Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Autohifi > HIFICAR olomouc???

 o Navštíveno 5170x o
o 14.11.2008, 11:00 | Peta_R19
Chci se zeptat jestli někdo nevíte co se děje s timto obchodem? Jsou tu nějaké pohledávky vůči němu, ale nikdo nebere telefon, nereaguje na e-maily atd. Už přes měsíc. Díky za reakce.


o 14.11.2008, 11:48 | jdoizo
Aleš je asi "zakletej"
o 14.11.2008, 18:40 | Peta_R19
Nikdo nic neví?
o 14.11.2008, 19:33 | Fipo
no že nebere telefony, neodpovídá na mejly či na icq je u něho normální...spíš se tam zastav osobně...já to mám k němu kousek, mohl bych pomoci, pokud bys nějak chtěl,kdyžtak icq
o 14.11.2008, 21:48 | Collin
fipo: to je u něho normální.. Proč to dělá? To chce takovou reklamu?
o 14.11.2008, 21:53 | Fipo
no to nevím,proč to dělá...:-D mně už se to u něho párkrát stalo,no :-/
o 17.11.2008, 21:59 | koupi
tak to jsme na tom stejně mě už se nehlásí asi 6 týdnů někde jsem četl že tam má cedulku pro nemoc zavřeno.Ale už asi je to dlouho
o 18.11.2008, 16:13 | Peta_R19
Fipo: ocenil bych to, psal sem ti na icq
koupi: jo cedulku sem taky videl..
o 18.11.2008, 20:56 | tazman
mno zavřenej kšeft ma tak už druhej měsic...co jedu okolo tak nakouknu a to je sca 2x tejdně a zatvoreno...a jak už bylo zmineno telefon mrtvej :-(
o 18.11.2008, 21:25 | MaxxT
njn, tak to pujde holt soudni cestou...
o 19.11.2008, 08:34 | Fipo
jak jsem už některým psal,zkusím vyzjistit,máme pár svých společných kamarádů...
třeba je ale opravdu nějak nemocnej...
o 19.11.2008, 15:36 | jdoizo
MaxxT: prosimtě :-) 6tis soudní cestou je to na pár let :)
o 19.11.2008, 16:52 | koupi
já tam mám 5tis ale jsou na to i pojištovny nebo tak něco na reklamace nevyřízené
o 20.11.2008, 16:16 | MaxxT
jdoizo.. to je sice mozny, ale i pro me 6tis jsou stale penize.. to se urcite nenecha jen tak lezet...
o 24.11.2008, 17:44 | Peta_R19
Nějaké novinky pánové? Ví někdo něco? nebo je to definitivně mrtvej brouk?
o 24.11.2008, 18:42 | Fipo
bylo mi sděleno,že má existenční problémy,vyměnil moba a čísla nemůžu sehnat :-(
třeba se z toho dostane,no
o 27.11.2008, 21:27 | koupi
Vánoce asi přišly dřív dnes mi napsaly z hificaru že je reklamace vyřízená a že mi to posílaj.Hurá budu hrát tomu ani neuvěříte jakou mám radost přeji i ostatním hodně štěstí
o 10.12.2008, 09:56 | Peta_R19
Máte na něj nekdo fungující telefon nebo mail? Nereaguje tak když to nepujde po dobrém, nejaké řešení se najde
o 10.12.2008, 10:04 | koupi
Já už nevim psaly mi že mi je posílaj už minulý týden ale pořád nic je to neštěstí
o 10.12.2008, 11:59 | SEKIN
Nám bylo dluženo několik desítek tisíc, můžu s radostí oznámit, že tento týden srovnáno do koruny :-)
Jinak s komunikací to bylo s hificarem vždycky špatný. Samotnýho by mě zajímalo, jestli ještě jedou, nebo už to načisto položili.
o 19.12.2008, 17:15 | koupi
Ahoj tak mám dobrou zprávu repra dnes dorazily z reklamace.
psal jsem emaily a ptal se kdy budou.
A napsal jsem STÏŽNOST na českou obchodní inspekci za nedodržení podmínek a ta to začalašetřit.
Takže přeji hodně štěstí už jsem je i namontoval krásný to pocit.
o 20.12.2008, 09:57 | Peta_R19
stále vubec nic, takže také začínáme řešit
o 20.12.2008, 10:32 | martin.dusa
Včera mi od nich dorazilo rádio, které jsem objednal asi před 14 dny více méně ze zvědavosti, jestli budou komunikovat. Nepřišlo mi ale žádné potvrzení obejdnávky, takže jsem neměl peníze doma a rádio je na poště. Myslíte, že ho mám brát? Jde o Clarion DXZ 788RUSB za podle mého slušnou cenu necelých 5 800,- Jak tady čtu, s případnou reklamací by to byl asi boj, což ale při nákupu např. přes eBay je stejné. Prioritou je pro mě cena :)
o 20.12.2008, 13:11 | doronel
Martin - když jsi něco objednal, tak jsi povinnen to odebrat!
Když je pro tebe prioritou cena, tak musíš počítat i s tím, že nedostaneš takový servis, jako u prodejce, který prodává za normální cenu.
o 20.12.2008, 13:17 | Bolthorn
Prodejce je povinen potvrdit objednávku, pokud tak neučiní, tak objednávající není povinen si zboží odebrat..
o 20.12.2008, 13:23 | TomasW
harry: Kam ty na to chodíš...
o 20.12.2008, 14:39 | doronel
Třeba sem:

Ivana Picková, tisková mluvčí Sdružení obrany spotřebitelů České republiky však upozorňuje na omyl, kterého se někteří zákazníci mohou z neznalosti dopustit typicky při odběru zboží právě pomocí dobírky. "Pokud si spotřebitel zboží objedná a pak si je nevyzvedne, jde o porušení smlouvy a podnikatel má plné právo na něm následně vymáhat náhradu škody," upozorňuje Picková s tím, že si takto provozovatel internetového obchodu může účtovat náklady na dopravu, balné a případné prokazatelné administrativní úhrady.

Takto nepřevzané zásilky přitom představují pro majitele internetových obchodů nemalé částky. Internetový obchod Kasa.cz je vyčíslil na 390 000 korun ročně, jeden z největších obchodů s elektronikou a počítači Alza.cz uvádí náklady na dopravné 250 tisíc korun, obchod s knihami Kosmas.cz tratí na nevyzvednutých zásilkách ročně 90 tisíc Kč bez dalších nákladů na vyskladnění a zpětné naskladnění.

"Myslím si, že většina zákazníků nepovažuje nákup na Internetu za závaznou objednávku. Než se zásilka dostane k nim domů, zaměstnají přitom velké množství lidí," konstatuje Petr Křivánek, jednatel společnosti Filmpark, s. r. o., a provozovatel internetového obchodu DVDedice.cz.
o 20.12.2008, 15:04 | martin.dusa
harry: má sice právo vymáhat náhradu vzniklé škody.. co je ale zárukou toho, že objednané zboží si skutečně objednal ten, kdo je adresátem objednávky :) nicméně rádio asi vezmu..
o 20.12.2008, 15:10 | TomasW
harry: víš jak jednoduché je tohle obejít??? Pokud bude člověk opravdu pako a bude mu líto těch 100kč za poštu... Další z důvodů proč nenakupovat přes e-shopy :-)
o 20.12.2008, 18:06 | doronel
Matin - jestli jsi opravdu ten, co objednal, to je jiná věc, to se neřešilo.
Také jsem měl případ, kdy zákazník objednal zboží v hodnotě přez 90k. Bylo mi divné, že ty komponenty nepasují k sobě a tak jsem mu zavolal. Pán (už v důchodu a bez PC) se hrozně divil. Prý už se mu stalo několikrát, že mu přišllo zboží za několik desítek tisíc, co neobjednal. Prostě mu někdo dělá naschváli. Adresa a včechny údaje seděli do puntíku. :-(

TomasW - obejít se dá snad vše. To ale svědčí o morálce jednotlivce a bohužel i společnosti :-(
o 20.12.2008, 19:16 | Bolthorn
harry: to co jsi tu citoval, je sice hezké, ale nic nemění na tom, že to platí pouze v případě, kdy prodejce potvrdí objednávku kupujícímu.. bez potvrzení objednávky, neví kupující jestli byla jeho objednávka přijatá, a může objednat jinde.. mám za to, že prodejce musí objednávku potvrdit do 24hod., ale nevím to jistě, musel bych hledat.. hodně prodejců tuto povinnost nebere jako povinnost..
o 20.12.2008, 21:36 | koupi
Já osobně bych do doho nešel znova mámještě od nich zesík ale ten se jen tak nerozbije ale každý at se rozhodne sám až bude později brečet.
Jak jste psaly bez potvrzení přijetí emailu bych to taky nebral z pošty.Poslat zpět "ale ty krásný ceny a ty slevy co tam maj" ani náhodou mě to stačilo.
o 21.12.2008, 10:28 | doronel | Upraveno: 2008-12-21 10:29:42
Bolthorn - nevím, jak to v shopu má, ale třeba se po dokončení objednávky objeví hláška, že objednávka je přijata.
Nakonec u něj můžeš sledovat stav tvé objednávky, tak víš, jestli je přijatá, nebo ne.
Normální ale je, že dostaneš mail s potvrzením.
o 21.12.2008, 10:43 | Bolthorn
jj, vždyť stačí mail s potvrzením o přijetí objednávky..
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3294 sekund.