | LoboCrew
Tak sem to ted byl vyzkouset a......
motor zatim jede :)
Dojem z chodu motoru - zda se ze se lip vytaci a ma kultivovanejsi chod a mozna trosicku lepsi vykon - ale byl sem to projet jen kousek tak uvidim co cestou domu a pres vikend.... - dalsi info hodim v pondeli jestli dojedu do prace.... :)
Zkousel sem to na Lagune 1,8 8v
o 24.03.2006, 14:13 | kasa.d
asi to taky zkusím :o)
Jirka mi pak mile rád sežene KLZE :o)
o 24.03.2006, 14:18 | MarauderZ28
pro turbomotoráře - Naprosta vetsina aut ma klapku hned pred sanim, po turbu a intercooleru, takze clovek sunda jen tu hadici anebo potrubi hned u te klapky. Pokud ta klapka je ped tim turbem, nikdo by jsi strikat tu vodu primo do toho turba, ale zvolit si nejakou vacuum hadici, ktera jde primo do toho sani (jako napriklad hadici do fuel pressure regulatoru, anebo docasne odpojit hadici od posilovace brzd) a pouzit ji k sani te vody do valcu. Proste, ta voda musi byt strikana do toho motoru kdekoliv mezi intercoolerem a tim sanim. Jestli to vstupni potrubi mezi tim intercoolerem a tim sani ma nejake vstupy pro hadice treba z charcoal canister anebo vika ventilu (pro ventilaci crankcase), ty vstupy se daji pouzit taky - docasnym odpojeni tech hadic. Nekteri V8 vlastnici saji primo vodu temi hadicema - bez, toho, aby ji tam vstrikovaly, ale pouzit nejaky trychtyr a spray tu vodu do neho zajisti lepsi atomizaci te vody se vzduchem a lepsi rozdeleni te vody do jednotlivych valcu. Proste, clovek by mel chtit dosahnout "mist" (= drobne kapky vody ve vzduchu), radeji nez nejakeho trvaleho proudu vody.

o 24.03.2006, 14:20 | MarauderZ28
u toho turba jde hlavně o to aby jsi nenarval náhodou nějak moc vody na rozpálený turbo pokud půjde opravdu o jemný aerosol je vše OK, pokud si nejste jistý použijte to co sem psal předtím ...
o 24.03.2006, 14:29 | SnowWhite
No já bych u tohohle dával hlavně pozor na katalyzátor. Tuším že i Taboo tehdá v tom threadu říkal že neví jestli to nějak zanese katalyzátor páč oni ho měli vždy dole ale že si myslí že by to mělo skrz něj projít.
Já tu dekarbonizaci vodou chtěl udělat ale než sem se k tomu dokopal tak sem koupil novej kat a nechce se mi zkoušet jestli to skrz něj projde nebo ne.
o 24.03.2006, 14:31 | MarauderZ28
Kat - Karbon, jako hmota, se samozrejme nijak "rozpustit" neda, ale ta vodni para ho jen rozdeluje na velice male castice, ktere by nemely mit problem dostat se temi mrizkami katalizatoru. Navic, ta vodni para soucasne cisti i ten katalizator a doslova cele vyfukove potrubi od jakychkoliv nanosu. My proto ten katalyzator a cely vyfuk vzdy nechavame na aute...
o 24.03.2006, 14:31 | MarauderZ28
for SW - ne psal že vždy ho tam nechávaj ...
o 24.03.2006, 14:32 | MarauderZ28
jestli si někdo myslí že z toho lítaj milimetrový kusy karbonu tak je na omylu, prostě max na konci vejfuku odkapává černá voda ...
o 24.03.2006, 14:42 | coltik
mazec,asi pujdem zkoušet.... :o)
o 24.03.2006, 14:51 | Augi
Tak do toho dneska taky půjdu!
o 24.03.2006, 15:03 | ACEMajky | Upraveno: 2006-03-24 15:04:06
Jak rekl kolega u nas v praci, kdyby jste tankovali u nas na benzince,mate to zadara (vodnaty benzin a nafta) :)zadara=automaticky, bez prace
o 25.03.2006, 11:06 | unregistered
Tak až to někdo další otestuje tak sem hoďte info co a jak, já mám destilku i rozprašovač taky připravenej, jen se ještě furt bojím... :)
o 25.03.2006, 14:47 | unregistered001
ja bych rosprasovac resil nejakym jemnou tryskou na areosol, treba jako jsou strikaci pistole na barvy, to byl melo byt dostatecne jemny
chtel jsem to zkusit na sefove 2,5TD,ale je to italskej motor a vsude pisou ze pary v tomhle motoru zpusobuji trhliny v hlave motoru, tak radsi ne
o 27.03.2006, 12:19 | LoboCrew
po vikendu su pojizdnej a rekl bych ze jede lip nez pred tim cistenim... :)
o 27.03.2006, 21:44 | Lukasino
Muzu to zkusit na Unu, 1.5i jednobod? :o)
po tom co napsal KUba, tak se bojim... :o))
o 30.05.2006, 12:36 | hobborg
myslim ze to je maso....koukal sem na to jako puk...chapu vsak ze na velko-objemove motory to je v klidku ale co objem mensi jak 2litry? a co kdyz ten motor ma zasebou 17let provozu?
o 15.10.2006, 17:08 | Kubík
Muzu to zkusit na favoritu??diky za rady
o 15.10.2006, 20:27 | Branik | Upraveno: 2006-10-15 20:29:36
to s tou vodo urcite funguje... mi prehorelo tesnenie cestou z BA do berlina... dostavala sa mi tam voda, pozrite aky je cisty ten valec :D

[ Link ]
o 15.10.2006, 21:03 | PAVELK
no ty voe,už přemýšlím nad čistěním fordíkovic nafty :-)
o 20.10.2006, 00:07 | muSlim
LOL, tak to je dobry gulas :oD Co na to TDi-cka? :o)))
o 20.10.2006, 12:25 | shabi
hele po tomhle clanku zkrachujou firmy na odkarbonovani.... vypinam pc a du si umejt auto zevnitr :)
o 05.02.2009, 00:43 | M.a.R.i
Tak to taky zkusím na obouch autech,tak snad je tím nepošlu do záhuby :-)
o 05.02.2009, 07:25 | Lufas
Fakt zajimave asi to vazne funguje az bude auto tak to taky zkusim:-)
o 05.02.2009, 15:33 | brenky
a jak to udelat u omegy MV6? Klapu to ma dvojtou.
To mam strikat stridave do obou casti? Ono se to stejne v tom sani spojuje....

foto k příspěvku  od brenky

o 05.02.2009, 15:43 | Lukasino
Jo zajimavej zpusob :) na starym Unu mi to hodne pomohlo, potom na Sierre jsem tim odpalil "vahu vzduchu" :-D
o 06.02.2009, 09:19 | DEPH2
Dnes vyzkoušeno u 1.8 ekoteku, ale někde mi tam muselo zustat hafec vody v sání a když sem se pak rozjel tak se tam nasála a pára z vyfuku jak sviň a motor zhasnul. Měl sem co dělat abych ho nastartoval a teď mam strach jestli se tam něso nepodělalo. Třeba nepraskli kroužky nebo tak.
o 11.07.2010, 00:22 | Simmy
když to tu trochu obnovím ... neví někdo, jestli je to méně vhodné pro předkomůrkový turbodiesel? právě kvůli těm komůrkám? nebo se toho "nemusím bát" jako u jakéhokoliv motoru?
o 11.07.2010, 13:47 | Nismo.Power
funguje to stejně jak většina chemikálií...... samo že když se to samý dělá třeba od BG tak výsledek je lepší než samotnou vodou ale voda de taky....

simmy : v tvym případě bych šel spíš do BG neb pokud si někdy rozebíral neftovej motor tak víš co v něm opravdu je za hnuj..... vodou bys to musel dělat možná 10x než by se ti ty hnoje rozpustily :)))
o 11.07.2010, 20:31 | Miky_CZ
zajimave, mam 2,5l tdi, nema to vahu vzduchu, muzu tu vodu strikat primo kdyz oddelam sani u filtru nebo az nekde za turbem?
o 11.07.2010, 20:38 | .mycTD
a pobezi to bez turba? pri tom strikani vody to ma tendence ke chcipani, takze je tam dobra nejaka vykonova rezerva
o 12.07.2010, 17:06 | Miky_CZ
no nevim bez turba by to bezet melo, ma to mechanicke cerpadlo, neni tam zadna elektronika takze odpojit hadici az za turbem a strikat az za turbem jo?
o 12.07.2010, 20:18 | Nismo.Power
samozřejmě bych nestříkal na rozžhavený turbo studenou vodu :)))) pokud ti turbomotor poběží i když odpojíš IC tak to stříkej rovnou ke klapce neb přes turbo se to sice dostane ale přes IC se to potlačí horkotěžko už.... pokud auto nejede se sundanou tlakovkou od turba tak sem to kdysi řešil tak že sem si uříznul kousek jiný větši tlakovýá hadice do který sem vyvrtal dirku pro rozprašovač a timhle mezikusem sem tam hnal vodu....
o 12.07.2010, 20:33 | Nismo.Power
a že sem se tak nasral tak sem šel trápit fiestu....... soukal sem jí plnou parou přímo k 1bodovýmu vstřiku a ta svině ne a ne chcípnout......musel bych tam asi hodit zahradní hadici páč sem vystříkal 1L flašky a ani prd tak sem se na to vybod :D
o 12.07.2010, 20:33 | Nismo.Power | Upraveno: 2010-07-12 20:40:17
.
o 17.11.2010, 11:51 | michal_smsmsm (A)
že to vytahuju na světlo denní... vyčistim touhle metodou i sání myslím hned tu část za klapkou? nebo to funguje jen vyloženě v motoru v okolí pístů?? mam teď sundanou klapku a když to tam dole vidím tak bych skoro brečel, ale to plastové sání prostě nesundám tak jestli by mi tohle pomohlo bylo by to fajne...
o 17.11.2010, 15:23 | Daryl (A)
rek bych ze ne z logiky veci .. z vody udela cistic vysoka teplota, ktera ji premeni na paru.
o 18.11.2010, 09:13 | michal_smsmsm (A)
no to asi ano, ale tak kdyz bude ten motor horkej tak se to treba vycisti i tam ;-) no nic no skoda, ale tak zase jestli tak jako to sani vypada i zbytek motoru tak by to i tak stalo za pokus...
o 18.11.2010, 09:35 | Lucni.konik
nevyčistí - sání se ti nikdy tak neohřeje, aby se stříknutá voda přeměnila v páru.
o 18.11.2010, 12:46 | michal_smsmsm (A)
a nejakej zpusob, jakym to dostat ze sani? ( ktery bez vyndani motoru od motoru neoddelim :-( ) mam toho hned za klapkou cca 4mm vrstvu vsude :-( coz mi prijde uz docela dost...
o 18.11.2010, 12:50 | Lucni.konik
jezdíš vůbec s filtrem? takovej bordel.....To sání by mohlo při troše dobré vůle jít sundat ne? to bude na nástrčkový klíče.Zkusím juknout doma do Fakoně, jak je to tam natěsno.
o 18.11.2010, 12:56 | michal_smsmsm (A)
no hel co to mam ja tak tam byl filtr vzdycky, normalni origo, zadny sportovni molitanovy sracky... hele ja na to koukal a jen nahore jsou videt tusim 6 sroubu, pocitam ze stejny mnozstvi bude dole kam se proste nedostanu, motorovej prostor mam narvanej k prasknuti, uz jsem to chtel jednou sundat, vyhazel jsem vsechny mozny elektro a podltlakovy sracky co jsou za tim sanim v motorovym prosotru a proste dolu pod ty kolena sani sem se nedostal... myslim samozrejme tu cast po dklapkou ne ty kolena a trubky nahore od filtru ;-) to sundat dokazu a tam je to cisty ;-)
o 18.11.2010, 14:39 | jasisoft
liqui moly robi cistic skrtiacej klapky a funguje to 100%. zhodis hadice od sania, vystriekas klapku z obidvoch stran, fuknes poriadne aj za klapku do sania a ten bordel co z toho tecie je neuveritelny.... rozpusti to vsetko.
o 18.11.2010, 17:37 | Daryl (A)
a tece to do motoru ...
o 18.11.2010, 18:23 | michal_smsmsm (A)
jj to bych pomerne nerad, ta metoda s parou ktera cisti za behu motoru se mi libi vic kdyz jodu ty sracky hned zase vejfukem pryc... nevim co by na to motor rekl na ten nanos sracek ktery je v tech parohach...
o 19.11.2010, 08:34 | Lucni.konik
tak to tam foukni za běhu:-)
o 19.11.2010, 08:45 | michal_smsmsm (A)
to je sice moznost, ale pochybuju ze to takhle neco udela, kdyz jsem ted ve stredu cistil klapku tak sem to bral nejkaym cisticem na motory, nevim co to je, ale musi se to aspon 10minut nechat stat, aby to rozmocilo ty sracky. kdyz to jen striknu a hned setru tak to neudela presne nic...
o 19.11.2010, 08:53 | Lucni.konik
nastříkej, nech působit a pak nahoď a při běhu tam šoupni ještě krapet toho čistidla nebo radši vody.
o 16.02.2011, 00:36 | kozlustechnykus
[ Link ] AHC se dostane vsude:-D
o 16.02.2011, 00:38 | Bladzej | Upraveno: 2011-02-16 00:39:49
kolik lidí leze na roumena :D

vim minimálně o Tekeev-ovi, SMSce :)
o 16.02.2011, 08:11 | cendler
nebo můžete použít toto [ Link ]
tady jedno video jak to funguje [ Link ]
chtěl jsem to použít, ale zatím mám DPF tak se celkem bojím, abych to neodpálil, ale za chvilku půjde ven, tak to hned udělám
o 16.02.2011, 09:30 | michal_smsmsm (A)
bladzej :-D ja to nebyl ;-) sice tam lezu, ale bezregistrace a bez kecu, cili nevim jak si me nasel ;-) mam tam vsehovsudy jeden komentar u tech hromad fotek ;-)
o 16.02.2011, 09:36 | Bladzej
SMS: aha, tak nic :) ono spíš podle aktivity tady na foru :P

Abych nebyl za OT, tak snad ještě dodám link od D-Fense.
Jak se čistí chemii škrtící klapka: [ Link ]
o 23.05.2012, 17:52 | Knightey-
Kurva, docela me to laka to zkusit na A8 4.2i V8 :)
Akorat furt nevim, kam poradne to mam hnat tu vodu :)
o 23.05.2012, 17:59 | Lukasino
Hlavne to nehnat pres neco elektrickyho :o) ja si takhle na sierre oddelal "vahu vzduchu" :D
o 23.05.2012, 18:20 | Kupinka
tvl. Tak to zkusím asi taky. Na OI 1.9 TDi 81kw normálně oddělám tu trubku od vzducháče, jak je váha vzduchu a tam to peru??
o 23.05.2012, 18:47 | Kupinka | Upraveno: 2012-05-23 18:47:54
ten sprej se mi zalíbil více. nemáte někdo zkušennost?
- [ Link ]
o 23.05.2012, 19:29 | Lucni.konik
Lukasino: Sirka měla váhu vzduchů? Nebyl to náhodou jen podtlak?
o 23.05.2012, 20:50 | Lukasino
lk: proto ty uvozovky :o) Jmenovalo se to nejak divne, ale plnilo to snad stejnou funkci, uz si to moc nepamatuju, jen to, ze jsem to tim oddelal :o)
Ale kdyz jsem to predtim delal na Fiat Uno 1.5i, tak tomu to sakra hodne pomohlo :o)
o 24.05.2012, 08:18 | Lucni.konik
MAP - podtlak
MAF - váha vzduchu

Já to dělal tenkrát na RS2000 escu(taky s MAP) a nebyl naštěstí problém.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.6132 sekund.