Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi

o

Forum > Tuning > Rada motor s kompresorem vs výfuk

 o Navštíveno 2227x o
o 04.08.2019, 17:51 | krtekaudio
Zdravím prosím o radu ohledně motoru s kompresorem... Jde o výfuk a jeho protitlak je to jako u atmosférického motoru? Že zásah do výfuku je spíše ne škodu? Nebo jako u turba co nejrychlejsi odvod spalin? Díky za názory
o 07.08.2019, 16:53 | CervinVega
O jaký jde motor a kompresor? Jako turbo to není, ale zvětšení výfuku/svodů (průměru) je na místě.
o 07.08.2019, 19:16 | krtekaudio
Mercedes C230 kompressor 142kw stačí větší řemenice a jsme o 30 poniku navíc
A to samé mě zajímá u atmosférického motoru 4.2 kdy chci zvuk a nechci přijít o kroutak...
o 01.10.2019, 05:18 | Honza2.016v
protitlak je nesmysl a ztráta krouťáku je jen placebo (resp. následek změny vyplachování a z toho plynoucí změny směsy- nutno vždy po jakýkoliv změně zkontrolovat a doladit)... protitlak má bejt co nejmenší..jinak vždy ztrácíš výkon a čím radikálnější úpravy motoru, tím horší vůbec nějakej protitlak mít.. samozřejmě to nesmíš zabít nesmyslným průměrem, kdy plyny ztratěj rychlost a prakticky se zastavěj... (tím ti tam taky vznikne protitlak)

takže pro 4 válec 2 plněprůchozí tlumiče, co největší se vejdou pod auto... průměr trubky dle objemu motoru/plánovaného výkonu

problémem jsou ve většině případů mizerný svody - (o5 situace je ještě horší pokud jsou na motoru nějaký mechanický úpravy, zejména vačky s výrazně větším zdvihem kolem horní úvrati)

u kompresorovýho motoru platí skoro to samý co pro atmo motor, jen ještě větší trubky a bejt opatrnej s výběrem vejfukový vačky (ještě víc ne u turbomotoru)... pokud ti jde o zvuk, tak jen vyměň koncák za něco plněprůchozího přímo na auto a víc neřeš...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.0317 sekund.