
Navštíveno 2182x

tak tady máte vsichni tabulku porucchovosti tak is najdete svoji znacku a juknete jak moc se tyhle auta se.ou..........jak mi to tu spousta lidi rikalo??čim že se jede tam a vlakem z5???Jaguarem?Chryslerem nebo Saabem?vsechny tyhle sou na tom rozhodne huř jak Ford :-)))
[ Link ]

13.01.2008, 15:52 |
radek.613 | Upraveno: 2008-01-13 16:02:02
Vždyť je to manipulát jako hovado, který vůbec o ničem nevypovídá. Vždyť je to o tom, na jaká auta volali jejich uživatelé nejčastěji žluté anděly (ADAC),nic víc. Víš kupříkladu, že 90% řidičů Jaguarů volá žluté anděly i na výměnu proražené pneumatiky či žárovky? Že drtivá většina problémů Saabů vzniká na komponentech sdílených s Oplem? Že Chrysler je i pro němce tak něco jiného a nekoncernového, že se nepouští do řešení problémů ale že vždy volají asitenci a nechávají to, mnohdy i kvůli kravině, odvážet do značkových servisů? A dalo by se pokračovat... A to už raději nekomentuju to úžasné hledisko, kterým je "počet poruch na 1000 kusů aut dané značky daného roku výroby". Další kravina, 1000 fordů stejného roku výroby třeba zahrnuje X modelových řad, v tom roce naráz v denně stokusových počtech chrlených z fabrik, oproti tomu třeba 1000 vozů porsche jednoho roku výroby, to je sakra práce takový počet vůbec dát dohromady a bude to prakticky jen jeden - dva modely, které, pokud trpí nějakou chronickou vadou, která byla "odstraněna" v jejich nástupci, okamžitě si neuvěřitelně zhorší procentuelně statistiku...
Tyhle manipulované rádobystatistiky, to je hrob pro rozumně uvažující lidi, zejména když výrobci aut ob týden svolávají různé tisíce serií svých výrobků k nápravě konstrukčních a výrobních vad. Je to podobné tomu, když ADAC testuje pneumatiky a vždycky musí výhrát guma německá....

13.01.2008, 16:57 |
ddawe absolutní souhlad s radkem.613, tyhle statistiky pro normální lidi nic neříkaj.
P3RF3KT : většinou si tyhle statistiky někdo podplatí, takže nemá smysl se tím zabývat...vždycky je to o štěstí jak se ti bude a nebo nebude auto kazit...
Ale i tak prvních 7 příček je japonskejch a tak to má bejt:-)
Lze se jen dohadovat, zda za těch prvních sedm příček nemůže obligátní sdělení operátora ADACu ve znění: "japonec? to neděláme, volejte prosím svou asistenční službu, děkujeme" :-D
Těžko říct,nebo jestli na ně nespustí:Volkswagen.Das auto!:-)
že by byl zase flame ? :) každopádně i jakožto dle všeobecný spolehlivosti by tahle tabula vpohodě seděla plusmínus :) až na ty nový sáby tam to je jak řiká radek a ty by člověk na poslednim místě nehledal ani nečekal . . . . . .
v TUV to maj aspon na servisy né na žlutý ale i tak je to těžký říct neb většina lidí si ten pekáč opraví doma :)
kdyby všechny servisy vykazovaly práci co dělaly a měly danou Značka/Typ/Rok/Závažnost závady(třeba o třech stupních) tak pak by se dala sledovat poruchovost aut, ovšem myslim si že by se ty místa moc neměnily :)
podel meho tento fakt ovlivnuje plno faktoru jako je oprava doma ..nebo ze majitele luxsnejsich automobilu hned jedou do znacky a jine ....dalsi je ten ze lidi levnejsich autt vceinou serou na udrzbu...a tak dale