Navštíveno 14556x
31.08.2012, 01:47 |
swep Blíží se finále SQ EASCA 2012 a jelikož mám v plánu se zůčastnit finálového boje v Heřmanově Městci, tak bych rád představil letošní podobu své soutěžní instalace.
Za poslední rok se toho opět hodně změnilo, v návaznosti na loňský počin jsem se posunul opět o kus dál.
Cesta 4 pásmového aktivu v palubní desce se nakonec ukázala jako slepá a proto jsem se opět navrátil ke klasičtější koncepci - výšky A-sloupek, středy palubka, středobasy dveře a subwoofer před spolujezdcem.
Během roku došlo i k těžkému rozhodování, které nakonec vyšlo v neprospěch planárním výškovým reproduktorům LS PLAN, ale jejich čas ještě příjde. Podařilo se mi sehnat zvukově vynikající výšky od MicroPrecisionu model 7.28 mk2 - jejich zvuk je na mé stupnici hned na druhém místě za ivlsovými ODR. Oblíbil sem si je převážně pro jejich perfektní detaily, čistý přednes a hlavně nenapodobitelný objem, který dokážou vytvořit.
Takže co čert nechtěl, planáry putovaly do krabice. Ačkoliv jejich technologie nabízí brilantní výšky v pásmu nad 8kHz, nestačí pochopitelně dle frekvenční charakteristiky v nižších pásmech a proto bylo nutné vyměnit je za klasickou kalotu. Tu nyní můžu pustit od 2kHz, tam už mi střed je schoný dát to co od něj očekávám. Bohužel nad 3,5kHz už střed nezahraje a v kombinaci s planáry byl propad v nejslyšitelnějším pásmu a zvuk byl prostě napytel.
Středy zůstaly stejné jako na konci loňské sezóny tedy Tang Band W3, v plánu mám vyzkoušet středy od Audio Developmentu, tak uvidím, zda budu měnit.
Středobasy Morel Hybrid, nebyly to co bych si představoval a tak je nahradily AD W600, až na některé detaily sem s nimi zatím spokojený, jsou rychlé a dokážou celkem obstojně suplovat i sub.
Subwoofer zůstal nezměněn, v uzavřence před nohami spolujezdce otočen do přepážky motoru je microdimension JR 1004.
Provedla se tedy drobná úprava palubní desky. Nazpět putovala původní deska s tím, že jsem ji trochu říznul, aby levý střed nebyl utopený za kapličkou budíků. To byl ohromný problém v sezóně 2010, kdy sem tam měl Technology LS130M. Levý byl zavřený mezi kapličkou a výškou. V podstatě nebyl slyšet. Tento problém elegantně vyřešilo snížení kapličky. Nyní hrají oba středy odrazem od čelního skla. Scéna se posunula více dopředu a celkově došlo k virtuálnímu zvětšení prostoru.
Kufr zůstal nezměněn, jen ubyly některé zesilovače. Takže momentálně hraju na dvoukanál Tec - středobasy a šetikanál Denon - zbytek.
Komplet je opět řízen aktivně ze zvukově perfektní jednotky Clarion DRZ9255. V plánu mám do budoucna externí procesor pro detailnější možnost nastavení hlasitostí, strmostí a fází jednotlivých měničů.
Odkaz na předchozí instalace:
2011 -
[ Link ] 2010 -
[ Link ] 2009 -
[ Link ] A tady pár fotek. Ještě chybí manžeta řadičky a pár detailů.
31.08.2012, 01:49 |
swep
31.08.2012, 01:50 |
swep
31.08.2012, 01:50 |
swep | Upraveno: 2012-08-31 01:50:54
31.08.2012, 01:51 |
swep
31.08.2012, 01:51 |
swep
31.08.2012, 01:51 |
swep
31.08.2012, 01:51 |
swep
31.08.2012, 01:52 |
swep
31.08.2012, 01:52 |
swep
31.08.2012, 01:52 |
swep
31.08.2012, 01:53 |
swep
31.08.2012, 01:53 |
swep Tang Band W3 / micro precision 7.28 Mk2 / Technology LS Plan
31.08.2012, 01:55 |
swep zakončení kabeláže - flexo, vidličky, smršťovačky
31.08.2012, 01:55 |
swep ozvučnice vytlumená k prasknutí
31.08.2012, 01:56 |
swep celkový pohled - nová kaplička na A-sloupku + nová pozice středu odrazem od čelního skla
31.08.2012, 01:57 |
swep Filnální podoba interiéru pro sezónu 2012
31.08.2012, 01:59 |
swep kryt před subwooferem doplnila kapsa na láhev s vodou, na přání mé přítelkyně / autorky grafiky na exteriéru
31.08.2012, 02:00 |
swep
31.08.2012, 02:00 |
swep
31.08.2012, 02:00 |
swep grafika je dokončená a naskýtá mnoho příběhů
31.08.2012, 02:01 |
swep
31.08.2012, 02:01 |
swep
31.08.2012, 07:44 |
Kamil pěkný
31.08.2012, 08:21 |
Kapka (M)
tož moc pěkné panačku :-))) hele Martine už schaním nějaké radio na finale EASCA..tak pokud to klapne..tak s tebou pokusim zabojovat..
takze klasika, celou sezonu sa s tym tak nejak solichat a dodelat to na posledni soutez...a jak skonci, tak to opet rozrezat :D
Pěkně jsi zamakal, uvidíme se na finále.
Neuvidíme, usylšíme! Vezmu si nějaký cejda a budu hroznej kritik :) Dobrá práce, těším se na poslech.
31.08.2012, 10:37 |
hifim@ni@k | Upraveno: 2012-08-31 10:39:24
Milhauzz: zase tak hrozný kritik jsi nebyl, čekal jsem to horší :-)
Jinak chatka už rezervovaná kvůli rozmarům počasí a už se všichni těšíme.
Pěkně překopáno :) snad se taky na konopáč dostavím ,abych něco poslechl.
31.08.2012, 12:00 |
wefa Hezký hezký, palec nahoru.
No ne tebe to vypadá až moc bez komplikací :-)
Taky si to moc rád poslechnu ....
Stejne to behem tech 3 tejdnu jeste 6 x rozkope a posledni veci tam bude vrtat 15 rano tesne pred finale :-))))
31.08.2012, 15:21 |
petis hezký, líbí se mi to.
31.08.2012, 15:36 |
Diner Super, konecne to vypada celkem normalne. Taky jsem zvedavy;-) Jen at to nedopadne, jak rika Churos:-)
31.08.2012, 20:17 |
swep diky, na finale se tesim, zmeny uz nebudou, nemam v boleslavi garaz
31.08.2012, 20:26 |
ivls sikula, kdy jsi to vsechno stihnul??
a zvuk, ok?
31.08.2012, 21:44 |
swep vzal sem si dovolenou minuly tyden a rozhodl sem se, ze to dotahnu do finise. delal sem na tom od rana do noci. co slo sem opravil, co neslo holt zutalo tak jak je. exterier se rapidne zhorsil za ten rok co to parkuje na sidlisti :( predtim staval ve stodole pod plachtou.. jo to me holt mrzi
zvuk uslysite v hermanove mestci, stredy se trochu zpravily, upravil sem delicky a hlavne utesneni ozvucnic a jejich vytlumeni akustickou penou a vatelinem tomu pomohlo, jsou ted objemnejsi a na kytare jsou cistejsi, nemel sem bohuzel zatim cas stavit se u jirky revila na ten test stredu AD, ale snad to jeste klapne, mam toho ted hodne v praci
stredobasy sem pustil jeste trochu niz a prekryvaji se s wooferem, vysky jsou super, ted uz jen splasit nejake zajimavejsi zesilovace a pokracovat pristi rok konecne v jinem voze
01.09.2012, 07:22 |
masz Prosim jak velkou máš ozvučení na microdimension JR 1004 můžeš i na mail.dik
01.09.2012, 07:23 |
masz
Myslel jsem objem bedny
01.09.2012, 08:19 |
swep Masz: objem je 25 litru v uzavrene ozvucnici
03.09.2012, 18:47 |
Toxxx No som zvedavy ako to zahra:) Uz to dostalo konecne tvar;) Takze v hermenaku.
03.09.2012, 20:19 |
swep toxxx budes uz mit ten sub v kufru?
03.09.2012, 20:22 |
Toxxx To nie. Musim ho rozohrat a zistit parametre nez postavim ozvucnicu takze na buduci rok;)
16.09.2012, 13:46 |
swep Finále za námi a celkově třetí místo, se ztrátou 3 bodů na druhé místo je pro mě velmi úspěšné zakončení letošní sezóny. Tímto gratuluji Toxxxovi ke druhému místu a Hifimaniakovi k čerstvému titulu mistra. Ostatním zúčastněným díky za velice fajn soutěžní atmosféru.
Budu se těšit na sezónu 2013 a snad se řady soutěžících opět rozrostou tak, jako tomu bylo v roce letošním.
Tady ještě fotka kufru a trofeje.
16.09.2012, 13:46 |
swep
16.09.2012, 16:33 |
Toxxx Dakujem pane. Aj tebe patri gratulacia:) Buduci rok to zacne znova takze po finale EU sa zavrieme do garazi a bude sa upgradovat:)
Také děkuji. Vydal jsi se správným směrem. Už máš dobré výšky jako základ do budoucího vozu, tak snad to vyjde. Úroveň soutěžících šla hodně dopředu a bude stále těžší, získat nějaké umístění. Také se těším na příští rok.
Gratulace i ode mne a doufám že se příští sezónu už potkáme ve stejné kategorii
taky všem gratuluju ke krásným místům a jsem zvědav co se přes zimu urodí... snad už taky na příští sezónu budu v kategorii co se dá poslouchat :D
16.09.2012, 20:10 |
Toxxx BMWE30: No to som zvedavy:) Bude nas fakt vela a ako pise hifi tak to bude stale tazsie a tazsie.
MARWiN: Daj si facana. Ides spravnym smerom a hra ti to dobre. A hluchy niesi takze tvoji superi sa maju na co tesit;)
Taky se hejbnu o kategorii víš. Už mám pánové vymyšleno. Budu rozsekávat SQL Beginner Funi bez wooferu. Těšte se! :)
Tak to jsem na tebe zvědavej čéče a už se na tebe těšim! Taky mám něco vymyšleno, teď jenom někde vyrobit pár peněz a modlit se, aby to dopadlo a fungovalo podle představ :D
Gratulace všem . Už se začínám těšit na příští sezonu :-)
10.01.2013, 11:33 |
swep Se slzou v oku jsem se definitivně rozhodl, že do auta už nebudu investovat, a nebudu jej opravovat. V současné době je ve stavu klinické smrti a nelze nastartovat.
Proto se chci zeptat těch kteří to auto znají - co s tím? Mám to nechat ekologicky zlikvidovat? Nebo někoho napadá nějaké jiné využití? Oprava financovaná z mé strany nepřipadá v úvahu.
Když se na to dívám z okna, jak to stojí na parkovišti, tak to pořád vypadá opticky hezky.
mozno tam neni taka nakladna oprava ja by som to skusil dat niekomu pozriet preco to nejde mozno to robi niaka blbost alebo pokial by mal niekto zaujem predal by som to komplet aj s hudbou ale pokial to auto nema uz ziadnu cenu asi len zosrotovat a hudbu predat zvlast
prodat ho za nejakou malou kacku on se nekdo najde
10.01.2013, 20:39 |
Toxxx Opravit! Je to kadett a ne to zozenies vsetko;)
Je ich pokotot na diely;) Uz ked si sa na nom tak narobil tak si ho nechaj. To ze ho predas za par kc ti nepomoze;)
11.01.2013, 08:58 |
swep toxxx: negativní
opravim to a necha me to stat za mesic nekde daleko od baraku protoze se posralo neco jineho
momentalne to nestartuje - teda startuje, ale okamzite chcipne + ztratila se voda z nadrzky - na vicku oleje voda neni patrna ani emulze tam neni = nevim kudy ta voda se ztratila, jiskru dava, cerpadlo spina - jesli jde palivo do motoru nevim jiste, zatim sem nezjistoval - idealni by bylo, kdyby se mi podarilo ho dostat aspon na moravu, tady nevim ani jak bych z nej vyndal hudbu + nemam tady kola, na kterych bych to nechal sesrotovat
zkratka nevim co s tim v soucasne dobe
tak ho nahod na opel forum zda by ho nekdo nechtel kastli, je to pekny auto a je ho skoda nechat hodit do srotu ne?
kovvalsky..proč by prodaval hudbu? Ta se neprodava ta se "stěhuje" :D
11.01.2013, 20:53 |
swep ano komponenty pujdou ven a pak se presunou do dalsiho auta, ale je mozne, ze nektere pujdou k prodeji
spis ted resim, co s nekteryma novyma dilama, ktere jsou na aute - jako vyfuk, stredni dil, desticky, tlumice - nejspis to pujde na srot spolu se zbytkem
11.01.2013, 20:56 |
swep endru: ta kastle je svarena ze dvou aut, povrch nerezne, ale zespod to hnije, jako vsechny kadetty a dneska uz skoro nikdo kadettem nejezdi, tenhle je jeden z poslednich 9/91 pak uz jely jen astry a 21 let uz je proste hodne - slouzil a doslouzil
11.01.2013, 21:52 |
z-x-r | Upraveno: 2013-01-11 21:53:35
kde ti to stoji? kamos ma take kadeta a je to skoda uz jen ty doorbordy.
Bude to nejaka hovadina..Motoricky je to atomove tedy poladit a bude litat.
11.01.2013, 21:55 |
swep v mlade boleslavi, jen ty tapecy neni mozne jednoduse dat na jine dvere, jsou vyrobene na miru a reproduktor je napevno na dverich a tapec je kolem nej. cele je to udelane jen na oko, zadna profi prace.
11.01.2013, 21:57 |
swep jo to mozna ano, ale uz na to nemam nervy, vzdycky to opravim a pak se posere neco dalsiho, tenhle motor c18nz je jeden z nejspolehlivejsich
bych ho nahodil na prodej a co víš třeba si ho někdo odveze hlavně bych ho nelikvidoval
12.01.2013, 21:56 |
swep Aktualni info o stavu problemu:
auto se podarilo po peti dnech premlouvani dnes nastartovat a po vlastni ose premistit na moravu. K me obrovske radosti je auto doma a tedy nemusim slozite resit demontaz na sidlisti. Pujde do depozitu, zazimuju ho, tak jako poslednich sest zimnich obdobi a pak budu resit co dal.
07.04.2013, 20:23 |
swep Tak po sedmi letech společného soužití je osud zpečetěn, včera jsem přivezl domů "nové" auto a pan Kadett tedy tímto oficiálně dosloužil a čeká ho důstojná ekologická likvidace.
Tak teď můžu začít plánovat konečně nějakou dospělejší instalaci. Letošní sezónu nejspíš nestihnu odsoutěžit na plný plyn, takže spíš to chci směřovat na sezónu 2014
Swep: Tak snad už to bude lepší a nebudeš se s novým vozítkem trápit.
a jaké je to nové auto, pochlub se
08.04.2013, 21:01 |
swep Radeggast - doufám že ano, horší to snad už ani být nemůže totiž :))
Marťas - neprozradím, teď už seš z jiného teamu :))) jakmile se k tomu dostanu tak si udělám nové vlákno o nové instalaci
08.04.2013, 21:02 |
Toxxx swep: Nebud tatar a prezrad co mas za novinku:P
08.04.2013, 21:04 |
swep Toxxx je taky jiný gang :DD
tajemní jak Hrad v Karpatech ... :D
08.04.2013, 21:05 |
Toxxx Achjo:D No co je to? BMW? :D
08.04.2013, 21:06 |
swep Toxxxi máš mě přečteného, nebo ti to někdo poradil :)
08.04.2013, 21:08 |
Toxxx swep: No uz si o tom moc rozpraval a tipujem radu 3 ale konkretne motorizaciu netusim:) A model tiez nie:)
E46 řekl bych, nebo se pletu?
08.04.2013, 21:09 |
Toxxx Marťas1: Myslim ze si sa trafil:)
08.04.2013, 21:12 |
swep Byl to sen, a splnil sem si ho, jsem nadšený
krasavec, doufám že je to šestihrnek, jako správný BMW?
08.04.2013, 21:20 |
Toxxx Hm moc pekne je:) Jak farba,kola:) No este ho treba vyladit vo vnutri:)
08.04.2013, 21:21 |
swep Marťas - ano je to R6
08.04.2013, 21:25 |
swep Toxxx interier nádherný, je komplet z M3, muzika snad bude, ale nevím jestli ještě letos, do dveří se vejdou 16cm středobasy a nebude se snad muset ani řezat do tapecu
08.04.2013, 21:28 |
Toxxx swep: No tak super:) Prihod foto introsu. Uz sa tesim az to uvidim a hlavne ma povozis;)
08.04.2013, 21:33 |
swep zatim nemam svoje fotky, takze to jsou jeste z inzeratu, nafotim to pak jak budu mít trochu času, dneska sem absolvoval diagnostiku a příští týden bude servis
09.04.2013, 00:08 |
PekG Nadherne.
repro to ma povesene na tapecu, za reprem je plech a za plechem stahovacka :-)
09.04.2013, 07:23 |
swep kral007 no to snad ne, to bych musel do plechu zase a to se mi teda moc nechce, jinak ty dvere jsou tezke uz samy o sobe, + tlumeni to bude pekna vaha navic
Viděl sem osobně a má to moc hezký, kluk ušatá.
jojo, uz chystat flexu a CeOcko :)
[ Link ]
u e46 jsou rozdily ve dverich a coupe/cabrio ma prave za repro stahovacku, pokud je to sedan/touring tak jde stahovacka mimo repro
09.04.2013, 12:45 |
swep kral jak to je udělané na tom modrém co máš na webu ve fotogalerii, je tam takový tubus ale nevidím jestli tam je vyřezaná díra za ním nebo ne?
vyrezany a redukce udelany na miru
tim ze za tim je stahovacka jsi omezen hloubkou, ale bezny repro se tam necha dat
nekolikrat jsme to delali, ale na webu to neste neni
09.04.2013, 14:17 |
swep super, diky za info, nepotěšilo mě to moc, řezat se mi do toho fakt nechce
09.04.2013, 17:42 |
PekG jj řezat budeš muset taky jsem nechtěl.
09.04.2013, 18:07 |
swep to půjde nějak vymyslet určitě, musí! nechci do těch dveří vevnitř kuchat
jsou i redukcni krouzky kde das repro s montazi na tapec
ale pro vetsi hifi bych riznul a pustil do dveri
09.04.2013, 21:35 |
ivls to swep,
nebud mekkej a rizni do toho aspon tak, jako v kadetovi :D
09.04.2013, 22:51 |
Diner Jako Ivan. Dokud to nebude plny dreva, nebude to ono. Moc se s tim neparej;-)
Jinak Bawko pekny. Hlavne at Te moc netrapi..
11.04.2013, 10:22 |
swep Diner diky, snad to bude lepší než to co bylo předtím. Dřevo nevím, celkově se mi moc nechce do toho vrtat, nemám v plánu už 3 pásmo + swoofer ale pouze 2 pásmo + swoofer, nebo bez swooferu
Ivls už sme to probírali, každý není jako ty, aby přivez auto ze salonu a hned vrtal 30 mm díru do dveří.
09.06.2013, 21:48 |
swep Tak po dnešním dni je Kadett kompletně odstrojený, zbavený veškeré hifi instalace a připraven k ekologické likvidaci.
V pátek na relaxu zapiju jeho celkem solidní působení na naší autohifi scéně.
09.06.2013, 21:58 |
Toxxx swep: Na tvoje auto urcite nezabudnem hlavne tie tvoje rychlo akcie boli jedinecne. Ladit hodku pred sutazou len tak nikto nedokaze:)
09.06.2013, 21:58 |
swep
09.06.2013, 22:02 |
swep toxxx to víš, není to lehké, znám ho do posledního šroubku a za ty roky sem si k tomu vypěstoval vztah, teď je ale čas začít znovu a lépe :)
to by asi i ukápla slzička když to vidim ...už jsi říznul i do baworáka?
09.06.2013, 22:09 |
Toxxx Jj sice to je iba auto ale chapem ta neboj;)
09.06.2013, 22:13 |
swep MARWiN neříznul, ale už rozmýšlím co a jak
09.06.2013, 22:22 |
dedo | Upraveno: 2013-06-09 22:23:07
Toho belgicana si asi videl co dorobil so striebornym e46 coupe .... ak nie skusim najst link, stoji to za to, teraz robi manzelke Polo .
09.06.2013, 22:26 |
swep dedo nevím jestli sem viděl, několik instalací v e46 sem už viděl. Pokud najdeš link, tak se rád podívám
belgicana? to je ten s tema Utopiema? vsechno custom a frezovane na CNC?
09.06.2013, 22:29 |
MARWiN | Upraveno: 2013-06-09 22:29:45
09.06.2013, 22:34 |
dedo [ Link ] tu je to aj s aktual info este z tohto roku, je to velky frajer
09.06.2013, 23:24 |
swep jop, tak tento projekt znám
10.06.2013, 21:20 |
Toxxx Mas teda co robit:)
29.06.2013, 11:58 |
swep Poslední jízda. Přebral jsem dnes potvrzení o likvidaci a další etapa je u konce.
Budiž mu v automobilovém nebi hezky.
Odpočívej v pokoji ... :)
Nový začátek. Flexu už máš připravenou? Kdy budou fotky?
29.06.2013, 22:04 |
swep hifim@ni@k už se na tom pracuje, zatím jen teoreticky ale teď mám dovolenou týden a pokusím se konečně podívat do dveří jak to tam vypadá
04.07.2013, 22:25 |
ivls je mi jasne, ze to neni lehke - taky mam k tem mojim plechovym mazlickum podobny vztah
mas novy kousek, tak udelej tlustou caru a zacni makat, makat myslim, tak, ze vyrezes poradny diry na stredobasy do plechu apod.
uz zacni a nevymlouvej se :D
A tou tlustou čarou ivls myslí rysku tlustou lihovou fixou na těch dveřích :-)
09.07.2013, 21:50 |
swep ilvs, hifim@ni@k - nemam na to nejak cas, ted je nejaka spatna doba zrovna, resim spoustu jinych veci, ktere hori vice, nez auto a hifi. Takze to vidim nejdriv koncem leta mozna na podzim.
Jasné, dělám si jen legraci.
18.11.2013, 22:19 |
swep aby to nevypadalo, že sem se na to uplně vybodnul, tak sem pustim nějaké info - dle očekávání jste měli pravdu, opravdu je za měničem plech :)
18.11.2013, 22:19 |
swep
18.11.2013, 22:19 |
swep
18.11.2013, 22:21 |
swep tak co teď s tím? vyřezat díru na průměr 16 cm středobasu nepůjde, díra tedy bude muset být menší, což negativně ovlivní vlnění
To bych až tak nehrotil. Kompromis bude i ten zbytek dveří, takže jen do toho. A co uzavřenky, ty jsi nezvažoval? Nějaké decentní 5-6 litrů a repráky kterým to bude stačit.
19.11.2013, 19:40 |
Toxxx Nacpať 16:) To musí ísť:)
20.11.2013, 09:15 |
swep hifim@ni@k - uzavřenky jsem neuvažoval, jednak se mi nevejdou dovnitř dvěří kvůli oknu a vně je dávat nechci, protože chci mít originální vzhled. Reproduktor se vejde pod tapec takže by to mohlo dopadnout dobře. Nicméně mám ještě jedny tapecy k tomu a možná by se dala nějaká ozvučnice do toho vymyslet. Jedinou obavu mám o závěs dvěří - samy o sobě jsou hodně těžké, když připočítám tlumení + případnou ozvučnici, tak se obávám, že by to nemuselo fungovat.
Toxxx - ano 16 cm tam bude, jinou možnost jsem ani nezvažoval konkrétně tam přijdou microprecision 7.16 mkII
kromě těch středobasů ještě budu muset koupit dva zesilovače a možná sub
Co se týká uchycení repra do dveří, tak bych tam chtěl mít alu redukci frézovanou na míru a potřeboval bych to trefit tak, abych mohl vyřezat díru dostatečně velkou pro průchod vzduchu dovnitř do dveří.
Napadl mě taky udělat tam nějaký zvukovod, abych nemusel řezat ten podkladový plech.
Momentálně tu sou dvě rozestavěné e46 - PekG a skoki - oba mají ale krátké dveře a jinak situovanou stahovačku - umožňuje jim to vyřezat větší díru do dveří + dveře jsou kratší a lehčí.
Takže tlumení to bude chtít nějaké lehké a účinné = vibraflex to nebude :)
Koukám na to, to jsou dveře fakt za odměnu :) Tak tady sem hodně zvědavej jak to dopadne.
20.11.2013, 10:11 |
swep Milhauzz - no nejspíš koupím celé druhé dveře a tyhle si schovám pro případ prodeje. Protože to vypadá, že budu muset vyřezat ten plech, kvůli stahovačce navařit výztuhy a to už je docela radikální zásah do kontrukce dveří. Jiná možnost je udělat zvukovod a natáhnout ho do toho většího otvoru, který je vpravo od zeleného kroužku na druhém obrázku - což by mohlo fungovat. A případně druhý zvukovod do toho otvoru nad kroužkem - jen si nejsem jistý kolik tam je místa - mezi tapecem a plechem. To ještě budu muset proměřit - přes nějaký modurit, abych získal otisk toho vnitřního prostoru a dle toho pak udělal návrh na ten distanční mezikus.
Čoveče, když já sem trošku zvětšoval díry v Pažoutovi, tak pravda, je to sice jen starej Pažout, ale taky se mi to trochu eklovalo. Řezat do Bawca chce asi krapet odvahy. Zvukovod je zajímavá myšlenka, ale asi to taky bude mít zásadní vliv na zvukový projev. I když, kdo ví, nikdy sem to neslyšel, tak můžu jen blábolit. O jiné možnosti si neuvažoval, třeba kickpanel u nohou?
20.11.2013, 10:21 |
swep Víš, občas s tím nejezdím uplně piánko, takže bych fakt nerad měl jakoukoliv vyztuženou ozvučnici v prostoru řidiče, nebo spolujezdce, nikdy nevíš co se může stát. V tom kadettu to bylo jedno, tam i kdyby ta dřevostavba nebyla tak stejně při nehodě zemřeš.
Už ty výškáče, které budou na A-sloupcích pod kterými jsou airbagy mi dělají starosti. Ivls ty bagy vymontoval - to zase nechci (i když mi teď bagy nefungují kvůli chybě na bagu řidiče - ale to se vyřeší).
Tak to dá rozum, když si koupíš BMW pro radost, tak s tím nebudeš pořád jezdit eco-rally. Pravda, demontovat něco kvůli bezpečnosti by se mi taky úplně nechtělo.
20.11.2013, 10:49 |
swep Teď hodil pavel528 inzerát na A4 helix - krásný kus, zrovna, když sem pevně rozhodnut pro genesis
Evidentně zase tak pevně ne :)
20.11.2013, 19:02 |
swep já mám jasno, zesilovače budou genesis, jeden už mám, teď ještě dva potřebuju
vlastně máš 1/3 svýho plánu, to ještě není tak moc aby to nešlo změnit :D
Mám tři 2k od Genesis ;-)
Když tak se ozvi.
23.11.2013, 17:43 |
swep *konny* poslal sem ti mail
02.06.2014, 15:07 |
swep dnes dorazil poslední díl skládačky, snad sedne na své místo bez nějakých složitých úprav
a koncert může začít
02.06.2014, 20:19 |
swep tak nesedlo to, letošní sezóna je z mojí strany opět ohrožena
a co ti dorazilo a nesedlo?
02.06.2014, 22:45 |
swep kubiik kroužky pod středobasy
03.06.2014, 17:31 |
PekG swep co? jak nesedlo to udělej z mdf a bude to moc se toho bojíš :D
03.06.2014, 21:53 |
swep musim to nechat upravit, dosedací plocha na dveře sedí super, poměrně dost přesně sem to odměřil a převedl do 3D (na to, že sem neměl k dispozici 3D scanner), jen ta čelní plocha, na kterou dosedá reproduktor se při výrobě bohužel otočila o 180° a teď je naklopen k podlaze místo nahoru do kabiny
navíc to celé nesedí pod tapec, takže to musím nechat srazit správným směrem a trochu zkrátit, pokud to však pozice stahovačky vzhledem k montážní hloubce měniče dovolí
no a to vše znamená další čas