ZDravim vas, potreboval by som nazor aku baterku(y) kupit na cca 3-4kW real, nie na drag ale na hudbu a na kazdodenne jazdenie, rozmyslam nad Optimou Yellow 75Ah alebo radsej dve exide agm? [ Link ]
prepojene budu medennou 70qmm a spoje su elektrikarske oka lisovane tak ako to ma byt, cize zvladnu ten vykon da sa povedat obycajne baterky a netreba kupovat drahe hifi baterky?
Drahe hifibaterky maju zmysel, ale kedze uvazujes nad jednou optimou alebo dvomi Exide, asi mas rozpocet obmedzeny ... BTW svojho casu som robil importera na znacku Sznajder, skus si pozriet ich AGM baterie [ Link ] # Pomer cena/vykon lepsi ako Exide/Varta
K cemu je vlastne ta druha baterie dobra? Kdyz vidim ty rozmery, tak kapacitu nenavysi nijak extremne, predpokladam teda ze slouzi k pokryti kratkych vykonovych spicek pri extremnich odberech. Nebo se mylim? Muze nekdo vysvetlit prosim -) Diky.
Z coho vychadzas? Original baterky v autach su od 64 do 90Ah, v zavislosti od motora, cize dalsia napriklad 70Ah je celkom velka posila ... Dovodom je naozaj pokryt kratkodoby zvyseny odber ...
vychazi z toho, ze na 4kW system je nejaka dalsi 70Ah baterie relativne k nicemu, pokud by teda nebyla umistena blize k zesilovacum, v tom jedinnem spatruju nejakou tu vyhodu ze kratke dynamicke spicky budou pokryte z teto "blizke" baterie, nic jineho mne nenapada protoze ani ta druha baterie si myslim ze dobu po kterou by bylo mozne hrat bez motoru nijak zasadne nezvysi. No a hlavne si neumim teda predstavit 4kW v aute a jeste v tom sedet, to musi byt za trest, ne ?? Nechce se mi to pocitat, ale tim vykonem se to musi dostat pres prah bolesti...
vpredu je a bude klasika 77Ah, a potrebujem kupit nieco do cca 250€ do kufra hned pri zosik co by drzalo ten vykon na HUDBE a neklesalo by napatie pri nastartovanom aute nejak moc pod 12V
k tym exide boli by dve 70 alebo 80Ah a jedna vpredu a su AGM, rozmyslal som aj nad DataSafe HX400 ale niesom si moc isty jej zivotnostou pri takom pouzivani, a k Exide pridam este jedno videjko Youtube video:
Prave ze na hudbu a poslech je potřeba poradny přísun stavy při tomhle vykonu,kdyby slo jen o zavrceni na db dragu stacila by i 1 powercelka dejme tomu,ale na každodenní hranni kdy poslouchas x minut muziku kde basové sekvence kurevsky klesají a stoupaji viz. Nějaký negri apod..to proste potřebuješ pokrýt a jak jiste všichni vite je důležitý hlavně zratovy proud a ty mají klasicky baterky proste nedostatečný.Proste chces opicku tak musíš mít na banany
teraz idem na 1.8kW a mam vpredu exide obycajnu 77Ah a vzadu obycajnu 8-9rocnu 95Ah baterku ktora kamosovi nestartovala uz v zime :D tak neviem teda ako to je mozne ze to zvlada a to nieje AGM ani jedna z nich
Ano také málo,potřebuješ hlavně zkratovy proud,nejdřív si neco o napájení nastuduj pak si dávej do auta x Kw ja už se nebudu vyjadřovat,snad jen ať ti zesik vydrží no :)
ja mam nastudovane dost a zrovna viem o kombinacii tychto dvoch bateriek a 1.4K-HCX a pod 12V sa neslo na hudbe na 70A alternatore, preto som to sem napisal....
Sa smejem kolko odbornikov, preco sa smejem? Lebo mam tuto kombinaciu GZPA 1.4K_HCX a 2ks Exide start agm, odmerany vykon 3840W, na dragu 150,2db, pod 12V nejdem. Videlo to kopec chalanov tu na Sk. Tak co to tu melete?
Samozrejme aby niekto nechapavy nepovedal ,,ale on to nechce na db-drag" tak som s tym robil shoow v TN, na Carate, v DS, ti co poculi vedia, ze som tam hral cely den...:)
Kolem 15o sem mel na poslech v pracovnim aute...na 2 orig. ozvučnice...a exide vpredu a pc 3000 vzadu bylo fakt malo...a to sem mel i radnou kabelaz...lepsi byla oak 4000 a 3000
Presne !!!!osobne mam na exide po me a po znamych zkusenostech velkou averzi hlavne co se reklamaci tyka...jinak jbl neni vubec spatny zesik jen ty tkanicky napajeci me zarazily...mel jsem slavsi verzi taky a vliv tkanicek byl znatelny..