
Navštíveno 19292x


29.12.2011, 13:03 |
hifim@ni@k | Upraveno: 2011-12-29 13:04:39
Zdravím
Opět nastal čas na nějaké změny v instalaci, ke kterým nemalou měrou přispělo ME EASCA v Polsku. Kdo tam byl, ví že to bylo značně inspirující. Kdo nebyl, tak se může podívat alespoň na fotogaleri
[ Link ] . Rozhodující byl samozřejmě ale hlavně poslech.
Nyní je čas, tak jsem se pustil do dalšího rozebírání auta. Mám v plánu vyměnit a předělat výšky a středy, přijde na řadu výměna a nová zástavba zesilovačů (varianta 2) a také náprava restů v podobě dotlumení zbytku auta. Jde to pomalu, takže prosím o trpělivost.
Kabeláž zůstala původní, takže jen pár fotek:

Pravý práh

Levý práh

Označení

Ukončení

Aby to nejen fungovalo, ale také vypadalo, tak terminály i blok od Audison Connection.

Tlumení

U tapeců jsem kritická místa ošetřil pomocí pasty Brax eXvibration a na zbytek použil Silent Coat.

Víko kufru a Silent Coat.

Hotovo.

excelentni pracicka,sem zvedav na dalsi pokracovani a novy upgrade!
Díky, teď kompletuji bočnice a zadní sedačku. Konečně to zase začíná vypadat jako auto.
Nejhorší je sundávat původní Tecsound, který ještě někde zůstal z dob mladické nerozvážnosti. Žvýkačka která neplní funkci, pouze přidává zbytečnou hmotnost, která zdaleka neodpovídá jeho tlumícím vlastnostem.
Boky vzadu a víko kufru jsem tlumil na štědrý den dopoledne :-)
dělal jsi to v garáži v teple nebo venku? potřeboval bych taky něco vytlumit, ale garáž teď máme plnou tak bych musel venku..

29.12.2011, 14:58 |
hifim@ni@k | Upraveno: 2011-12-29 14:58:42
Dělal jsem venku, ale pomáhal jsem si horkovzduškou takže alespoň uvnitř auta bylo pěkně vytopeno.
Detail originálního svazku kabelů, omotaného textilní páskou a uchyceného k tlumení.

Zkompletováno, pro dnešek padla.


29.12.2011, 15:22 |
ivls to hifim@ni@k
- dotlumoval jsi, protože ti něco rezonovalo, nebo jen pro dobrej pocit?
- tak brax pasta bude asi dlouho schnout v tomto počasí
- co bude dál, do čeho se ještě hodláš pustit?
- jinak konečně zase hodnotnej přízpěvek v teto sekci - už se jich tady moc nevyskytuje :o(
ivls: spíše kvůli hluku z okolí, výfuku apod, nějaké rezonance také byly. Brax schnul 2 dny doma v teple.
Mám v plánu udělat znovu celý kufr po odstranění Tecsoundu a hlavně mám takový nápad, který chci realizovat. Tlumení plechu v podbězích a následné polepení plastových podběhů potahovým kobercem :-)
Také jsem si říkal, že už sem musím také něco dát, aby to nevypadalo že se montuje pouze na Slovensku :-)
Vela, vela práce ale urcite to stálo za to, gratulujem a tesim sa na pokracovanie!
hifim@ni@k : pěkná práce jako vždy, hele ten koberec na podběhy určitě dej, já to mám už z výroby a je to hodně znát, že tam nic nemlátí ;-)
Děkuji všem za reakce.
frantobmw: ty jsi se tenkrát na svém autě také pěkně vyřádil. Myslím, že se ti o tom válečkování zdává občas ještě i teď :-)
cendler: koberec je tutovka, jen vymyslet nějaké vhodné lepidlo.

02.01.2012, 11:42 |
Toxxx hifi: Snad to uz dotiahnes do konca:) Inak ked bude treba pomoc tak sa staci ozvat;)
víc než profesionální práce!!!!!
úplně sem hotovej z těch označenej kabelů:-)
...sem si teď blbec nadával, když jsem potřeboval odpojit z distribučáku dvě Powercellky, které se válí místo rezervy pod bednou. Nooo a když do bloku vede 6 plusovejch kabelů 50qmm a člověk si po 2 letech nepamatuje co je monoblok, baterky, kabel k altíku. Hold musel sem odpojit vše :-)
nádherná instalace!!!
Středy Focal Utopia 3w2 Be a kroužky vyfrézované z MDF.

Trojúhelníčky k zrcátkům připravené na laminát.

Kostra hotová.

To auto ted bude vazit o 50kg vic ne? :) ale pekne, ty kabely paradni.
Silonka, alá Fleshlight Be.

Dovnitř oblíbený Brax eXvibration. Pokračování příště.

Proffesor_W: to je určitě reálný odhad :)
maniak opravdu:-D
pěkná práce, palec!

03.01.2012, 19:26 |
Toxxx Ach tie tvoje uchylne silonky:D:D:D

03.01.2012, 19:31 |
CRK Fleshlight Be :)))

03.01.2012, 19:40 |
hifim@ni@k | Upraveno: 2012-01-03 19:47:03
Tvar domků jsem opět dělal pískem, ovšem tentokrát jsem nepoužil igeliťák. Pryskyřice tudíž protekla silonkou a kombinace pryskyřice/písek vytvořila několik mm silnou stěnu. Následně jsem zevnitř nanesl několik mm pasty Brax a výsledná stěna je cca 1 cm. Dnes jsem tmelil vnější tvar.
edit: aktuálně vodou změřený objem je 250ml.

03.01.2012, 23:53 |
swep pryskyrice a jako plnidlo pisek jsem pouzil taky a byl sem mile prekvapen pevnosti teto kombinace
Silent Coat & Brax

Druhý tapec hotový. Ve vícedílném provedení z výroby lehce vrzaly. Nyní jsou jednodílné díky Braxu. Rozdíl je to velký. Jakmile bude možnost, tak se vrhnu na nové tlumení vnitřního plechu a obložení půjde zpět.

Všechny trny nové, staré byly pěkně orvané a nedržely.

Mě se tohle auto moc líbí! Je to promyšlený, má to hlavu a patu :D moc rád bych si to někdy poslechnul), ale to až budeš mít "hotovo" maniaku;)
Díky. No jde to pomalu, počasí to kazí. Kdo by čekal, že v lednu bude taková zima.
budes na tohle veskery tlumeni davat jeste nejaky "molitan"? pustil jsem se pomalu do tlumeni celyho auta a nez dam stropnici naz5, tak prave premyslim, jestli to ma cenu nebo ne...
Molitan ani ne. Zvažuji něco jako STP Splen. Mám to doma, ale tloušťka cca 20mm a nevím zda to nebude moc.
Dnes jsem se pustil do subwooferu.
Oproti minule je dodělaný terminál.


18.01.2012, 17:38 |
hifim@ni@k | Upraveno: 2012-01-18 17:38:47
Byl tu zbytek Braxu, takže jsem do ozvučnice přidal další vrstvu.

Pohled zezadu.

A zepředu.

A v autě, zbývá ještě naleštit.

JL Audio 8W3v3-4.

Více ze stavby zde:
[ Link ] Hmotnost kompletní ozvučnice je nyní 10kg.

18.01.2012, 22:40 |
Diner | Upraveno: 2012-01-18 22:46:33
Tak uz i Franta ma v aute kybl:-) Spatne to rozhodne nezni, nicmene me to bylo zakazano:-)
Skvela praca. Tiez riesim do OI namiesto kastla SW.

19.01.2012, 21:06 |
Toxxx Diner: Uz ho tam ma dlho;) Uz si ho musel predsa vidiet:) Vyrobili sme ho v lete. A doporucujem ti ho tam dat aj napriek zakazu. Kazdy si casom zvykne:D:D

20.01.2012, 08:31 |
Diner Toxx. To vis, ze jsem ho videl. Vsak rikam, ze to spatne neni:-) To byla reakce v ramci vlakna... Je to fakt hezky udelany.... A stejne me to asi neprojde, pokud nebudu chtit vepredu jezdit sam:-D

21.01.2012, 18:10 |
swep ja ho tam mam taky a proslo to, i ivlsovi to proslo, tak proc by to neproslo u dineru? :)
Řešení se samo nabízí.
Mladý muž přišel k sokolníkovi, který byl vyhlášený po celém kraji a při rozhovoru s ním si posteskl, že by se také velmi rád věnoval sokolnictví. Problémem je však jeho žena, která se dravců bojí a nelíbí se jí ani představa, že on bude trávit mnoho hodin mimo domov jejich výcvikem.
Doufal, že mu sokolník poradí. Ten pokýval hlavou a řekl "vyměň ženu!".
Obložení předních dveří je kompletně hotové.

Jeden dobrý člověk mi zapůjčil garáž, takže jsem se opět o kousek posunul. Ze dveří šel pryč Vibraflex a místo něj jsem použil STP Gold.
Původní dveře zde:
[ Link ] Zbývají ještě detaily jako pořádné uchycení kabelů a potom už jen nasadit nasadit obložení.

bezva práce :) auto sice tak nemusim kor ty zadní židle co vypadaj jak latrína ale paráda :)

30.01.2012, 11:19 |
Diner hifi: Pekna pohadka:-)

02.02.2012, 11:31 |
erix7 (K)
pekne, pekne

02.02.2012, 11:37 |
M.a.R.i | Upraveno: 2012-02-02 11:38:39
N.P: Sedačky jak latrína má spousta coupe, například starý BMW 6 :). P406coupe je náhodou moc pěkný auto.
Instalace zatím parádní, do detailů a decentní.
Ten sub vepředu, to je udělaný neskutečně pěkně. Takhle když se mi to povede, tak si budu líbat ruce. Ale moc tomu nevěřím. Vypadá to relativně snadně,ale bude to stoprocentně jebárna , která ve výsledku stoprocentně bude stát za to !!!
Děkuji za reakce.
Já vím, že N.P. nemá toto auto rád :-)
Ale je pravda, že do práce střídáme Fabii, Focuse a Golfa a všichni se shodli, že nejlépe se jim sedí právě na té latríně. Sám jsem tam ještě neseděl, tak nevím. Ale prý do nich krásně zapadnou a dobře se jim spí.
dejvyxxx: v podstatě na tom nic není. Chce to pořádně promyslet a potom postupovat pomalu a precizně. Čím méně chyb, tím méně práce. Nejvíce jsem se bál čalounění, ale s lepidlem aktivovaným teplem, to prakticky nelze zkazit, protože je na to dostatek času.
O víkendu se opět posunu a doufám, že omrzliny nebudou moc rozsáhlé.
chlape držím palce tohle je naprosto luxusní pojetí tohoto našeho koníčku( autohifi) Prostě se mi hrozně moc líbí jak je vše dokonalé precizní jak na nic nespěcháš neodfrnkneš a se vším si hraješ do posledního detailu opravdu skvost. Takže do dalšího počínání přeji jen a jen dobré a ať se dílo zdaří.
PS: hodně si mě motivoval k přemístění woofru ke spolujezdci tímto ti děkuji
Dnes jsem se vrhl na zadní plato.

Trochu Braxu pro zpevnění okolí středobasu.
Stabilitu reproduktoru zajišťuje jeden kroužek uvnitř dveří který je přišroubovaný skrz plech ke kroužku vnějšímu. Spoje jsou zatřené silikonem. Plech i kroužek je polepen tlumením. Stabilita je výborná, žádný vlající plech se nekonal a Brax je tam spíše proto, že mi tu zůstal zbytek a pro dobrý pocit.


07.03.2012, 18:42 |
swep prace super, jako vzdy
to tlumeni na alu krouzku je podle me uplne zbytecne, pevnost toho materialu pri takove tloustce a tvaru perfektni, takze je to opravdu jen pro pocit, leda by to nebyl jeden kus, to co je na strane zvenku dveri, pak bych chapal ze tim tlumenim sichrujes tesnost spoje
co se tyce braxu na bitumenovem (nebo podobnem) tlumeni s alu folii, tak si myslim ze to je opet zbytecna prace, na pevnosti to nicemu neprida, zpevnu je to alufolie, ktera sama o sobe pruzna neni, leda by ten brax pomohl v zavislosti na profilovani alu folie, to tlumeni pri vyssich venkovnich teplotach stejne zmekne a tudiz se alufolie s braxem stane "plovoucim" prvkem, pokud brax, mel si ho dat pod STP
jinak me tvoje instalace inspirovala k nove instalaci, snad se mi brzo podari to spachat, uz mam myslenku tak ted to jen realizovat
swep: prostě jsem jen potřeboval vypatlat zbytek Braxu, no :-)
Pokud jsem tě inspiroval, jsem rád a těším se na fotky.
jsi uplne magor..he.he.he mas to opravdu pekne moc,moc))))Mas ty vubec pritelkyne doma ,ja si myslim ze pracujes ,furt na tom auto?Taky je to super presentation, s tema fotky fact, its just (((LOVE)))...
I can see it all over your car.Co budes delat kdyz koncis?Myslim ze se nudis potom.
jsem predal tvuj Auto pres link. do nemecky hifi-forum.de
uz tam dostanes velky kompliments!!!! A tam jsi momentan jenom 2min. tak to neco znamena nechci ,videt kolik kompliments jeste dostanes.
Předělaná a urovnaná kabeláž autorádia:

Woofry na svém místě, zatím bez mřížek:

Takové trochu Lego. Teď najít optimální rozmístění a uchycení.

Byl krásný víkend, tak jsem se opět o kousek posunul.
Nejvíce času tradičně zabralo vymyslet kam co dát a co kam povede. První část dvojité podlahy je nicméně na světě.

Zkouška celku.

Detail napájecí, rozvodné a pojistkové části.

Procesor a průchod pro kabely.

Test v autě.
Zbývá kosmetika jako broušení a nátěr. Potom už rovnou vlepit do auta. Pokračování příště.


18.03.2012, 19:44 |
kucik Na co tam máš vyřezané ty díry pod baterkou a procesorem?
Čekal jsem kdo se zeptá první.
Protože mně to baví, odlehčení, větrání... Vyber si :-)
jedna technická jelikož nevím: té baterii nevadí že je ležmo??

18.03.2012, 20:02 |
ivls sikula, zrovna jsem si rikal, ze po dnesnim krasnem pocasi by se tady mohlo neco objevit
a potrvrdil jsi to :oP

18.03.2012, 20:27 |
wefa hifi: Umístění zesilovačů předpokládám zůstává, pouze tohle půjde před ně že? Co že jsi se vlastně rozhodl pro další baterku? Nestíhala ta jedna, nebo jen čístě pro jistotu?

18.03.2012, 20:35 |
hifim@ni@k | Upraveno: 2012-03-18 20:36:55
wefa: rám je venku a bude klasická dvojitá podlaha, protože ještě ani pořádně nevím jaké budou zesilovače. Kdybych měl finální komponenty, tak je to jiná, to by byla nějaká další evoluce rámu, ale takto to musí být univerzální.
Baterie bude plnit funkci jakoby kapacitoru + větší kapacita, protože dopředu už větší nedám.
Nejezdí někdo odtud náhodou přes Ilavu? Je tam kluk a má pro mě boční koberce do kufru + nějaké drobné pasty. Nechce se mu to posílat a potřeboval bych to posunout třeba do Třebíče, Jihlavy, Brna. Celkem mně to brzdí v další práci, díky.
byl jsem tam teď v sobotu, škoda no
poptam se kluku ze slovenska v praci jestli tama nekdo nejezdi ;)
kubiik: kdyby to šlo, tak by to bylo úplně dokonalé.
cendler: díky, snaha se cení.

21.03.2012, 20:25 |
hifim@ni@k | Upraveno: 2012-03-21 20:28:27
Pro zajímavost, třeba to někomu pomůže. Potřebuji prodloužit repro kabely v kufru, je to Neotech 2x2 a 2x3mm. Pro zajímavost jsem však objednal podobný kabel od firmy Tasker, aby se poté ukázalo, že je to naprosto stejný kabel.
Stejný kabel, jiný potisk a o "něco" lepší cena:
[ Link ] Neotech:
[ Link ]
Konektor pro nabíjecí zdroj.


29.03.2012, 21:35 |
hifim@ni@k | Upraveno: 2012-03-29 21:35:38
Část podlahy je natřená, vlepená, osazená a bavím se prokabelováváním.

Pekne, jen misto terminalu z reprobedny bych dal powercon
[ Link ] na nej krytku aby to v tom kufru "nesvitilo"
[ Link ] jinak se tesim na pokracovani, i kdyz tehle vikend ma byt pry hnusne;-)
Schválně jsem použil tuto misku, abych mohl použít jakoukoliv nabíječku, ne jen tu svoji se speciálním konektorem. Podobného Neutrika tu dokonce někde mám.
Basáky už kompletní.

Druhá část podlahy, šlo to dobře na to, že bylo venku trochu chladněji.


01.04.2012, 16:06 |
hifim@ni@k | Upraveno: 2012-04-01 16:06:23

01.04.2012, 16:08 |
swep nedavas smrstovacku pres pajene spoje na midwooferu?

01.04.2012, 16:35 |
Aegis jak krmíš ty AD? a spokojenost?
swep: teď jsem nedával
Aegis: na AD plánuji Helix A2. Slyšel jsem je na Etonu PA 1054 a byl jsem spokojený. Budou ale fungovat pouze jako woofry, tzn od cca 400 do 80Hz.
mas to moc hezky jen dal...

01.04.2012, 21:03 |
prohifi.cz | Upraveno: 2012-04-01 21:03:47
2 hifim@ni@k: a nebo zkusit jine PAcko? :-)
[ Link ]

02.04.2012, 08:03 |
Toxxx Prohifi: Tu uz Eton zrejme nebude:)

02.04.2012, 10:12 |
hifim@ni@k | Upraveno: 2012-04-02 10:12:35
prohifi.cz: samozřejmě o něm vím, je to krasavec.
Helix je taková celkem srdcovka, takže to postavím celé na A4+A2+A1, případně podobné kombinaci. Více by se mi líbil Brax, ale tam je cena jinde a Helix je pro mně takový socka Brax :-)
hifi> tu A4 na vysky/stredy mozes casom vymenit za brax :)
moc pěkný:-) prosím Tě jak máš řešení dobíjení tý malý baterky vzadu? normálně je to připojený na baterku u motoru? dobije se a je to ok? Přemýšlím tam dát malou baterku z motorky..šlo by to?

09.04.2012, 21:15 |
hifim@ni@k | Upraveno: 2012-04-09 21:17:33
Ano, je propojená s přední. Z té zadní mám vyvedené kabely do konektoru v bočnici kufru a přes ten konektor to budu celé nabíjet zdrojem.
noclue: také možnost, jen nevím zda bych si u těchto repro nějak pomohl.
a kdybych to neměl s vývodem na dobíječku? bylo by to ok? jako že by baterka fungovala jako kap... fungovalo by to nebo k tomu by bylo potřeba to dobíjecí relé??
Hezke hezke, jsem rad, ze i pres ne uplne povedene finale v Polsku to nekoho inspirovalo tak jako mne, Polske pojeti bylo fakt zajimave :-) Uz se tesim az si to poslechnu, ne ze budes celou sezonu rikat, ze to jeste neni hotove :-)

10.04.2012, 21:26 |
swep hifi: tak sem zkusil 80-400hz na ty w600 a zda se mi ze to je zajimavejsi nez 63-400hz, nakonec je mam ve dverich, ty ozvucnice v palubce byly male. Nicmene nejak me to porad nepresvedcilo, mozna maji ty dvere maly objem, rozhodne mensi nez 406 coupe, musim si to poslechnout u tebe, kicky tam jsou ale celkove to je takove nejake divne + sum v hornich pasmech na denonu, nevim jestli je to zesikem nebo nekde nejake ruseni
swep: w600 vedia velmi dobry kick, problem bude v pohone???

11.04.2012, 20:30 |
swep noclue mozne to je, ale nemam jiny zesilovac na kterem bych to vyzkousel, napajim je z TEC 60.2 mel by mit vykon dostatecny, stejne tak i kontrolu, ale cert vi, chtelo by vyzkouset to na jinem zesilovaci
a dnes mi upadl levy stred, mam je zase v kulovych ozvucnicich a to pridelani koule k palubni desce je dost problematicke, musim to nejak lip prichytit

11.04.2012, 21:57 |
hifim@ni@k | Upraveno: 2012-04-11 21:59:41
Replayman007: ten konektor tam mám pouze kvůli pohodlí. Bez něj bych musel napojovat zdroj klasicky na svorky baterie.
Churos: snad to všechno stihnu.
swep: Lukášovo MCI třeba vůbec nestačilo a výsledný zvuk byl obrovské zklamání, ale po zapojení na Eton to bylo úplně jinde. Takže W600 určitě umí kick přesně a rychle, takže chyba bude jinde. A jejich test probíhal v Golfu, ten mám určitě menší dveře než Coupe. Seděl jim objem tuším 25+ litrů.

11.04.2012, 22:07 |
swep hifi: tak 25 litru moje dvere urcite nemaji, ten dvoukanal co mam ma vykon na kanal kolem 200W, to musi stacit, ale ten charakter zvuku je takovy zvlastni proste, vsak uslysis sam - dvere jsou vytlumene dostatecne, vnejsi plech 6 mm vibraflex, vnitrni 4 mm, kusy po cca 150x150 mm s presahy 20 mm
vole hifim@ni@k to je neco pro tebe..myslim to je tvoje gusto)))
[ Link ] zdravim ricardo
ricardo: pěkné, borec evidentně umí.

22.04.2012, 16:52 |
hifim@ni@k | Upraveno: 2012-04-22 16:52:54

22.04.2012, 19:17 |
ivls to jsou morel mt-23 ?
na co je dobry voltmetr v kufru u zesilovacu?
Ano, MT-23
Řekněme třeba na srazy.
Fakt pekna praca,som zvedavy este co porobis s predkom. Dufam ze raz sa stretneme na zraze a budem moct si to vypočut.

22.04.2012, 22:17 |
Aegis přijde tam i třetí A4? Jinak moc pěkné
db-marek: děkuji, ještě zbývá dotmelit a očalounit spoupky a hlavně nahodit středy.
Aegis: chybí A1 (alternativa je A2 v můstku, ale to bylo zbytečné).

24.04.2012, 19:32 |
wefa Jak jinak než super práce. Nic jiného už od tebe nečekám :) Celkově jako komplet dobře promyšlené. Jsem zvědavý na celkový pohled společně se středy.

24.04.2012, 20:44 |
Toxxx wefa: Ohladom stredov budes velmi prekvapeny:) Je to tiez dobre vymyslene len zalezi ci to pojde tak ako to hifi planuje:)
Dnes taková malá rozborka. Palubka ven.
Takže nejdříve stěrače i s motorem...

následuje palubka.

Prostor pro původní výšku JBL...

a po zákroku flexou.

Redukce z MDF, Brax, barva a Focal Be.

Pro dnešek padla, zítra všechno zpět.


29.04.2012, 21:11 |
Toxxx No vyslo to peckovo:) Zajtra to aj nalad aby som si to mohol uz konecne popocuvat:) Snad to bude dobre a nebudes to musiet prerobit a dat na palubku;)
Franto, ty jseš ďábel :)), stihneš to do Mýta?
Děkuji. Také doufám, že to bude hrát.
Do Mýta by mělo být hotovo, kromě Helixu A1 na subwoofer. Ten bude muset počkat.

29.04.2012, 21:36 |
Toxxx No jasne ze to bude hrat. Mas na to este hodne casu;) Zajtra to tam hodis a v utorok naladi....

29.04.2012, 21:40 |
wefa Jsem čekal, zda se objeví další fotky a nezklamal :) CO tam vlastně místo toho bylo?
tvl ty jsi fakt ,, HIFIMANIAK " :D mazec

29.04.2012, 21:58 |
ivls pristi auto bude peugeot, protoze, kdyz vidim tu palubku, tak to je super
v myte se tesim na poslech

29.04.2012, 22:03 |
Toxxx ivls: Este neoslavuj;) Aby to neprerabal este:( Obavy su. Ale drzim palce aby to dobre dopadlo;)
Díky za komentáře. Obavy jsou "pouze" z toho, aby tam nebyly nějaké šílenosti na křivce díky tomu jak jsou ty středy utopené. Ale to ukáže až měření. Je to buď a nebo.
ivls: myslím, že Octávka je naprosto v pohodě. Když vidím třeba dveře apod. u některých BMW nebo Audi tak to je mnohem větší hrůza.
wefa: byl tam takový zajímavý koaxiální hybrid od JBL. Střed cca 40mm a uprostřed výška.
hifi: audi ma dobre dvere A3-4-6 su v pohode, to bmw je pruser
Poskládáno, vše funguje a hraje (kupodivu).
Ještě jsem upravil origo mřížky a nahodil je tam.

takze ve vysledku co bude vypadat jako hezky dvoupasmo :) palec nahoru
elegantní řešení..líbí ;)

01.05.2012, 20:44 |
hifim@ni@k | Upraveno: 2012-05-01 20:49:47
Dnes jsem to proměřil a jsem rád, že nenastaly žádné větší komplikace.
Pro zajímavost graf. Modře je levá strana a červeně pravá. Měřeno bez subwooferu, při rozlišení 6dB. Škoda, že mne nenapadlo změřit i bez mřížek na středech, jsou celkem jemné a zespodu je molitan. Příště zjistím zda to má nějaký vliv.


02.05.2012, 10:34 |
Chris fakt super, pekna prace, ale OT: ked si menil tlemnie na dverach vibraflex->STP gold poznal si nejaky rozdiel ?
Poslední zesilovač na místě. Protože je stříbrný, šel alespoň doprostřed. Časem možná přelakuji na černo.


27.05.2012, 19:54 |
Aegis pěknej kufr ;-)
jojo, stříknout na černo, moc to razí
Je to paradni! Jinak ty zadni dobijeci konektory jsou stale pod stavou, chapu to spravne? Nebojis se, ze to pri spatny manipulaci s necim kovovym vyzkratujes? :o)
ten strieborny helix je krasny :like !
Lukasino: ano, jde tam stále proud. Je tam ale samozřejmě pojistka a plus pol už jsem zakryl víčkem. Potom vyfotím.
noclue: takže oba zbývající na stříbrno :-) Je pravda, že vůči té černé okolo by pěkně vystoupily.
tiez by ma zaujimal tvoj nazor na rozdiel vibraflex/STP gold
Vibraflex/STP. Nelíbilo se mi, že je v chladu Vibra tak tvrdá. Při poklepu ty dveře znějí dutě. STP nebo podobné tlumení dveře zpevní pomocí ALU folie a současně díky pružné vrstvě absorbuje vibrace. Poklepem je to rozdíl. Takže podle mého Vibra spíše zpevní, kdežto STP zpevní a tlumí.
Ve Slušovicích bylo auto poprvé kompletní a proměřené.

Pardubice.

hifim@ni@k: Prosím tě, kde se dá sehnat to ukončení kabelu, které je na první fotce? Jinak pecka instalace.
Kamil07: kabelové dutinky koupíš normálně tam, kde prodávají elektro materiál.
Nikde v Ostravě nemůžu sehnat větší rozměr, třeba na 50 kabel. Ale díky za info.

28.06.2012, 10:52 |
swep vsak pockej Franto, beru si dovolenou pristi tyden, dokoncim instalaci, naladim a prvni misto bude moje :)
teda pokud v pondeli udelam stk

28.06.2012, 11:05 |
hifim@ni@k | Upraveno: 2012-06-28 11:09:17
Aha. Tady u nás je nějaký elektrosklad a dutinky mají snad od 2mm až do té 50qmm.
swep: OK, třeba ti to vyjde. Hlavně když zase neuvidím fňukat chlapa :)))
Terminál...

Díky, už jsem sehnal i větší, název pomohl, pořád jsem si nemohl vybavit jak se to jmenuje.
Když vidím jak revilo finišuje, tak to tu také trochu oživím.
Čekalo mě už jen pár větších dodělávek a spoustu detailů pro radost. Mřížky byly černé a oproti té černé okolo to byla nuda. Zkusil jsem je přelakovat na grafitovou metalízu. Časem uvidím jak se mi to bude zdát.

Výšky jsem přesunul co nejblíže ke středům a změnil směrování. Sloupky jsem očalounil černou koženkou a na závěr přelakoval krycí mřížky na výškách i středech.

Všechny napájecí kabely před blokem jsem sjednotil na přůřez 50qmm, aby to bylo jednodušší při vysvětlování rozhodčím. Zároveň jsem všechny plusové nacpal do stříbrného flexa kvůli odlišení a dizajnu.


19.08.2012, 14:31 |
wefa Na foto výšek jsem se těšil. Směrováno máš mezi sedačky do výše uší?
Procesoru jsem do napájení začlenil kapacitor složený z kondíků. Prý to má kladný vliv na zvuk. Zrovna jsem nesehnal tak velkou smršťovačku, takže dizajn zatím pouze takto. Pokud někdo má bužírku průměr 40-50mm délky cca 20cm a jede na Křivku, tak prosím vemte ji, díky.

wefa: výšky jsou tam pouze jednoduše namontovány, protože se přiznám mi stále trochu vrtají hlavou Piccola. Směrování je na strop v úrovni světýlka u zpětného zrcátka, což je v reálu zhruba nad řadící pákou.
A konečně kryt podlahy. První část kryjící baterii, distribuční blok a procesor.

A druhá část kryjící zesilovače. První verze měla nechané odkládací kapsy po stranách. Toto je verze dvě která působí čistěji a estetičtěji. Otvor s osazením je připravený na bezpečnostní sklo.

Samozřejmě bylo nezbytné přeladění celého systému. Trochu jsem si tentokrát zariskoval a zaexperimentoval a jsem zvědavý co na to rozhodčí. Každopádně díky jinému směrování výšek je hlavně zpěv daleko lépe lokalizován a zbytek se ukáže.
Tak každý vyhlazení napájení před spotřebičem má určitě kladný vliv. Ty kryty na výšky sou moc pěkný, dobrý nápad. Někdy mě mrzí, že nemůžu takhle designově řádit :)

19.08.2012, 20:09 |
ivls to hifim@ni@k, pekne - tesim se na finale na poslech
to Milhauzz, nevymlouvej se, muzes :D
ivls: mo můžu, ale víš jak je to se starým autem, něco děláš, najdeš problém, vyřešíš a vzniknou další dva :)

21.08.2012, 21:43 |
Toxxx hifi: Ako som ti vravel uz niekolko krat je to nadhera. Decentka ale fakt detailne spracovana;)