něco zkusím.. ale powersprint je dražší..
kat:
[ Link ] zde si myslím, že by stačil ten magnaflow...
50,8mm připojovací průměr 200CPSI
k hustotě mřížky a rozměrům - 200CPSI v průměru 100mm je do cca 150-200PS přestože někdo uvádí do 350PS.. mam to ověřený na svým 2L hodně upraveným atsmatikoj a dohledal jsme zdroj substrátů kde je i tabulka vhodnosti určité mřížky a její velikosti pro určitou výkonovou hladinu(pak samozřejmě citlivost motoru na protitlak.. -může se stát, že motor s vačkama bude natolik citlivej že při zátěži bude přebytek nedokonalýho výplachu sfoukávat jiskru)
tlumiče:
střed:
[ Link ] oproti tomu zamýšlenému středu magnaflow je o 10cm delší a má větší průměr těla.. tedy bude tišší (větší objem tlumiče,a větší délka perforovaný trubky.. to hraje dost velkou roli na konečnou hlučnost auta..)..magnaflow má - v podobě velkýho průměru..
konec- zde hraje prostor velkou roli.. neznám rozěmry toho magnaflow.. vypadá menší jak od powersprintu:
[ Link ] ..tenhle má rozměry těla 45x22x14cm ..ale powersprint těch variant má hodně... těla vždy stejný, délky od 25 po 45 , průměr 125mm u kulatýho, nebo ovál 14x22...
takže kat: 189eur
střed: 107eur (případně 2x pokud by byl koncák)
koncák 129eur
rozhodující je co se ti vejde pod auto - aby to moc nečumělo ven mimo úroveň podlahy, nebos e to vešlo do tunelu... před nákupem byhc to oměřil..
powersprint tady v čechách dělá Escape6, nebo zavodniauta.cz ..u obou nákup bez problému..
pokud bude kat, budou 2 největší tlumiče co se vejdou - klidně větší než seriové, tak v případě absorbčních tlumičů tu bude při normální jízdě trochu hlučnější a při šlapání po krku to bude ještě víc (což je charakteristika absorbčních tlumičů -pro větší ticho a menší výkon tu pak jsou tlumiče s přepážkama..) -zde záleží na tom co je v motoru :)